Afaceri

Parfumuri exclusiviste, la un nou boutique deschis la Iulius Town

Un nou boutique parfumerie, Obsentum, a fost deschis la Iulius Town Timișoara. Prima și cea mai amplă parfumerie de nişă din regiunea de vest se adresează celor care iubesc parfumurile autentice și excentrice.

Obsentum își extinde rețeaua de boutique-uri de parfumerie prin deschiderea primului magazin al brandului în Timișoara, în Iulius Town. Noul spațiu completează rețeaua celor 8 parfumerii de nișă ale brandului, ocupă o suprafață de 150 mp și este deservit de o echipă de 5 angajați. Noul magazin le oferă clienților săi acces către toate experiențele de cumpărare premium care definesc conceptul. De asemenea, noua parfumerie completează mixul de branduri high end din Iulius Town, ce a fost dezvoltat în concordanță cu tendințele pieței și cu nevoile publicului de a accesa produse premium.

Astfel, Obsentum aduce în atenţia consumatorilor locali o listă de branduri exclusiviste precum Initio, Parfums de Marly, Frederic Malle, Tiziana Terenzi, V Canto, Memo, Jul et Mad, Laurent Mazzone, Atelier des Ors. În plus, iubitorii de parfumuri de nişă pot regăsi şi alte branduri deja cunoscute precum Jo Malone London, Creed, Kilian, Tom Ford, Amouage, Xerjoff, Casamorati. Magazinul oferă o zona dedicată de beauty (make-up, grooming şi skin care) susţinută de branduri de lux: Skin 111, Acca Kappa, cât şi de arome, precum Culti Milano, Dr. Vranjes Firenze și Jo Malone London.

Inaugurarea acestui nou magazin Obsentum reprezintă o continuare a strategiei de dezvoltare a companiei – de a crește interesul și dorința consumatorilor pentru parfumeria de nișă, ca parte componentă a segmentului de lux. Încă de la lansarea pe piața din România, noi ne-am adresat iubitorilor de esențe rare și care sunt totodată curioși și interesați să descopere note olfactive premium. Selecția de produse pe care noi o propunem este una exclusivă ce se bazează pe un portofoliu elegant de parfumuri, astfel încât suntem siguri că printre brandurile noastre, se va regăsi orice consumator care alege să ne treacă pragul”, declară Ana Pintilie, Marketing Manager Obsentum.

Primul magazin Obsentum a fost deschis în 2016, în duty free-ul Aeroportului Otopeni, zona plecări internaţionale şi face parte din grupul Millenium Pro Design, unul dintre liderii europeni din domeniul travel retail (acţionar Gebr. Heineman). La ora actuală în Bucureşti, Obsetum este prezent cu patru spaţii, câte unul în Constanța și Brașov, iar în rețeaua IULIUS are un magazin în Iulius Mall Cluj.

 

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Liga 3. Politehnica, la cea mai convingătoare victorie, chiar pe terenul celei mai în formă echipe. Eşecuri pentru Ghiroda şi Şag

O victorie pentru oaspeţi şi două pentru gazde, în cele trei meciuri de sâmbătă ale…

5 ore ago

Zece localități erau parțial nealimentate cu energie electrică în Timiș, la ora 12

Chiar dacă o bună parte dintre deranjamentele apărute la rețelele de alimentare cu energie electrică…

9 ore ago

Dumbrăviţa, din nou repetentă pe teren propriu

Se strâng rezultatele negative. Mai ales pe teren propriu. CSC Dumbrăviţa se află la al…

10 ore ago

Festivalul dramaturgiei româneşti se va desfăşura la Timişoara, în două „episoade”

Teatrul Național din Timișoara organizează în perioada 4-10, respectiv 19-20 decembrie 2024, o nouă ediție…

11 ore ago

Primăria Timișoara a renunțat la proiectul pe fonduri europene de la Cinema Freidorf. Reabilitarea, gata în decembrie

Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, anunță că înainte de finalul anului în curs se va finaliza…

12 ore ago

Timişoara, de trei ori premiată la un eveniment naţional din domeniul sănătăţii/FOTO

Pe data de 21 noiembrie a avut loc Gala Performeri din Sănătate, ediția 2024, desfășurată…

12 ore ago