Aquatim anunță că în perioada 14 – 18 aprilie, casieriile Aquatim vor fi închise, împreună cu birourile de relații cu publicul, care gestionează reclamațiile, contractele și avizele tehnice.
Pentru achitarea facturii de apă, pot fi utilizate metodele alternative: on-line, din contul de client pe site-ul www.aquatim.ro, prin reţelele bancare, la magazinele din reţeaua PayPoint, centrele de plăți un-doi ale Mobile Distribution și prin serviciul Westaco Express, disponibil în stațiile OMV.
„În această perioadă asigurăm permanenţa echipelor de intervenţie pentru rezolvarea eventualelor avarii, iar serviciul de call-center/dispecerat este disponibil non-stop. Consumatorii pot anunța lipsa apei reci, presiunea scăzută la robinet, înfundarea canalului sau alte probleme ale reţelelor publice de apă şi canalizare la numărul de telefon 0356 914”, anunță Aquatim.
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș, în calitate de beneficiar, și Agenția Județeană pentru…
Conform datelor oficiale ale Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Timiș, în județ, rata…
Universitatea de Vest Timișoara a derulat un micro-studiu de percepție dedicate evaluării percepției Inteligenței Artificiale…
Schimbare majoră în USR în privinţa propunerii pentru portofoliul de ministru al Apărării. Funcţia va…
Au trecut 36 de ani de la înlăturarea lui Ceaușescu de la conducerea României. Căderea…
Primăria Moșnița Nouă anunță organizarea licitației publice deschise pentru vânzarea a 22 de terenuri situate…