Asocierea condusă de cei de la UMB se poate apuca de luni de procedura de proiectare pentru porțiunea de 10 kilometri din autostrada A1, dintre Margina și Holdea, singura lipsă din autostradă. Este un traseu dificil, cu două tuneluri, pentru care se vor plăti 400 de milioane de euro.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a emis ordinul de demarare a etapei de proiectare a lucrării.
,,Supervizorul a emis Ordinul administrativ de Începere prin care a fost notificat antreprenorul asupra datei de începere a activității de proiectate, respectiv data de 05.12.2022, în conformitate cu prevederile clauzelor contractuale”, a transmis CNAIR, conform economedia.ro.
Contractul a fost adjudecat de asocierea dintre românii de la UMB și bosniecii de la Euro Asfalt. Finanțarea, în valoare de 400 de milioane de euro, este acoperită aproximativ jumătate, 190 de milioane de euro, din PNRR. Constructorul are la dispoziție 11 luni pentru a realiza etapa de proiectare a investiției, contractul fiind de proiectare plus execuție. Pentru a putea fi utilizați banii europeni, lucrarea trebuie finalizată până în 2026. Pe traseul autostrăzii Lugoj – Deva vor trebui realizate și două tuneluri, în lungime totală de 2,3 kilometri.
Termenul de realizare este de 45 de luni, din care 11 luni proiectare și 34 de luni execuție.
Universitatea de Vest din Timișoara a reușit atragerea unei noi finanțări nerambursabile dedicate modernizării infrastructurii…
Tradiția va fi respectată și comunitatea italiană din Timișoara va organiza și în acest an…
Zona centrală a orașului Sânnicolau Mare va fi modernizat cu fonduri europene. O piațetă modernă,…
Urmează o dublă alb-violetă pe parchetul sălii “Olimpia”. Ziua de duminică se va transforma într-o…
Vreme de toamnă în acest weekend, cu nori și ploi. Iarna se lasă așteptată și…
Acest text nu este despre sărăcie. Este despre bogăția care nu își face datoria. Despre…