Primăria Timişoara

O stradă de 200 de metri asfaltată în Ciarda Roșie, o mică victorie a planificării la Primăria Timișoara

Primăria Timișoara a anunțat finalizarea proiectului de asfaltare a unei străzi de 200 de metri din cartierul Ciarda Roșie, Spătaru Milescu. Contractul a fost atribuit în luna  iulie a anului 2021 și trebuia să dureze șase luni ( https://debanat.ro/2021/07/una-dintre-ultimele-strazi-neasfaltate-din-timisoara-se-modernizeaza_340003.html ). Finalizarea investiției a avut loc în aceste zile, la un an și jumătate de la semnarea contractului, urmează și recepția investiției.

Cei mai fericiți de asfaltare sunt locuitorii respectivei străzi, care au scăpat de căratul noroiului în casă pe vreme rea. Strada nu avea trotuare și era acoperită cu piatră spartă, fără a avea structura necesară pentru asfaltare. Finalizarea lucrărilor este considerată o mică victorie pentru municipalitate, una a planificării din timp, cu atenție, a investițiilor realizate.

O stradă nou asfaltată în plus la Timișoara. Cetățenii de pe Spătaru Milescu, cartierul Ciarda Roșie, nu mai aduc acum noroi în curte și nici pe străzile din vecinătate.

Face parte dintr-o serie de mici victorii, de o planificare din timp și atentă a investițiilor/reparațiilor, a anunțat primăria.

Valoarea contractului a fost de aproximativ 87.000 de euro și acum strada intră în faza de recepție.

Strada analizată din municipiul Timișoara este pietruită, fiind într-o stare de degradare avansată şi drept urmare are o viabilitate necorespunzătoare, iar circulaţia se desfăşoară în condiţii dificile; Amenajarea acestei străzi este importantă pentru locuitorii municipiului Timișoara din punct de vedere urbanistic, tehnic şi social, iar realizarea lucrării va îmbunătăţi considerabil viabilitatea şi starea tehnică a părţii carosabile şi implicit confortul şi siguranţa utilizatorilor şi totodată va reduce substanţial consumul de carburanţi şi lubrifianţi precum şi uzura autovehiculelor. În situaţia actuală, strada Spatarul Milescu nu are o structură rutieră de drum, fiind realizată din piatră spartă. Nu există o delimitare a trotuarelor, partea carosabilă nefiind la aceelaşi nivel pe întreaga lăţime între fronturile clădite, iar în situaţia unor ploi strada este circulabilă în condiţii dificile”, se spunea în documentația aferentă contractului semnat în iulie 2021.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Riscurile geopolitice analizate într-un seminar științific la Universitatea “Aurel Vlaicu” din Arad

Institutul de Studii Geopolitice al Universității “Aurel Vlaicu” din Arad a găzduit vineri, 5 decembrie,…

11 ore ago

Au lovit și au fugit! Acum, trei tâlhari tineri își așteaptă pedeapsa

Și-au riscat viitorul pentru ceva produse dintr-un magazin. Pentru asta au dat și cu pumnul,…

13 ore ago

Un vârstnic a sfârșit vineri între liniile de tramvai

Vineri, 5 decembrie, aproape de ora 11, polițiștii au fost sesizați cu privire la faptul…

15 ore ago

Cadou pentru Sorin Grindeanu. Moţiune de cenzură a “suveraniştilor” împotriva “progresiştilor”

Moţiunea de cenzură „România nu este de vânzare – fără progresişti la guvernare”, prin care…

16 ore ago

Moment istoric: UPT a cumpărat Casa Muhle pe care o va transforma într-o clădire importantă pentru oraș

Universitatea Politehnica Timișoara a cumpărat Casa Mühle, o clădire de o importantă valoare emoțională și…

17 ore ago

Sâmbătă puteţi descoperi “Timișoara interbelică” într-un nou tur ghidat

Sâmbătă, de la ora 14.00, va avea loc un nou tur din seria “Descoperă-ți orașul!”,…

17 ore ago