Fabricile de bere din Brașov și Timișoara vor fi modernizate și își vor crește capacitatea de producție. Japonezii de la Asahi, noii acționari, au decis să investească 22 de milioane de euro.
Grupul japonez Asahi este noul acţionar al mărcilor de bere Ursus şi Timişoreana și a anunţat, pentru acest an, investiţii de 22 milioane euro în acest an în fabricile din Braşov şi Timişoara. „Piaţa din România este pe o creştere uşoară şi cred că acest trend va continua. În plus, această piaţă se va «premiumiza» într-o perioadă destul de scurtă. Abilitatea de a profita de puterea brandurilor de bază şi în acelaşi timp lansarea de noi băuturi pe categoria superioară de preţ vor fi critice pentru noi“, a declarat Paolo Lanzarotti, CEO al Asahi Breweries Europe Group, citat de zf.ro. Ursus Breweries este lider pe piaţa berii din România, cu o cotă de 37%. Singura categorie unde grupul nu este pe primul loc este cea a berii super-premium. În 2016, compania Ursus Breweries, care mai are în portofoliu Ciucaş, Grolsch, Peroni, Azuga etc., a avut afaceri de 1,6 miliarde lei, cu un profit de 145 milioane lei. Japonezii au cumpărat acțiunile de la SABMiller.
Universitatea de Vest din Timișoara a obținut certificatului de acreditare pentru „Centrul de Inovare și…
Circul sălii de desfășurare a ședinței de guvern de la Timișoara s-a încheiat, miniștrii care…
Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor a respins cererea depusă de cei de la ARL Cluj,…
Vineri, 26 aprilie, între orele 10-12 vor avea loc lucrări la Stația de Tratare a…
Banatul multietnic şi istoria sa seculară, sau o nouă incursiune în trecut cu un profesor…
În ziua în care Guvernul se întruneşte la Timişoara pentru a da o HG privind…