Regulamentul de comerț stradal a fost modificat de Primăria Timișora, pentru a permite comercializarea de produse promoționale cu orașul, precum și produse culturale în chioșcurile instalate pe domeniul public. Sunt incluse aici produse promotionale inclusiv artizanat și produse tradiționale de mici dimensiuni, produse culturale de tip hartă, magneți, suveniruri specifice activității de turism care ilustrează clădiri, parcuri din municipiul Timișoara și România, articole de mici dimensiuni, create de artiști plastici și alte produse similare.
De asemenea, regulamentul modificat prevede ca vehiculele special amenajate pentru comerț să își desfășoare activitatea în parcuri sau în zone pietonale – cu excepția piețelor centrale. Astfel, rulotele mobile, remorcile speciale, tricicletele, bicicletele, cargobike-urile, vehiculele autopropulsate nu vor mai ocupa spațiul public din Piața Unirii, Piața Libertății și Piața Victoriei, precum și din alte piețe centrale, pentru a-și desfășura activitatea.
Modificările au fost aprobate în ultima ședință în plen a Consiliului Local al Municipiului Timișoara.
Institutul de Studii Geopolitice al Universității “Aurel Vlaicu” din Arad a găzduit vineri, 5 decembrie,…
Și-au riscat viitorul pentru ceva produse dintr-un magazin. Pentru asta au dat și cu pumnul,…
Vineri, 5 decembrie, aproape de ora 11, polițiștii au fost sesizați cu privire la faptul…
Moţiunea de cenzură „România nu este de vânzare – fără progresişti la guvernare”, prin care…
Universitatea Politehnica Timișoara a cumpărat Casa Mühle, o clădire de o importantă valoare emoțională și…
Sâmbătă, de la ora 14.00, va avea loc un nou tur din seria “Descoperă-ți orașul!”,…