Compania CFR se va putea apuca de lucrările pentru reabilitarea căii ferate de pe ruta Caransebeș – Arad, pe loturil 3 și 4, rezultatele licitației de atribuire fiind blocate de contestații. Acestea se referă la traseul dintre Timișoara Est și Arad, deci include și Gara de Nord. Instanța de judecată a respins contestațiile.
Inițial, plângerile de contestare fuseseră analizate de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor, instituție care dăduse dreptate companiilor asociate Alstom și Arcada. Decizia a fost contestată în Justiție, iar rezultatele au fost întoarse.
Vizate sunt loturile 3 și 4 din tronsonul Caransebeș-Arad, porțiunile Timișoara Est- Ronaț și Ronaț-Arad.
”Respinge contestaţiile formulate de contestatoarele ALSTOM TRANSPORT SA şi ARCADA COMPANY SA, în contradictoriu cu COMPANIA NAŢIONALĂ DE CĂI FERATE CFR SA, ca neîntemeiate. Menţine rapoartele procedurii de atribuire nr. 17.A/400/29.07.2022 (lotul 1) şi nr. 17.A/1/502/08.08.2022 (lotul 2), în partea referitoare la respingerea ofertelor asocierii ALSTOM TRANSPORT SA şi ARCADA COMPANY SA şi comunicările acestor respingeri. Menţine măsura obligării entităţii contractante la clarificarea şi reevaluarea ofertei Asocierii WEBUILD SPA – PARTECIPAZIONI ITALIA SPA – SALCEF SPA TIMIŞOARA – ARAD LOT 4 prin WEBUILD SPA pentru lotul 2, precum şi la emiterea unui nou raport al procedurii de atribuire pentru lotul 2, dispusă de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, urmând ca după reevaluarea ofertei Asocierii WEBUILD SPA – PARTECIPAZIONI ITALIA SPA – SALCEF SPA TIMIŞOARA – ARAD LOT 4 prin WEBUILD SPA pentru lotul 2 să îi comunice acesteia rezultatul procedurii potrivit legislaţiei aplicabile. Admite cererea de intervenţie formulată de Asocierea WEBUILD SPA – PARTECIPAZIONI ITALIA SPA – SALCEF SPA TIMIŞOARA – ARAD LOT 4 prin WEBUILD SPA în ceea ce priveşte contestaţiile formulate de contestatoarele ALSTOM TRANSPORT SA şi ARCADA COMPANY SA. Menţine în rest decizia contestată. Definitivă. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, astăzi 25.10.2022”, conform hotărârii Curții de Apel București.
Ca urmare a consecinței, CNCF CFR SA poate semna contractele de proiectare și execuție pentru cele două loturi cu câștigătorii licitației, adică asocierea condusă de italienii de la Webuild, companie cunoscută în România sub numele de Salini Impregilo. Contestația fusese depusă de o altă asociere având ca lider un alt nume cunoscut din domeniu, Alstom.
Deşi a jucat într-un turneu demonstrativ înainte de Crăciun, Simona Halep va rămâne pentru încă…
Guvernul închide un punct de frontieră din Timiș, încă înainte ca acesta să fie deschis.…
Cu doar câteva zile înainte de Crăciun, Primăria Timișoara a lansat în licitație proiectul pentru…
Administrația Bazinală de Apă Banat nu are prea multă putere atunci când se pune problema…
„De Crăciun, fii mai bun!”, este unul din îndemnurile pe care le tot auzim în…
Singurul campionat românesc masculin activ între Crăciun şi Anul Nou rămâne cel de baschet. Liga…