Administratie

Dominic Fritz prezintă reacția presei străine la evenimentul de deschidere al TM2023

Prezența media la deschiderea Capitalei Culturale a echivalat pentru Timișoara cu un calup de publicitate în valoare de trei milioane de euro, spune primarul Dominic Fritz. El prezintă titlurile dintr-o serie de publicații internaționale, care au relatat despre evenimentul din weekendul trecut.

”Estimăm că au participat aproximativ 60.000 de persoane la evenimentul de deschidere, 130 de evenimente care au făcut parte oficial din acest weekend. Timișoara a fost văzută de toată lumea, au fost peste 200 de jurnaliști acreditați la deschidere, au fost peste 50 de ambasadori și consuli, mai mulți miniștri”, a spus Fritz,

Cei aproape 200 jurnaliști acreditați la eveniment au relatat despre atmosfera din oraș, despre programul cultural și despre ambițiile Timișoarei – prin agenții de presă, posturi TV, radiouri și ziare internaționale.

”Impactul media, prezența în media națională și mai ales media internațională valorează în jur de trei milioane de euro doar pentru weekendul de deschidere. Dacă am fi plătit publicitate să ajungem la același număr de oameni cu știri sau publicitate despre Timișoara ne-ar fi costat trei milioane de euro”, a mai declarat primarul.

El a prezentat câteva din titlurile din presa străină, desigur el prezentând titlurile din țara sa de origine:

 ”Timișoara dă dovadă de optimism, multiculturalism și de curajul de a fi imperfectă” – scrie agenția de presă germană DPA, preluată de peste 70 de ziare, posturi de radio și TV.

 ”Cel de-al treilea oraș ca mărime din România este plin de culoare, atât prin peisajul urban, cât și prin modul în care oamenii trăiesc împreună”, scrie Süddeutsche Zeitung

 La Timișoara, ‘sora mai mică a Vienei’, se întâmplă mai multe ca niciodată” – theworldnews

 ”Din punct de vedere cultural, acest oraș industrial și universitar în plină expansiune are multe de oferit” – rtl.de

 ”Scopul programului e implicarea în cultură a tuturor claselor sociale”. – orf.at

”Încă nu avem cifrele finale. Dar din ce avem până acum, am ajuns la 4.000 de articole și menționări în presa națională și internațională și peste 60 milioane de vizualizări. Timișoara face știri pozitive prin potențialul ei. Și e doar începutul”, a încheiat Fritz.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Oprit în trafic înainte de a produce nenorociri! Beat „mort” şi fără permis, cu tupeu la volan

„Curaj” prostesc! La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Poliție Rurală Belinț au reținut…

44 de minute ago

Culmea prostiei? Să furi o maşină, să nu ai permis şi să mai faci şi accident

Un copil teribilist a făcut-o lată chiar înainte de Sărbători! Dacă alţi adolescenţi de vârsta…

O oră ago

CCIA Timiș lansează două cursuri gatuite de profesionalizare a angajaților

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură (CCIA) Timiș anunță lansarea a două cursuri gratuite care…

O oră ago

Lista proiectelor de pe lista suplimentarelor e prea stufoasă. O consilieră locală de la AUR vrea limitarea acestei proceduri

Primarul Dominic Fritz a fost luat la rost de unul dintre cei trei consilieri locali…

O oră ago

Vremea rece a scos la lucru utilajele de deszăpezire pe drumurile naționale și autostrăzile din vestul României/VIDEO

În cursul nopții, pe drumurile naționale și autostrăzile din zona de vest s-a acționat și…

2 ore ago

Tineretul SCM Politehnica Timișoara, în cărți pentru calificarea în play-off

Echipa de tineret a clubului bănăţean a încheiat anul 2024 cu un turneu la Făgăraș.…

3 ore ago