Fabricile de bere din Brașov și Timișoara vor fi modernizate și își vor crește capacitatea de producție. Japonezii de la Asahi, noii acționari, au decis să investească 22 de milioane de euro.
Grupul japonez Asahi este noul acţionar al mărcilor de bere Ursus şi Timişoreana și a anunţat, pentru acest an, investiţii de 22 milioane euro în acest an în fabricile din Braşov şi Timişoara. „Piaţa din România este pe o creştere uşoară şi cred că acest trend va continua. În plus, această piaţă se va «premiumiza» într-o perioadă destul de scurtă. Abilitatea de a profita de puterea brandurilor de bază şi în acelaşi timp lansarea de noi băuturi pe categoria superioară de preţ vor fi critice pentru noi“, a declarat Paolo Lanzarotti, CEO al Asahi Breweries Europe Group, citat de zf.ro. Ursus Breweries este lider pe piaţa berii din România, cu o cotă de 37%. Singura categorie unde grupul nu este pe primul loc este cea a berii super-premium. În 2016, compania Ursus Breweries, care mai are în portofoliu Ciucaş, Grolsch, Peroni, Azuga etc., a avut afaceri de 1,6 miliarde lei, cu un profit de 145 milioane lei. Japonezii au cumpărat acțiunile de la SABMiller.
Joi, 19 decembrie, în plenul Consiliului Local va intra din nou în dezbatere proiectul privind…
Primăvara, Parcul Justiţiei este unul dintre cele mai vizitate şi fotografiate locaţii din Timişoara, datorită…
Un număr de 22 de proiecte care încurajează mersul pe bicicletă în întreaga regiune de…
Muzeul Național de Artă Timișoara aduce în prim plan opera lui Albert Kristóf-Krausz, personalitate marcantă…
Timișoara concurează din nou în competiția „Destinația Anului”, cel mai amplu concurs turistic din România,…
Compania Naţională de Investiţii (CNI) a dat undă verde construirii unei creşe la Urseni, comuna…