Categories: Primăria Timişoara

Vreti sa lucrati la Primaria Timisoara? Sunt zece posturi scoase la concurs

Încă un concurs de angajare la Primăria Timișoara! Este al doilea din 2016 și vizează nu mai puțin de 10 posturi, în diverse departamente ale instituției, de la Reabilitare urbană, la Grădina Zoologică sau cimitire. Cei interesați pot depune deja dosarele de concurs.

Primăria Timișoara caută să angajeze, în această perioadă, încă 10 funcționari. Unul este inspector la Biroul Reabilitare și Dezvoltare Urbană, cu studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma de licenţă în specialitatea Arhitectură. Sunt libere, de asemenea, trei posturi la Direcția de Mediu: inspector la Compartimentul Grădina Zoologică, cu studii superioare de lungă durata absolvite cu diploma de licență, în specialitatea economică, și îngrijitor la Compartimentul Grădina Zoologică, cu studii generale, dar și inspector la Compartimentul Parcul Copiilor, cu studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă, în specialitatea Horticultură sau Arhitectură peisagistică.

Se caută, de asemenea, un casier la Biroul Garaje, Cimitire și Utilități Publice, posesor de studii medii absolvite cu diplomă, dar și un inspector la același birou, cu studii superioare în specialitatea Științe Juridice. Este vacant și un post de inspector la Biroul Relaţii Locale Regionale si Naţionale, candidatul ideal având studii superioare în specialitatea Științe Economice. Și la Compartimentul Monitorizare Trafic va fi angajat un inspector, absolvent de studii superioare în Management în transporturi. La Serviciul Public de Asistență Medicală Școlară se caută un medic și un asistent medical. Pentru niciunul din cele 10 posturi scoase la concurs nu se cer vechime, experiență sau cunoașterea vreunei limbi străine, ci doar, cu excepția îngrijitorului de la Zoo, cunoștințe medii de utilizare a pachetului Microsoft Office.

Dosarele de înscriere trebuie să conțină o cerere adresată conducătorului autorităţii organizatoare, copii după actele de identitat, documentele care atestă nivelul studiilor şi cartea de muncă, cazier judiciar, adeverinţă medicală și curriculum vitae. Actele pot fi depuse până în 29 ianuarie, la secretarul comisiei de concurs, Eugenia Vătășescu, consilier la Serviciul Resurse Umane, la sediul PMT, Bd. C.D. Loga nr. 1, camera 8. Proba scrisă se va desfasura în 17 februarie, la ora 10, la sediul PMT, iar interviul este programat în 22 februarie, de la ora 14, în același loc. Mai multe detalii pot fi găsite aici.

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Din 1 ianuarie pregătiți-vă să vă goliți mai repede buzunarele pentru benzină sau motorină. Sau mergeți cu trotineta și bicicleta

Dacă v-ați bucurat de ieftinirea carburanților din ultimele zile, nu sperați să rămână prea multi…

26 de minute ago

A intrat pe contrasens și a băgat o femeie și un copil în spital

Duminică, 28 decembrie 2025, în jurul orei 06:15, polițiștii au fost sesizați cu privire la…

O oră ago

România lui Mitică. Mitică Dragomir

Dacă ar fi să ilustrez anul 2025, ba chiar şi ultimii 36 de ani, rezumându-mă…

5 ore ago

Asociația Club Sportiv Sport Express – locul unde copiii cresc prin sport, încredere și comunitate

Există momente în copilărie care rămân pentru totdeauna: prima minge prinsă corect, primul gol marcat,…

5 ore ago

Un sfert din lucrările la noul Centru Școlar pentru Educație Incluzivă Dumitru Ciumăgeanu au fost realizate/VIDEO

Cu finanțare din PNRR, Consiliul Județean Timiș ridică la Giroc un nou sediu, modern, pentru…

21 de ore ago

Primăria Timișoara caută depanatori și specialiști pentru întreținerea rețelei de date și voce, pentru 1,8 milioane de lei

Municipalitatea timișoreană caută o firmă de specialitate care să se ocupe de rețeaua de date…

22 de ore ago