Economic

Au început lucrările la podul construit cu probleme peste Mureş, pe Autostrada Lugoj – Deva

Firma tocmită de Compania de Drumuri pentru a cârpi defectele descoperite de expertiza tehnică efectuată la lucrările de la podul peste Mureş de pe Autostrada Lugoj – Deva s-a apucat de lucru. Aceasta are la dispoziţie 20 de zile să rezolve problemele descoperite aici după ce constructorul spaniol nu şi-ar fi făcut treaba, conform studiului realizat de IPTANA, iar finalizarea lor ar aduce mai aproape deschiderea circulaţiei pe lotul 2 din această autostradă.

Veste bună pentru şoferi, au început primele lucrări de remediere a deficienţelor care au fost descoperite în raportul preliminar al Expertizei tehnice a lucrărilor de drum de la lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva, întocmit de către IPTANA. În urma acestuia s-a constatat o funcționare defectuoasă a „aparatelor de reazem” de la Podul peste râul Mureș, acestea fiind ieșite în afara marginii plăcii metalice, către râu.

Pentru remedierea lor, CNAIR SA a semnat contractul „Repoziționare/înlocuire aparate de reazem la Pod pe Autostrada Lugoj – Deva, Lot 3, km 69+105, peste râul Mureș”, cu Societatea Tkt Tehnologii Si Tensionari In Constructii SRL, valoarea contractului fiind de 280.000,00 lei fără TVA.

Ei bine, lucrarea a fost pornită! A fost emis ordinul de începere a lucrărilor și s-a predat amplasamentul constructorului, lucrările fiind acum în plină desfăşurare. Termenul contractual de finalizare a lucrărilor este de 20 de zile în condiții meteo favorabile.

CNAIR a semnat contractul pentru Realizare Expertiză Tehnică a lucrărilor de artă proiectate și executate în cadrul contractului “Proiectare și Execuție Autostrada Lugoj – Deva, lot 3 km 56+220 – km 77+361”, având o durata de 90 de zile de la data de începere a contractului. În data de 9 decembrie 2019, a fost transmis de către IPTANA raportul final de realizare „Expertiză Tehnică a lucrărilor de drum proiectate și executate”. În prezent, CNAIR analizează documentul și așteaptă raportul final al expertizei tehnice a lucrărilor de artă.

„În funcție de concluziile și recomandările rapoartelor finale ale expertizelor, CNAIR va lua o decizie privind finalizarea lucrărilor rămase de executat, în regie proprie sau prin contractarea lor”, a anunţat Compania de Drumuri.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Riscurile geopolitice analizate într-un seminar științific la Universitatea “Aurel Vlaicu” din Arad

Institutul de Studii Geopolitice al Universității “Aurel Vlaicu” din Arad a găzduit vineri, 5 decembrie,…

11 ore ago

Au lovit și au fugit! Acum, trei tâlhari tineri își așteaptă pedeapsa

Și-au riscat viitorul pentru ceva produse dintr-un magazin. Pentru asta au dat și cu pumnul,…

14 ore ago

Un vârstnic a sfârșit vineri între liniile de tramvai

Vineri, 5 decembrie, aproape de ora 11, polițiștii au fost sesizați cu privire la faptul…

16 ore ago

Cadou pentru Sorin Grindeanu. Moţiune de cenzură a “suveraniştilor” împotriva “progresiştilor”

Moţiunea de cenzură „România nu este de vânzare – fără progresişti la guvernare”, prin care…

17 ore ago

Moment istoric: UPT a cumpărat Casa Muhle pe care o va transforma într-o clădire importantă pentru oraș

Universitatea Politehnica Timișoara a cumpărat Casa Mühle, o clădire de o importantă valoare emoțională și…

17 ore ago

Sâmbătă puteţi descoperi “Timișoara interbelică” într-un nou tur ghidat

Sâmbătă, de la ora 14.00, va avea loc un nou tur din seria “Descoperă-ți orașul!”,…

18 ore ago