Economic

Au început lucrările la podul construit cu probleme peste Mureş, pe Autostrada Lugoj – Deva

Firma tocmită de Compania de Drumuri pentru a cârpi defectele descoperite de expertiza tehnică efectuată la lucrările de la podul peste Mureş de pe Autostrada Lugoj – Deva s-a apucat de lucru. Aceasta are la dispoziţie 20 de zile să rezolve problemele descoperite aici după ce constructorul spaniol nu şi-ar fi făcut treaba, conform studiului realizat de IPTANA, iar finalizarea lor ar aduce mai aproape deschiderea circulaţiei pe lotul 2 din această autostradă.

Veste bună pentru şoferi, au început primele lucrări de remediere a deficienţelor care au fost descoperite în raportul preliminar al Expertizei tehnice a lucrărilor de drum de la lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva, întocmit de către IPTANA. În urma acestuia s-a constatat o funcționare defectuoasă a „aparatelor de reazem” de la Podul peste râul Mureș, acestea fiind ieșite în afara marginii plăcii metalice, către râu.

Pentru remedierea lor, CNAIR SA a semnat contractul „Repoziționare/înlocuire aparate de reazem la Pod pe Autostrada Lugoj – Deva, Lot 3, km 69+105, peste râul Mureș”, cu Societatea Tkt Tehnologii Si Tensionari In Constructii SRL, valoarea contractului fiind de 280.000,00 lei fără TVA.

Ei bine, lucrarea a fost pornită! A fost emis ordinul de începere a lucrărilor și s-a predat amplasamentul constructorului, lucrările fiind acum în plină desfăşurare. Termenul contractual de finalizare a lucrărilor este de 20 de zile în condiții meteo favorabile.

CNAIR a semnat contractul pentru Realizare Expertiză Tehnică a lucrărilor de artă proiectate și executate în cadrul contractului “Proiectare și Execuție Autostrada Lugoj – Deva, lot 3 km 56+220 – km 77+361”, având o durata de 90 de zile de la data de începere a contractului. În data de 9 decembrie 2019, a fost transmis de către IPTANA raportul final de realizare „Expertiză Tehnică a lucrărilor de drum proiectate și executate”. În prezent, CNAIR analizează documentul și așteaptă raportul final al expertizei tehnice a lucrărilor de artă.

„În funcție de concluziile și recomandările rapoartelor finale ale expertizelor, CNAIR va lua o decizie privind finalizarea lucrărilor rămase de executat, în regie proprie sau prin contractarea lor”, a anunţat Compania de Drumuri.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Un sfert din lucrările la noul Centru Școlar pentru Educație Incluzivă Dumitru Ciumăgeanu au fost realizate/VIDEO

Cu finanțare din PNRR, Consiliul Județean Timiș ridică la Giroc un nou sediu, modern, pentru…

10 ore ago

Primăria Timișoara caută depanatori și specialiști pentru întreținerea rețelei de date și voce, pentru 1,8 milioane de lei

Municipalitatea timișoreană caută o firmă de specialitate care să se ocupe de rețeaua de date…

10 ore ago

A bătut un copil de 15 ani pentru lanțul de la gât! Acum își așteaptă pedeapsa

Tâlhărie în a doua zi de Crăciun! Polițiștii Biroului de Investigații Criminale au reținut un…

12 ore ago

Cum arată lucrul la tunelurile de pe Margina – Holdea. Secretar de stat la Ministerul Transporturilor, în vizită pe șantier/VIDEO

Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a vizitat șantierul tronsonului de autostradă dintre…

12 ore ago

Cum va fi vremea în ultimul weekend din 2025

După ce luna decembrie a fost mult mai caldă ca de obicei, cel puțin până…

14 ore ago

2025: anul în care improvizația s-a terminat

Lecții economice și politice dintr-un an ratat 2025 nu a fost anul crizelor spectaculoase. A…

17 ore ago