Social

Brand-ul Iulius Town a fost premiat la nivel internaţional

Iulius Town Timișoara a primit în acest an o importantă distincție la competiția globală ce acordă cele mai importante recunoașteri ale excelenței în reconstrucție și design de brand. Premiul a fost acordat pentru rebrandingul proiectului mixt Openville în Iulius Town.

Proiectul timişorean inaugurat în august 2019, a primit un important premiu internațional din domeniul rebranding-ului. Distincția 2020 REBRAND 100® Global Awards a fost acordată prin agenția Innerpride din Iași, cea care a gândit și implementat conceptul.

Competiția de specialitate, prima și singura de acest fel la nivel internațional, a apreciat procesul de tranziție de la brandul inițial propus pentru proiectul mixt – Openville – la cel de astăzi, Iulius Town Timișoara. Proiectul avea nevoie de un nume și o identitate vizuală care să rezoneze cu publicul și care să reflecte atașamentul timișorenilor față de brandul Iulius.

„A fost un proces complex, care a inclus redefinirea arhitecturii de brand la nivelul grupului, nu doar redesenarea logo-ului. Pentru noi, Iulius Town a fost mai mult decât un proiect de rebranding, a fost despre cum ne ridicăm la înălțimea unei viziuni care transformă orașe. Considerăm că rezultatul muncii noastre vorbește de la sine și premiul câștigat nu face decât să reconfirme un parteneriat de excepție. Suntem mândri să sprijinim procesul de dezvoltare a României al grupului Iulius”, a anunţat George Nisioiu, Founder & Partner Innerpride Iași.

Transformarea a pus accentul pe crearea unei identități vizuale noi, care să exprime caracterul vizionar al grupului Iulius. În acest context, simbolul care a stat la baza noului logo a fost cununa de lauri, reprezentând, deopotrivă, atât integrarea naturii în proiectele companiei, cât și inovația implementată în dezvoltările de regenerare urbană.

„Iulius Town este în mod categoric cel mai potrivit nume pentru proiectul de la Timișoara. Pe măsură ce înaintam cu lucrările și ne apropiam de inaugurare, ne-am dat seama că timișorenii se refereau la Openville numindu-l Iulius. Era evident atașamentul locuitorilor față de brandul care le-a schimbat stilul de viață încă din 2005 și care reprezintă un reper urban în sine”, a spus Ovidiu Galan, Head of Marketing Iulius.

REBRAND 100® este singura competiție globală care recunoaște cele mai eficiente proiecte de rebranding din lume. Competiția este jurizată de experți internaționali din industrie, REBRAND 100® Global Awards oferind distincții companiilor care s-au remarcat prin excelență în repoziționarea și tranformarea brand-urilor lor.

 

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Sâmbăta viitoare se deschide Târgul de Crăciun de la Timișoara

Peste doar o săptămână, la Timișoara se va deschide cea mai nouă ediție a Târgului…

14 minute ago

Aproape 12.000 de timișeni fără curent electric. CJT cere intervenția rapidă a echipelor distribuitorului de electricitate

Conform datelor companiei Rețele Electrice Banat, la primele ore ale dimineții de vineri, ca urmare…

26 de minute ago

ANAF avertizează asupra unor noi mesaje false în numele instituției

Contribuabilii români sunt avertizați de Agenția Națională de Administrare Fiscală cu privire la reapariția unor…

O oră ago

Noul Cinema Studio e gata! Din 6 decembrie publicul e așteptat la proiecții de filme de cea mai bună calitate/FOTO

Clădirea cinematografului Studio, din centrul Timișoarei, a fost finalizată. După o investiție de cinci milioane…

O oră ago

Alegeri prezidenţiale. S-au deschis urnele în diaspora. Aproape 5.000 de români au votat

Cetăţenii românii care în ziua votului pentru alegerile prezidențiale nu se află pe teritoriul României pot…

4 ore ago

Avertizare de la Rețele Electrice Banat. Cod Roşu de viscol puternic în vestul ţării. Avarii în 61 de localităţi

În vestul ţării este Cod Roşu de viscol puternic. Vineri dimineața, la ora 10.00, ca…

4 ore ago