Circulaţia pe calea ferată Oraviţa-Anina, supranumită şi „Semmeringul Bănăţean”, va fi închisă în timpul săptămânii.
Măsura va intra în vigoare de duminică, 12 decembrie, şi până în primăvara anului viitor, odată cu noul mers al trenurilor. Şeful staţiei CFR Oraviţa, Remus Cherla, a spus la Radio Timișoara că acesta este doar un prim pas spre închiderea liniei. În plus, el atrage atenţia că circulaţia trenurilor pe calea ferată Oraviţa-Anina, doar la sfârşit de săptămână, va avea consecinţe grave.
În 2021, pe această linie, au circulat între 25.000 și 30.000 de călători. Calea ferată dintre Oraviţa și Anina, supranumită Semmeringul Bănăţean, este cea mai veche cale ferată montană de pe teritoriul României. Aceasta a fost construită între ani 1855 și 1863, are o lungime de 34 km, 10 viaducte și 14 tunele săpate prin stâncă.
Update. Prezent la Timişoara, ministrul Transporturilor, Sorin Grineanu, a afirmat că pe calea ferată Oravița-Anina nu va fi întreruptă circulația trenurilor, problema urmând să fie rezolvată.
Asociaţia Euroland Banat a transmis ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu, o petiţie în care îi solicită să menţină circulaţia zilnică a trenului între Oraviţa şi Anina, rută supranumită „Semmeringul bănăţean”, pe cea mai veche cale ferată montană din România.
Lansat în urmă cu trei luni, proiectul de recenzare a câinilor cu stăpân din Timișoara,…
Rămas fără niciun fel de umbră, ”deșertul” din Piața Libertății își va schimba imaginea. Acolo…
Și-a pierdut viața, nevinovat din cauza unui microbuz care a intrat pe sens opus. Tragedie…
Un număr de 340 de obiective din Timiș pot beneficia de bani europeni nerambursabili în…
SDM Timișoara, societatea deținută de municipalitatea timișoreană, își extinde dotarea și pregătește 1,7 milioane de…
RETIM Ecologic Service S.A., în colaborare cu ADID Timiș, derulează o nouă campanie trimestrială pentru…