Fashiondrop, multibrandul care a adus pentru prima dată în România Psycho Bunny, Barrow, Haikure și Evisu, a deschis o locație în ansamblul mixed-use Iulius Town Timișoara și urmează să inaugureze o alta în proiectul Palas Iași, dezvoltate de compania IULIUS.
Iulius Town Timișoara și Palas Iași, două ansambluri mixte magnet în regiunile în care sunt prezente, sunt preferate de retailerii high-end care doresc să se extindă și să pătrundă pe piețe noi. Cel mai nou exemplu îl reprezintă Fashiondrop, magazin multibrand care a inaugurat o locație în Iulius Town. Fashiondrop va inaugura următoarea sa locație în proiectul Palas Iași, în această primăvară. Magazinul este un concept de retail inovator pe piața din România, deoarece oferă cumpărătorilor posibilitatea de a-și exprima individualitatea și spiritul rebel prin gama extinsă de articole premium cunoscute la nivel mondial prin unicitate, design-ul aparte şi calitatea materialelor.
Fashiondrop propune o nouă perspectivă în fashion-ul românesc, oferind o experiență deosebită celor care își doresc ceva nou, facilitând accesul la patru branduri premium recunoscute la nivel mondial. Magazinul se adresează publicului tânăr și nonconformist prin brandurile Barrow și Evisu, adulților în căutare de calitate prin Haikure și Psycho Bunny, iar copiii sunt răsfățați cu articole pline de culoare de la Barrow și Psycho Bunny.
Barrow este un brand italian, dedicat nativilor digitali, care încurajează exprimarea creativă și unică a fiecăruia. Articolele Barrow sunt disponibile în România doar prin rețeaua de magazine Fashiondrop, logo-ul brandului, un extraterestru în culori fosforescente, fiind recunoscut oriunde în lume.
Haikure creează denim pentru cele mai mari case de modă și vine cu propriul design, îndrăzneț si accesibil ca preț. Haikure acordă deosebită atenție impactului asupra mediului, prin folosirea bumbacului minim tratat, vopsirea fibrelor cu pigmenți ecologici și rezistenți, dar și prin durabilitatea articolelor pentru a încuraja refolosirea lor.
Psycho Bunny reprezintă linia modernă de articole vestimentare din SUA, confecționate doar din bumbac PIMA (cultivat în Peru) de înaltă calitate, cu un aer de îndrăzneală și eleganță. Logo-ul cu craniul de iepuraș reprezintă o transpunere modernă a unui steag de pirați în cotidian.
Brandul Evisu este fondat în Osaka, Japonia, și este caracterizat prin obsesia pentru broderii complexe și detaliile pictate manual pe fiecare articol în parte. Logo-ul Evisu, un pescăruș stilizat, este un omagiu culturii japoneze și a creat un adevărat cult printre cunoscătorii de jeans de pretutindeni.
Pe lângă brandurile premium unice în lume, Fashiondrop are și un concept aparte al locațiilor fizice, care sunt o experiență în sine prin îmbinarea colecțiilor cu elementele arhitecturale deosebite ale magazinului.
SCM USV Timişoara nu a pierdut timp odată cu finalul sezonului competiţional. Campioana ţării la…
„De Crăciun ne-am luat raţia de libertate” era un celebru mesaj/slogan al Revoluţiei din 1989. O…
Primăria Timișoara pregătește dosarele pentru obținerea finanțării europene, respectiv a autorizației de construire pentru reabilitarea…
PPC Energie și PPC Energie Muntenia își actualizează platformele online de comunicare cu clienții. Astfel,…
Primăria Timișoara are din această săptămână patru cinematografe funcționale în subordine. Ultimul reabilitat și redevenit…
Consilierii locali timișoreni au aprobat, luni seara, în ultima ședință de plen a anului, proiectul…