Administratie

Accesul în Palatul Administrativ, doar pentru cei cu certificat verde sau test PCR

Accesul persoanelor în Palatul Administrativ din Timișoara, unde își desfășoară activitatea Prefectura și Consiliul Județean Timiș, a fost limitat, vor putea intra doar cei care vor face dovada vaccinării sau a trecerii prin boală. De asemenea, se acceptă un test negativ PCR, nu mai vechi de 72 de ore.

Ținând cont de prevederile Hotărârii de Guvern nr. 1.130/22.10.2021 pentru modificarea anexelor nr. 2 și 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1.090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, Consiliul Județean Timiș informează publicul interesat că începând cu data de 25.10.2021 accesul în sediul instituției este permis doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

Toate audiențele la conducerea Consiliului Județean Timiș se vor desfășura exclusiv online, caz în care petenții vor primi prin e-mail link-ul pentru conectare.

Recomandăm ca doar în cazuri de urgență și dacă nu există o altă variantă de transmitere a documentelor, acestea să fie depuse la Registratura generală a instituției – în intervalul 9,00 – 12,00 – cu limitarea pe cât posibil, din motive de siguranță, a timpului petrecut la ghișeu. Pe toată perioada prezenței în spațiile destinate relației cu publicul din instituție purtarea măștii de protecție este obligatorie. Activitatea de primire a petițiilor va fi asigurată prin intermediul trimiterilor poștale, poșta electronică sau completare a formularelor postate pe site-ul Consiliului Județean Timiș, evitându-se primirea petițiilor direct de la cetățeni sau întocmirea lor la sediul instituției”, au anunțat cei de la CJT.

 

Date de contact:

 

Adresa poștală: Consiliul Județean Timiș, Timișoara, Bd. Revoluției din 1989 nr. 17, cod 300034, județul Timiș

Adresa web: www.cjtimis.ro

Formulare online: https://www.cjtimis.ro/servicii-online/

Program de audiențe: https://www.cjtimis.ro/contact/program-de-audiente/

E-mail: cjt@cjtimis.ro

Telefon: 0256.406.300, 0256.406.400, 0256.406.500

Telefonul Cetățeanului: 0256.406.406

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Impact fatal! Din păcate, un nou accident mortal din cauza neatenţiei

Un bărbat a condus un autoturism dinspre strada Oloșagului din municipiul Lugoj înspre localitatea Știuca,…

57 de minute ago

A fost lansată prima licitație pentru extinderea la patru benzi a Centurii Nord Timișoara

DRDP Timişoara a lansat astăzi pe SEAP procedura "Elaborare Studiu de Fezabilitate Extindere Varianta de…

4 ore ago

Conflict 3 la 1 într-o şcoală din Lugoj. Noroc cu intervenţia poliţiştilor

În aceatsă săptămână, polițiștii municipiului Lugoj au fost sesizați cu privire la faptul că, în…

7 ore ago

C9. Peciu Nou, scorul campionatului după ce a dat de pământ cu Periamul

Etapa a 13-a din Liga a 3-a a început vineri şi aproape pe toate stadioanele…

7 ore ago

Echipele distribuitorului de energie electrică se află în continuare pe teren/UPDATE

Pentru a rezolva problemele apărute ca urmare a vremii, pe teren sunt mai multe echipe…

8 ore ago

Demarează acțiunea de autorizare a comercianților stradali de produse specifice de Sfântul Nicolae

Cei care doresc comercializarea de produse specifice de Sfântul Nicolae la Timișoara sunt așteptați să…

9 ore ago