Noua organigramă propusă de Primăria Timișoara rămâne deocamdată suspendată, iar judecarea legalității acesteia va avea loc pe contencios administrativ. Instanța a respins recursul făcut de municipalitate.
La jumătatea lunii august, instanța suspenda aplicarea noii organigrame cu angajați ai Primăriei Timișoara. Toate planurile de desființare a unor posturi de șefi, reorganizarea departamentelor, a unor posturi din organigrama în funcție au fost atunci blocate.
”Hotărârea Judecătorească este executorie încă din această fază, chiar dacă primăria are la dispoziție un termen legal de comunicare, ceea ce înseamnă că în acest moment, valabilitatea HCL nr.237 din 15.06.2021 NU este afectată, însă sunt suspendate toate măsurile organizatorice care încă nu au fost puse în executare. Precizăm că suspendarea are efect doar pe viitor și doar în condițiile dispuse de instanță și prevăzute în lege”, a anunțat în 17 august Primăria Timișoara.
Primăria a făcut recurs împotriva deciziei, chiar a angajat și avocați special pentru proces, ca aceștia să nu fie din rândul juriștilor instituției, care ar putea fi influențați de angajații cu care ar fi prieteni, dar degeaba. Primăria Timișoara a pierdut și recursul, iar acum urmează ca judecarea legalității impunerii noii organigrame se va judeca pe contencios administrativ.
Procesul pe contencios administrativ este așteptat să fie unul de lungă durată. Posibil, vorbim de doi până la trei ani, ceea ce va incurca semnificativ dorința administrației Fritz de a lucra cu sistemul de personal și (doar) cu oamenii doriți.
Consilierul local PSD Radu Țoancă spune că va trebui să fie desemnată persoana vinovată pentru faptul că primăria a funcționat cu două organigrame în paralel, deși conducerea instituței a fost avertizată în acest sens de Serviciul Juridic. Acum, spune acesta, ar trebui ca cineva să plătească pentru problemă.
”Domnule primar Dominic Fritz , pregătiți-vă , va rog , portofelul! Noua organigrama useristă rămâne suspendată pana la judecarea fondului pe contencios administrativ. “Felicitări” administrației useriste pentru “restructurare “, pentru faptul ca Primăria funcționează cu 2 organigrame antagoniste – minim 2 ani- si pentru angajarea suplimentară și, deocamdată, ilegală, a zeci de oameni noi în aparatul administrativ! Am ajuns ca pe vremea CFR- ului din perioada comunistă: 2 călători cu bilet pe același loc din compartiment! Asta da viziune și revoluție în administrație. PS: Să vedem cine va plăti din ordonatorii de credit- primarul sau viceprimarul userist atotștiutor- pentru faptul ca s-a funcționat ilegal, cu 2 organigrame paralele, deși au fost atenționați, de Serviciul juridic, să nu facă o asemenea ilegalitate?”, a scris Radu Țoancă, pe Facebook.
Așa cum debanat.ro a relatat deja, primarul Timișoarei, Dominic Fritz, și liderul PSD Timiș, Alfred…
Etapa a 16-a din liga de elită de volei feminin a debutat pe malul Timişului…
La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Rurale Belinț sub coordonarea procurorului din cadrul…
Administrația Bazinală de Apă Banat derulează în prezent un important proiect pentru consolidarea malurilor râului…
La început mi se părea o glumă. O glumă nereuşită, ca să nu spun una…
13 kilometri de rețele termice vor fi reabilitați, Primăria Timișoara semnând contractul de finanțare. Această…