Primăria Timişoara

Conducerea administrativă a Timișoarei vrea ”tunarea” asociației pe care a înființat-o pentru promovarea orașului

Primăria Timișoara a găsit modalitatea perfectă pentru a da mai mult greutate, posibil și activitate, entității pe care a înființat-o pentru a promova orașul ca destinație turistică. Se adoptă o denumire ”academică”, se introduc în domeniul de activitate și alte domenii mai de business și avem o nouă … organizație.
Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD) ar urma să fie noua denumire adoptată pentru Asociaţia pentru Promovarea Timişoarei. Cel puțin așa ar trebui să aprobe consilierii locali, modificarea fiind inclusă într-un proiect ce va fi prezentat la vot. Doar că și obiectul de activitate va fi îmbunătățit. Cum în prima variantă asociația nu prea a avut mare succes, poate acum va fi altceva. Municipalitatea vrea ca Organizația de Management al Destinației să se ocupe atât de promovarea Timișoarei, ca și destinație turistică, dar și ca sediu pentru realizarea de investiții sau pentru diferite organizații diplomatice, guvernamentale și ONG-uri internaționale și naționale, ca destinație culturală, ca centru de educație și formare profesională. dar și ca destinație culturală.
„Organizația de Management al Destinației Timișoara se constituie în scopul de a conduce, influenţa şi coordona procesul de dezvoltare, funcţionare şi promovare a imaginii Timişoarei, de a realiza şi implementa politica de promovare şi dezvoltare
smart a Timişoarei, de a contura şi consolida o imagine unică şi atractivă a municipiului şi a zonei periurbane, atât pe plan intern, cât şi internaţional. Organizația se constituie ca lider local strategic pentru dezvoltarea, gestionarea şi promovarea unitară a destinaţiei Timişoara şi va coordona eforturile de realizare şi implementare a conceptului de «Economie a Vizitatorilor», care presupune abordarea complexă a
promovării intereselor şi imaginii municipiului şi cetăţenilor săi”, conform proiectului. Asociația vizată de modificare are ca membri forndatori Primăria Timișoara, Ho-Re Timișoara, Atttrius Development și Breasla Ghizilor. Trebuie spus că ultima organizație plătea o cotizație simbolică, dar noua formă, fiecare membru nou acceptat va plăti o cotizație de cel puțin 50.000 lei anual. E posibil ca prin această mișcare, municipalitatea să încerce să aducă noi membri, cu noi bani, posibil target fiind universitățile timișorene.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Emoții doar în primul sfert de oră! SCM Poli Timișoara a învins categoric codașa din Sighișoara

Prim-divizionara de handbal SCM Poli Timișoara închide cu bine turul, învingând, conform așteptărilor ultima clasată…

44 de minute ago

Fetele de la Poli închid sezonul regular cu o victorie frumoasă contra Bistriței

Pe o vreme rece și o ploaie măruntă, fetele de la Poli au întâlnit pe…

4 ore ago

Viceprimarul Lațcău anunță punerea în valoare a clădirilor din zona Pieței Mocioni odată cu revitalizarea zonei

Primarul Dominic Fritz a semnat în această săptămână contractul de finanțare prin care Timișoara va…

5 ore ago

Spitalul de Psihiatrie va avea un nou ambulatoriu, ridicat cu zece milioane de lei

Spitalul de Psihiatrie şi pentru Măsuri de Siguranţă Jebel va avea un nou amubulatoriu, o clădire…

5 ore ago

CSM Lugoj a trecut la pas de U Cluj în elită la volei feminin

Etapa a VIII-a din Divizia A1 de volei feminin a însemnat cel mai ușor meci…

7 ore ago

Lights of the Village a pornit la drum cu mii de vizitatori/VIDEO

Prima zi de activitate a ”Lights of the Village”, evenimentul desfășurat la Muzeul Satului Bănățean…

8 ore ago