Inaugurate acum aproape doi ani și reclamate încă de atunci de timișorenii din zonă, pistele de biciclete din zona străzii Cloșca arată acum ca după război. Acestea sunt crăpate în multe locuri și iarba crește în voie. Lucrarea e în garanție, iar societatea primăriei ar trebui să intervină.
Lucrările pe porțiunea Bd. Cetății – str. Ovidiu Balea, pe o lungime de 1,7 kilometri, au costat 8,8 milioame de lei, proveniți în cea mai mare parte din fonduri europene. Șoseaua a fost extinsă la patru benzi, au fost amenajate racordurile la străzile laterale, bordurile și trotuarele. Pistele pentru biciclete au fost trasate pe străzile Ovidiu Balea și Crișan, pentru că pe Cloșca nu mai era loc. Șantierul a fost inaugurat în 2013 chiar de două ori, deși a fost terminat cu întârziere. „Este un proiect extrem de important pentru orasul nostru, realizat din fonduri europene. Realizarea efectivă a durat puțin peste un an, au fost anumite dificultăți, dar au fost depășite. Termenul inițial de finalizare a fost 31 mai, nu s-a reușit, dar acum e gata totul, pot să mă declar mulțumit”, spunea primarul Nicolae Robu, în august 2013.
Dacă edilul era mulțumit, nu același lucru se poate spune despre bicicliștii din zonă, care au reclamat de la bun început felul straniu în care au fost trasate pistele. Oamenii au spus că sunt prea multe denivelări și ocolișuri, iar bordurile sunt prea sus, astfel că unii bicicliști mai puțin experimentați au avut probleme cu deplasarea. Robu admitea, la vremea respectivă, că, din acest punct de vedere, mai era de lucru. „Mai sunt de făcut mici ajustări, pe traseul pistelor de biciclete au fost diverse guri de canalizare și este cam disconfortabil pentru bicicliști să coboare de pe biciclete sau să facă cotituri, la 90 de grade, în anumite porțiuni. Vom găsi soluții să îmbunătățim calitatea pistelor de biciclete”, spunea primarul.
Cât de bine au fost făcute „îmbunătățirile” se poate vedea acum, aproape doi ani mai târziu. În afară de faptul că pe pistele de biciclete circulă lejer pietonii, care le găsesc mai confortabile decât trotuarele, traseele pentru amatorii de plimbări pe două roți arată foarte prost. De-a lungul și de-a latul, pistele sunt pline de crăpături, prin care crește deja iarba. Reprezentanții primăriei spun că se vor face reparații, dar nu precizează când. „Lucrarea executată pe str. Cloşca este în garanţie. Toate problemele apărute pe perioada garanţiei, care este de cinci ani, vor fi remediate de societatea care a efectuat lucrările. Aceasta va suporta şi costurile intervenţiilor necesare”, spune Alina Pintilie, purtătorul de cuvânt al PMT. Lucrarea a fost făcută de SDM, firmă care aparține municipalității și de care primarul Nicolae Robu se declară foarte mulțumit. La vremea când era în derulare șantierul de pe Cloșca, SDM era cu un picior în groapă, fiind nevoie de o majorare de capital de aproape un milion de euro, girată de la CL, pentru că nu mai existau nici măcar bani de materiale de construcție.
Invalid Displayed Gallery
Un bărbat a condus un autoturism dinspre strada Oloșagului din municipiul Lugoj înspre localitatea Știuca,…
DRDP Timişoara a lansat astăzi pe SEAP procedura "Elaborare Studiu de Fezabilitate Extindere Varianta de…
În aceatsă săptămână, polițiștii municipiului Lugoj au fost sesizați cu privire la faptul că, în…
Etapa a 13-a din Liga a 3-a a început vineri şi aproape pe toate stadioanele…
Pentru a rezolva problemele apărute ca urmare a vremii, pe teren sunt mai multe echipe…
Cei care doresc comercializarea de produse specifice de Sfântul Nicolae la Timișoara sunt așteptați să…