E haos în Direcția Patrimoniu a Primăriei Timișoara, pentru că oamenii nu fac față volumului mare de muncă. Este ceea ce susține primarul Nicolae Robu, care are în plan ceva nemaivăzut: „spargerea” direcției în două, cu două echipe și doi directori.
Cazul clădirii de pe strada Magheru, aflată de aproape 100 de ani în proprietatea primăriei, dar niciodată intabulată, a readus în discuție un subiect mai vechi, și anume inventarul imobilelor deținute de municipalitate. De șase ani, de când s-a instalat pe CD Loga 1, primarul Nicolae Robu a reclamat de mai multe ori lipsa unui inventar complet și a anunțat, de câteva ori, măsuri de eficientizare a activității. Acum, edilul spune că există o oarecare sistematizare a datelor, dar… nu prea are încredere în ea. „Sunt progrese importante (la inventarierea patrimoniului – n.r.), dar nu am încredere totală în situațiile prezentate în momentul de față. Sigur că avem o situație cu foarte multe rubrici, cerute și de Curtea de Conturi, și de organele de anchetă, pe diversele subiecte, și ea este asumată de aparatul tehnic care o întocmește și o semnează. Ei spun că este reală, dar eu am rețineri”, a declarat, pentru deBanat.ro, Robu.
Direcția Patrimoniu nu are un director instalat prin concurs, deși s-a vorbit – și Robu n-a negat categoric niciodată – că ar putea fi instalat în funcție Florin Răvășilă, fost consilier personal al primarului, angajat ulterior în PMT pe un post de consilier la Biroul Școli-Spitale. Numirea lui Răvășilă nu a apărut încă, pentru că Robu are alte planuri. „Stadiul acesta nemulțumitor în care se află evidența patrimoniului este și motivul pentru care vin cu o nouă modificare a organigramei. Nu discut aici de oameni. Problema lui Florin Răvășilă, dacă ar fi vreo problemă, ar fi putut fi rezolvată până acum. Aștept aviz de la ANFP pe o nouă măsură organigramică referitoare la patrimoniu. Constat că oamenii sunt depășiți, nu pot face față în a aduce la punct situația pe tot arealul orașului, la un patrimoniu atât de vast. Și atunci, împart Direcția de Patrimoniu în două. Spațial. Jumătatea de est a orașului va fi administrată de o echipă, iar cea de vest, de altă echipă. Se potrivește mai bine să împart mai echilibrat în est și vest”, explică primarul.
Recapitulăm: Nicolae Robu vrea să facă două direcții de patrimoniu, care să facă același lucru. Asta înseamnă, desigur, și doi directori. „Vor fi 2 șefi și 2 echipe. Vor fi 2 direcții. Nu știu cum se vor numi, Patrimoniu 1 și Patrimoniu 2. Am vrut de la început să fac asta. Atâta modificări vom face, până când lucrurile vor funcționa. Oamenii nu fac față efectiv, când le cer câte ceva sunt buimaci. Vor fi și la concurență, să se afirme fiecare echipă, care este mai bună”, mai spune primarul. Organigrama PMT a suferit mai multe modificări de la începutul perioadei Robu. Toate, pentru eficientizarea activității.
În noul Guvern Ciolacu, PSD va avea opt ministere, PNL – şase, iar UDMR –…
Duminică, 22 decembrie, în jurul orei 12:10, ISU Timiş a fost anunţat despre producerea unui…
„Curaj” prostesc! La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Poliție Rurală Belinț au reținut…
Un copil teribilist a făcut-o lată chiar înainte de Sărbători! Dacă alţi adolescenţi de vârsta…
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură (CCIA) Timiș anunță lansarea a două cursuri gratuite care…
Primarul Dominic Fritz a fost luat la rost de unul dintre cei trei consilieri locali…