Categories: Primăria Timişoara

Vreti sa lucrati la Primaria Timisoara? Sunt zece posturi scoase la concurs

Încă un concurs de angajare la Primăria Timișoara! Este al doilea din 2016 și vizează nu mai puțin de 10 posturi, în diverse departamente ale instituției, de la Reabilitare urbană, la Grădina Zoologică sau cimitire. Cei interesați pot depune deja dosarele de concurs.

Primăria Timișoara caută să angajeze, în această perioadă, încă 10 funcționari. Unul este inspector la Biroul Reabilitare și Dezvoltare Urbană, cu studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma de licenţă în specialitatea Arhitectură. Sunt libere, de asemenea, trei posturi la Direcția de Mediu: inspector la Compartimentul Grădina Zoologică, cu studii superioare de lungă durata absolvite cu diploma de licență, în specialitatea economică, și îngrijitor la Compartimentul Grădina Zoologică, cu studii generale, dar și inspector la Compartimentul Parcul Copiilor, cu studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă, în specialitatea Horticultură sau Arhitectură peisagistică.

Se caută, de asemenea, un casier la Biroul Garaje, Cimitire și Utilități Publice, posesor de studii medii absolvite cu diplomă, dar și un inspector la același birou, cu studii superioare în specialitatea Științe Juridice. Este vacant și un post de inspector la Biroul Relaţii Locale Regionale si Naţionale, candidatul ideal având studii superioare în specialitatea Științe Economice. Și la Compartimentul Monitorizare Trafic va fi angajat un inspector, absolvent de studii superioare în Management în transporturi. La Serviciul Public de Asistență Medicală Școlară se caută un medic și un asistent medical. Pentru niciunul din cele 10 posturi scoase la concurs nu se cer vechime, experiență sau cunoașterea vreunei limbi străine, ci doar, cu excepția îngrijitorului de la Zoo, cunoștințe medii de utilizare a pachetului Microsoft Office.

Dosarele de înscriere trebuie să conțină o cerere adresată conducătorului autorităţii organizatoare, copii după actele de identitat, documentele care atestă nivelul studiilor şi cartea de muncă, cazier judiciar, adeverinţă medicală și curriculum vitae. Actele pot fi depuse până în 29 ianuarie, la secretarul comisiei de concurs, Eugenia Vătășescu, consilier la Serviciul Resurse Umane, la sediul PMT, Bd. C.D. Loga nr. 1, camera 8. Proba scrisă se va desfasura în 17 februarie, la ora 10, la sediul PMT, iar interviul este programat în 22 februarie, de la ora 14, în același loc. Mai multe detalii pot fi găsite aici.

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Accidentul de la miezul nopţii. S-a răsturnat cu maşina în câmp

O clipă de neatenţie a fost destul încât să ajungă la spital. I s-a întâmplat…

14 minute ago

Marilen Pirtea, desemnat şi oficial preşedinte al PNL Timiş. Vasile Blaga, secretar general adjunct la nivel naţional

În şedinţa BPN a PNL desfăşurată duminică seara s-au luat câteva decizii care privesc şi…

45 de minute ago

Emoţii mari pentru o familie din Lovrin, care de sărbători putea rămâne fără casă din cauza unui incendiu

Duminică, 22 decembrie, în jurul orei 12:10, ISU Timiş a fost anunţat despre producerea unui…

19 ore ago

Oprit în trafic înainte de a produce nenorociri! Beat „mort” şi fără permis, cu tupeu la volan

„Curaj” prostesc! La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Poliție Rurală Belinț au reținut…

20 de ore ago

Culmea prostiei? Să furi o maşină, să nu ai permis şi să mai faci şi accident

Un copil teribilist a făcut-o lată chiar înainte de Sărbători! Dacă alţi adolescenţi de vârsta…

20 de ore ago