În cadrul Complexului ISHO, dezvoltat de Mulberry Development, se deschide un nou showroom care va oferi produse sub marca SomProduct, un brand cu tradiție în România, având o experiență de 15 ani în industria Home&Deco. Acesta este primul showroom SomProduct din Timișoara și cel de-al patrulea operat de companie la nivel național.
Magazinul de prezentare din orașul din vestul României cu o suprafață de circa 1.100 metri pătrați, este situat la parterul ISHO Offices și vine în completarea celor din București, Cluj-Napoca și Brașov.
”Dezvoltările cu funcționalități multiple au devenit o componentă importantă a pieței imobiliare în general, și a pieței de retail în particular, iar interesul retailerilor pentru astfel de spații este pe un trend crescător datorită avantajelor pe care le oferă prezența într-un proiect mixt. SomProduct, este un brand local puternic, care înțelege foarte bine nevoile cumpărătorilor români, iar deschiderea showroom-ului din proiectul ISHO vine după o analiză foarte atentă a pieței din punct de vedere al ofertei de spații care să răspundă cel mai bine strategiei de business”, spune Raluca Zlate, Consultant Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox, care a intermediat realizarea contractului în vederea deschiderii unității de prezentare.
SomProduct are un portofoliul de produse de peste 90.000 de articole: piese și seturi de mobilier pentru dormitor, living, bucătărie, camera copilului, birou, hol și baie, precum și decorațiuni interioare, corpuri de iluminat, covoare, textile, electrocasnice, accesorii pentru întreaga locuință și obiecte pentru terasă și grădină.
”Încă de la început, am simțit că misiunea ISHO se potrivește cu valorile pe care noi le promovăm. Un proiect sustenabil, bine realizat, care redefinește centrul urban al Timișoarei, ISHO împărtășește cu noi pasiunea pentru frumos, tehnologii inovative, lucruri calitative și confortabile. Întotdeauna am ales cu grijă locurile pe care le transformăm în magazine pentru că ne place ca fiecare om să se simtă acasă atunci când ne calcă pragul. Ne bucurăm că am reușit, și de această dată, să facem parte dintr-un spațiu urban complex, cu servicii și funcționalități unice, care promovează armonia, echilibrul și un stil de viață sănătos”, a subliniat Sergiu Cadar, CEO Somproduct
Showroom-ul Somproduct se alătură unui mix variat de servicii de cea mai înaltă calitate selectate de dezvoltatorul ISHO, alături de branduri naționale și locale consacrate. Serviciile sunt completate de restaurantul Stradale, cafeneaua de specialitate Mitzu, retailerul internațional Mega Image, o brutărie artizanală, centrul medical Regina Maria, farmacie și bănci. În ISHO va funcționa ulterior o grădiniță și un after-school. ISHO va oferi un centru de conferințe performant care va atrage evenimentele de business importante din oraș, dar și un spațiu de co-work de tip hub pentru industriile creative. De asemenea, în ansamblu va fi construit un spațiu multifuncțional dedicat evenimentelor culturale, sociale, cu impact asupra vieții orașului.
”Încă de la început am imaginat ISHO ca pe un proiect cu adevărat multifunțional, dezvoltând office și rezidențial, dar și o puternică componentă comercială. Suntem încântați să atragem în orașul nostru branduri valoroase și să contribuim la formarea unui adevărat ecosistem de servicii. Pentru noi este o prioritate să atragem cei mai buni operatori din țară pe fiecare domeniu”, a declarat Ovidiu Șandor, dezvoltatorul proiectului ISHO
Mulberry Development este o companie premiată, specializată în dezvoltarea proiectelor imobiliare, fondată de antreprenorul Ovidiu Șandor. Compania desfășoară în prezent un amplu proiect de dezvoltare imobiliară, cartierul ISHO. Mulberry Development este cunoscută pentru realizarea a două proiecte de referință în cele mai importante orașe secundare din România: City Business Centre în Timișoara şi The Office, Cluj-Napoca. Proiectele au atras firme importante, dintre care menționăm Bosch, Bombardier, SAP, IBM, Deloitte, Mol Romania, Omron, Canon, Raiffeisen Bank, UniCredit, Betfair, Visteon sau National Instruments.
În anul 2008, inspirat de confortul saltelelor Cadar, produse încă din 1995 la Baia Mare, Sergiu a continuat visul părinților împreună cu soția lui, Cristina, punând bazele unui magazin online. Au început cu cinci produse: trei saltele, o somieră și o canapea, dar cu dorința de a schimba în bine viața oamenilor și modul în care aceștia își alegeau cele mai importante obiecte din casă.
Echipa SomProduct se ghidează după cele mai noi trenduri, fiind prezentă la târguri internaționale de profil de unde alege produse de top, inovative, prezentate de branduri cu istorie și notorietate. Totodată, creează și produse private label, calitative și confortabile, personalizate nevoilor din piață. Colecțiile pot fi văzute pe somproduct.ro sau în magazinele SomProduct din România.
Tranzacția pentru deschiderea showroom-ului a fost intermediată de compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
În aceatsă săptămână, polițiștii municipiului Lugoj au fost sesizați cu privire la faptul că, în…
Etapa a 13-a din Liga a 3-a a început vineri şi aproape pe toate stadioanele…
Pentru a rezolva problemele apărute ca urmare a vremii, pe teren sunt mai multe echipe…
Cei care doresc comercializarea de produse specifice de Sfântul Nicolae la Timișoara sunt așteptați să…
Peste doar o săptămână, la Timișoara se va deschide cea mai nouă ediție a Târgului…
Conform datelor companiei Rețele Electrice Banat, la primele ore ale dimineții de vineri, ca urmare…