Aquatim anunță că în perioada 14 – 18 aprilie, casieriile Aquatim vor fi închise, împreună cu birourile de relații cu publicul, care gestionează reclamațiile, contractele și avizele tehnice.
Pentru achitarea facturii de apă, pot fi utilizate metodele alternative: on-line, din contul de client pe site-ul www.aquatim.ro, prin reţelele bancare, la magazinele din reţeaua PayPoint, centrele de plăți un-doi ale Mobile Distribution și prin serviciul Westaco Express, disponibil în stațiile OMV.
„În această perioadă asigurăm permanenţa echipelor de intervenţie pentru rezolvarea eventualelor avarii, iar serviciul de call-center/dispecerat este disponibil non-stop. Consumatorii pot anunța lipsa apei reci, presiunea scăzută la robinet, înfundarea canalului sau alte probleme ale reţelelor publice de apă şi canalizare la numărul de telefon 0356 914”, anunță Aquatim.
Lipsa de încredere în realizarea Institului Oncologic Timișoara nu mai are susținere, finanțarea obiectivului este…
Timișoara și Iașiul rămân cele mai accesibile piețe imobiliare din România, din marile orașe. În…
Primăria Timișoara anunță că a obținut o victorie în justiție, în demersurile de obținere a…
Timișoara pregătește înființarea unui centru de excelență pentru pacienții cu AVC. În urma unor investiții…
Un șofer neatent a avut zile... În jurul orei 13:30, ISU Timiș a fost solicitat…