Primăria Timişoara

O stradă de 200 de metri asfaltată în Ciarda Roșie, o mică victorie a planificării la Primăria Timișoara

Primăria Timișoara a anunțat finalizarea proiectului de asfaltare a unei străzi de 200 de metri din cartierul Ciarda Roșie, Spătaru Milescu. Contractul a fost atribuit în luna  iulie a anului 2021 și trebuia să dureze șase luni ( https://debanat.ro/2021/07/una-dintre-ultimele-strazi-neasfaltate-din-timisoara-se-modernizeaza_340003.html ). Finalizarea investiției a avut loc în aceste zile, la un an și jumătate de la semnarea contractului, urmează și recepția investiției.

Cei mai fericiți de asfaltare sunt locuitorii respectivei străzi, care au scăpat de căratul noroiului în casă pe vreme rea. Strada nu avea trotuare și era acoperită cu piatră spartă, fără a avea structura necesară pentru asfaltare. Finalizarea lucrărilor este considerată o mică victorie pentru municipalitate, una a planificării din timp, cu atenție, a investițiilor realizate.

O stradă nou asfaltată în plus la Timișoara. Cetățenii de pe Spătaru Milescu, cartierul Ciarda Roșie, nu mai aduc acum noroi în curte și nici pe străzile din vecinătate.

Face parte dintr-o serie de mici victorii, de o planificare din timp și atentă a investițiilor/reparațiilor, a anunțat primăria.

Valoarea contractului a fost de aproximativ 87.000 de euro și acum strada intră în faza de recepție.

Strada analizată din municipiul Timișoara este pietruită, fiind într-o stare de degradare avansată şi drept urmare are o viabilitate necorespunzătoare, iar circulaţia se desfăşoară în condiţii dificile; Amenajarea acestei străzi este importantă pentru locuitorii municipiului Timișoara din punct de vedere urbanistic, tehnic şi social, iar realizarea lucrării va îmbunătăţi considerabil viabilitatea şi starea tehnică a părţii carosabile şi implicit confortul şi siguranţa utilizatorilor şi totodată va reduce substanţial consumul de carburanţi şi lubrifianţi precum şi uzura autovehiculelor. În situaţia actuală, strada Spatarul Milescu nu are o structură rutieră de drum, fiind realizată din piatră spartă. Nu există o delimitare a trotuarelor, partea carosabilă nefiind la aceelaşi nivel pe întreaga lăţime între fronturile clădite, iar în situaţia unor ploi strada este circulabilă în condiţii dificile”, se spunea în documentația aferentă contractului semnat în iulie 2021.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

La anul, lalelele vor fi admirate şi în Parcul Botanic

Primăvara, Parcul Justiţiei este unul dintre cele mai vizitate şi fotografiate locaţii din Timişoara, datorită…

3 ore ago

Mai multe proiecte din Timiș primesc fonduri pentru a încuraja deplasarea pe biciclete/FOTO

Un număr de 22 de proiecte care încurajează mersul pe bicicletă în întreaga regiune de…

3 ore ago

Contribuția lui Albert Kristóf-Krausz la modelarea spațiul urban și artei locale într-o nouă expoziție temporară la MNArT

Muzeul Național de Artă Timișoara aduce în prim plan opera lui Albert Kristóf-Krausz, personalitate marcantă…

3 ore ago

Timișoara candidează la titlul de Destinația Anului în 2025

Timișoara concurează din nou în competiția „Destinația Anului”, cel mai amplu concurs turistic din România,…

3 ore ago

La Urseni se va construi o creşă nouă cu o investiţie de la CNI de aproape 17 milioane

Compania Naţională de Investiţii (CNI) a dat undă verde construirii unei creşe la Urseni, comuna…

3 ore ago