Administratie

Trei dintre cimitirele Timișoarei au acum contract de administrare și întreținere

Primăria Timișoara a anunțat că a semnat contractul de administrare și întreținere pentru trei cimitire, respectiv Cimitirul Calea Lipovei, Cimitirul Săracilor și Cimitirul Stuparilor. Noul contract conține prevederi pentru asigurarea creșterii nivelului de calitate al serviciilor pe baza unor indicatori de performanță clari. De asemenea, este inclus un minim de investiții pe care trebuie să le realizeze firma câștigătoare în fiecare an.

Noul administrator de cimitire are obligația să afișeze număr de telefon, email, regulile și tarifele aprobate, pentru ca cetățenii să poată sesiza orice probleme sau nereguli descoperite. Obligațiile firmei includ prestarea zilnică a serviciului, prevenirea poluării solului și apelor subterane și managementul deșeurilor, conform indicatorilor de performanță.

„Am introdus obligații mai clare și mai stricte în contracte și indicatori de performanță pentru firma care se va ocupa de administrarea celor trei cimitire, tocmai pentru a îmbunătăți starea nemulțumitoare în care se află. Prin acest nou contract cerem reparații capitale sau investiții anuale în cele trei locații, făcute în baza unui plan pe care îl vom aproba în prealabil. Pe termen lung însă, avem în vedere preluarea în administrare proprie a cimitirelor pentru a fi siguri de nivelul de calitate”, transmite primarul Timișoarei, Dominic Fritz.

Noul administrator are obligația să efectueze anual reparații capitale sau investiții în valoare de 130.900 de lei (TVA inclus) pentru cele trei cimitire pe care le va gestiona, respectiv Cimitirul Calea Lipovei, Cimitirul Săracilor și Cimitirul Stuparilor. Aceste reparații capitale/investiții se supun unui plan aprobat de Primăria Timișoara, iar lucrările sunt realizate din fondurile firmei. De asemenea, pe baza contractului, administratorul va plăti o redevență anuală de 211.463 lei (cu TVA) către Primăria Timișoara.

Contractul de concesiune pentru serviciile de administrare și întreținere a fost semnat cu firma Denisalex SRL, o cunoștiință mai veche a municipalității. Contractul are o valabilitate de 5 ani și poate fi încetat unilateral de către Primăria Timișoara în cazul în care se decide atribuirea serviciilor către o entitate din sectorul public.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Niciun meci fără emoții! Conduși la pauză, poliștii de la handbal au avut în sfârșit nervii tari și au bătut pe final Vasluiul

După trei înfrângeri în acest an la un gol diferență, o remiză scoasă pe sirenă…

6 ore ago

Victorii importante pentru echipele din Timiș în C9

Patru meciuri pentru timișene, trei victorii și o remiză. Runda a doua din play-off/play-out a…

7 ore ago

Primăria Timișoara câştigă definitiv litigiul cu Heaven. Patronul Dorin Epure trebuie să evacueze baza şi să achite municipalităţii 200.000 de euro

Primăria Timișoara a câștigat definitiv procesul pentru baza de agrement Heaven, decizia fiind dată de…

9 ore ago

Pe Aleea Sănătății se vor planta 75 de noi copaci/FOTO

Primăria Timișoara a demarat plantarea în zona Spitalului Județean, pe strada Aleea Sănătății a 75…

13 ore ago

„Educație fără bariere: Universitate, Progres, Transformare”, noul proiect sub cupola UPT

Șanse egale pentru toți, proiect marca UPT! Universitatea Politehnica Timișoara în parteneriat cu Inspectoratul Școlar…

13 ore ago

Timișul e depășit la salarii de București, Cluj și Brașov

Conform datelor oferite chiar de cei angajați, prin intermediul comparatorului Salario, în Timiș se plătește…

14 ore ago