Compania care a câştigat contractul de construcţie a variantei de ocolire Timișoara Sud trag tare şi, în ultima săptămână, a ajuns deja cu pregătirea terenului pentru un nou pod peste Bega. De asemenea, au continuat cercetările arheologice de pe traseu, în perioada următoare urmând să fie abordate ale două situri.
Lucrările avansează și spre Kilometrul 0 al proiectului, în zona Utvin. A început curățarea terenului pentru decopertarea stratului vegetal pentru formarea culoarului de drum. În același sector, la km 2+380, au început săpăturile pentru amenajarea unei podeț și s-au făcut treceri provizorii peste două canale de irigații.
Mai departe, în zona comunei Moșnița Nouă, continuă lucrările de decopertare, dar și forajele pentru piloți la km 18+117. De la km 19+300 spre km 20 s-a folosit dorosol, un material special pentru stabilizarea terenului.
Spre capătul traseului, în zona Ghiroda, la km 24+750, s-au amenajat platformele pentru cele două poduri peste canalul Bega, cu pământ de umplutură, și în scurt timp începe montarea primului pod provizoriu.
La km 6+700 – km 6+890, au continuat cercetările arheologice, la situl 5, urmând ca arheologii de la Muzeul Național al Unirii Alba Iulia să se mute pe alte două situri rămase necercetate.
Administrația Bazinală de Apă Banat derulează în prezent un important proiect pentru consolidarea malurilor râului…
La început mi se părea o glumă. O glumă nereuşită, ca să nu spun una…
13 kilometri de rețele termice vor fi reabilitați, Primăria Timișoara semnând contractul de finanțare. Această…
Campioana națională de rugby, SCM USV Timișoara, și-a asigurat serviciile a doi jucători de la…
Una dintre cele mai solicitate destinații aeriene din ultima perioadă din România, va avea o…
La sfârșit de an, Florin Drăgan, rectorul Universității Politehnica Timișoara, a făcut o analiză a…