Social

Brand-ul Iulius Town a fost premiat la nivel internaţional

Iulius Town Timișoara a primit în acest an o importantă distincție la competiția globală ce acordă cele mai importante recunoașteri ale excelenței în reconstrucție și design de brand. Premiul a fost acordat pentru rebrandingul proiectului mixt Openville în Iulius Town.

Proiectul timişorean inaugurat în august 2019, a primit un important premiu internațional din domeniul rebranding-ului. Distincția 2020 REBRAND 100® Global Awards a fost acordată prin agenția Innerpride din Iași, cea care a gândit și implementat conceptul.

Competiția de specialitate, prima și singura de acest fel la nivel internațional, a apreciat procesul de tranziție de la brandul inițial propus pentru proiectul mixt – Openville – la cel de astăzi, Iulius Town Timișoara. Proiectul avea nevoie de un nume și o identitate vizuală care să rezoneze cu publicul și care să reflecte atașamentul timișorenilor față de brandul Iulius.

„A fost un proces complex, care a inclus redefinirea arhitecturii de brand la nivelul grupului, nu doar redesenarea logo-ului. Pentru noi, Iulius Town a fost mai mult decât un proiect de rebranding, a fost despre cum ne ridicăm la înălțimea unei viziuni care transformă orașe. Considerăm că rezultatul muncii noastre vorbește de la sine și premiul câștigat nu face decât să reconfirme un parteneriat de excepție. Suntem mândri să sprijinim procesul de dezvoltare a României al grupului Iulius”, a anunţat George Nisioiu, Founder & Partner Innerpride Iași.

Transformarea a pus accentul pe crearea unei identități vizuale noi, care să exprime caracterul vizionar al grupului Iulius. În acest context, simbolul care a stat la baza noului logo a fost cununa de lauri, reprezentând, deopotrivă, atât integrarea naturii în proiectele companiei, cât și inovația implementată în dezvoltările de regenerare urbană.

„Iulius Town este în mod categoric cel mai potrivit nume pentru proiectul de la Timișoara. Pe măsură ce înaintam cu lucrările și ne apropiam de inaugurare, ne-am dat seama că timișorenii se refereau la Openville numindu-l Iulius. Era evident atașamentul locuitorilor față de brandul care le-a schimbat stilul de viață încă din 2005 și care reprezintă un reper urban în sine”, a spus Ovidiu Galan, Head of Marketing Iulius.

REBRAND 100® este singura competiție globală care recunoaște cele mai eficiente proiecte de rebranding din lume. Competiția este jurizată de experți internaționali din industrie, REBRAND 100® Global Awards oferind distincții companiilor care s-au remarcat prin excelență în repoziționarea și tranformarea brand-urilor lor.

 

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Fabi Marincu, meci de senzație în victoria cu CSU Alba Iulia. Din păcate, un record excelent a fost stopat în meciul de astăzi

Penultimul joc din 2025 pentru alb-violeți a fost disputat acasă, împotriva echipei CSU Alba Iulia,…

9 ore ago

Nicio șansă pentru Dumbrăvița la Voluntari. Bănățenii au intrat pe teren doar cu gândul să nu primească multe

De neînțeles comportarea Dumbrăviței din meciul de la Voluntari, unde a intrat să se apere.…

11 ore ago

Un proiect câștigat de UVT va ajuta comunitatea din Dumbrăvița

Universitatea de Vest din Timișoara a reușit atragerea unei noi finanțări nerambursabile dedicate modernizării infrastructurii…

13 ore ago

Pe 13 decembrie va avea loc ediția din acest an a Concertului de Crăciun, de la Biserica Millennium

Tradiția va fi respectată și comunitatea italiană din Timișoara va organiza și în acest an…

13 ore ago

Centrul orașului Sânnicolau Mare va fi reabilitat, cu pest cinci milioane de euro

Zona centrală a orașului Sânnicolau Mare va fi modernizat cu fonduri europene. O piațetă modernă,…

14 ore ago

Cuplaj sportiv la Sala Constantin Jude. Meciuri de handbal și baschet

Urmează o dublă alb-violetă pe parchetul sălii “Olimpia”. Ziua de duminică se va transforma într-o…

14 ore ago