Toate casieriile Aquatim și centrul relații clienți din Timișoara vor fi închise în perioada 30 noiembrie – 2 decembrie.
Factura de apă poate fi plătită cu card bancar, prin platforma „Contul meu” de pe www.aquatim.ro, prin transfer bancar inclusiv online, prin aplicatia Pago, la oficiile poștale și punctele de plată din rețelele PayPoint, Westaco Express și centrele un-doi Mobile Distribution.
La numărul de telefon 0356914, disponibil non-stop, pot fi anunțate probleme de funcționare a serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare, cum ar fi lipsa presiunii, înfundări etc., iar echipele de intervenții sunt mobilizate pentru a acționa la nevoie, pe toată această perioadă.
Fotbalul feminin a luat o amploare importantă în țara noastră chiar dacă nivelul este în…
Descoperire macabră în zi de sărbătoare. Polițiștii Secției 5 Urbane Timișoara au fost sesizați cu…
Un număr de 4.748.274 de pensionari era înregistrat în aprilie 2024 în România, cu 4.274…
Medalii, finale şi evoluţii bune! Dar şi multă speranţă! Sabrina Maneca Voinea (16 ani) a…
Scrisoare Pastorală la Sărbătoarea Învierii Domnului 2024 † IOAN Din mila lui Dumnezeu, prin grația…
† IOAN, Din mila lui Dumnezeu, Arhiepiscop al Timișoarei și Mitropolit al Banatului Iubitului nostru…