Fabricile de bere din Brașov și Timișoara vor fi modernizate și își vor crește capacitatea de producție. Japonezii de la Asahi, noii acționari, au decis să investească 22 de milioane de euro.
Grupul japonez Asahi este noul acţionar al mărcilor de bere Ursus şi Timişoreana și a anunţat, pentru acest an, investiţii de 22 milioane euro în acest an în fabricile din Braşov şi Timişoara. „Piaţa din România este pe o creştere uşoară şi cred că acest trend va continua. În plus, această piaţă se va «premiumiza» într-o perioadă destul de scurtă. Abilitatea de a profita de puterea brandurilor de bază şi în acelaşi timp lansarea de noi băuturi pe categoria superioară de preţ vor fi critice pentru noi“, a declarat Paolo Lanzarotti, CEO al Asahi Breweries Europe Group, citat de zf.ro. Ursus Breweries este lider pe piaţa berii din România, cu o cotă de 37%. Singura categorie unde grupul nu este pe primul loc este cea a berii super-premium. În 2016, compania Ursus Breweries, care mai are în portofoliu Ciucaş, Grolsch, Peroni, Azuga etc., a avut afaceri de 1,6 miliarde lei, cu un profit de 145 milioane lei. Japonezii au cumpărat acțiunile de la SABMiller.
Lansată în cea de a doua jumătate a acestui an, licitația pentru stabilirea executantului studiului…
Fără pauză! Etapa a 14-a din Liga Națională masculină de baschet programează un meci în…
Dacă v-ați bucurat de ieftinirea carburanților din ultimele zile, nu sperați să rămână prea mult…
Duminică, 28 decembrie 2025, în jurul orei 06:15, polițiștii au fost sesizați cu privire la…
Dacă ar fi să ilustrez anul 2025, ba chiar şi ultimii 36 de ani, rezumându-mă…
Există momente în copilărie care rămân pentru totdeauna: prima minge prinsă corect, primul gol marcat,…