Lucrările de reabilitare a Bulevardului Cetății merg înainte și merg foarte bine, ajungând la 15% din lucrare, în doar trei luni și jumătate de când s-a dat drumul la șantier, ne spune primarul Dominic Fritz. Progresul este constant și vizibil, iar echipele de pe șantier lucrează conform graficului.
Pentru reușita proiectului până în acest moment, edilul șef îi mulțumește colegului său Ruben Lațcău. Acum se lucrează la rețeaua de apă și la canalizare, fiind realizate și o parte din fundațiile și terasamentele liniilor de tramvai.
”Lucrările de pe Cetății merg înainte și merg foarte bine. Am realizat deja 15% din lucrare, în doar trei luni și jumătate de când am dat drumul la șantier. Progresul este constant și vizibil, iar echipele de pe șantier lucrează conform graficului. Vreau să îi mulțumesc viceprimarului Ruben Lațcău și echipei de implementare pentru ritmul dinamic cu care se derulează lucrările. În perioada aceasta se lucrează la secțiunea de capăt cu Bogdăneștilor, respectiv la rețeaua de apă și canalizare și la fundațiile pentru stâlpii de pe axul drumului. Pe partea dreaptă, cum mergi spre Gheorghe Lazăr, s-a realizat deja drenajul longitudinal. De asemenea, au fost făcute atât fundațiile și terasamentele pentru liniile de tramvai, cât și fundațiile stâlpilor pentru alimentarea tramvaielor, iar din 1 octombrie am semnat contractul cu Enel pentru relocarea rețelei de medie și joasă tensiune”, spune Fritz.
Conform acestuia, lucrările durează mult pentru că se lucrează la re?elele edilitare subterane.
”Adesea sunt întrebat de ce durează atât de mult o astfel de lucrare. Motivul e că o parte semnificativă e legată de ceea ce nu va mai fi vizibil ulterior – înlocuirea rețelelor de apă, canal, termoficare etc. Le facem acum, pentru a nu fi nevoiți mai târziu, să spargem din nou strada. Apoi, nu întotdeauna planurile subterane corespund cu realitatea de pe teren. În cazul lucrării de pe b-dul Cetății, pe o porțiune este nevoie de descărcare arheologică. Nu am oprit întreg șantierul, ci lucrările continuă pe porțiunile unde nu este nevoie de intervenția arheologilor”, a mai spus Fritz.
Câteva date despre proiect: 1,6km în reabilitare; Linie dublă de tramvai, înierbată, cu 20.500 mp de spații verzi, cu pomi ce încadrează calea de tramvai 10 stații de tramvai amenajate; Carosabil cu două benzi pe sens; Piste de bicicletă pe ambele sensuri; Trotuare
Valoarea investiției este de aproximativ 85.000.000 lei cu TVA și va fi finalizată estimativ la mijloc de 2023.
Campioana națională de rugby, SCM USV Timișoara, și-a asigurat serviciile a doi jucători de la…
Una dintre cele mai solicitate destinații aeriene din ultima perioadă din România, va avea o…
La sfârșit de an, Florin Drăgan, rectorul Universității Politehnica Timișoara, a făcut o analiză a…
PSD, PNL, UDMR și grupul minorităților naționale au ajuns la un acord de coaliție pentru…
O clipă de neatenţie a fost destul încât să ajungă la spital. I s-a întâmplat…
În şedinţa BPN a PNL desfăşurată duminică seara s-au luat câteva decizii care privesc şi…