Primăria Timişoara

Conducerea administrativă a Timișoarei vrea ”tunarea” asociației pe care a înființat-o pentru promovarea orașului

Primăria Timișoara a găsit modalitatea perfectă pentru a da mai mult greutate, posibil și activitate, entității pe care a înființat-o pentru a promova orașul ca destinație turistică. Se adoptă o denumire ”academică”, se introduc în domeniul de activitate și alte domenii mai de business și avem o nouă … organizație.
Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD) ar urma să fie noua denumire adoptată pentru Asociaţia pentru Promovarea Timişoarei. Cel puțin așa ar trebui să aprobe consilierii locali, modificarea fiind inclusă într-un proiect ce va fi prezentat la vot. Doar că și obiectul de activitate va fi îmbunătățit. Cum în prima variantă asociația nu prea a avut mare succes, poate acum va fi altceva. Municipalitatea vrea ca Organizația de Management al Destinației să se ocupe atât de promovarea Timișoarei, ca și destinație turistică, dar și ca sediu pentru realizarea de investiții sau pentru diferite organizații diplomatice, guvernamentale și ONG-uri internaționale și naționale, ca destinație culturală, ca centru de educație și formare profesională. dar și ca destinație culturală.
„Organizația de Management al Destinației Timișoara se constituie în scopul de a conduce, influenţa şi coordona procesul de dezvoltare, funcţionare şi promovare a imaginii Timişoarei, de a realiza şi implementa politica de promovare şi dezvoltare
smart a Timişoarei, de a contura şi consolida o imagine unică şi atractivă a municipiului şi a zonei periurbane, atât pe plan intern, cât şi internaţional. Organizația se constituie ca lider local strategic pentru dezvoltarea, gestionarea şi promovarea unitară a destinaţiei Timişoara şi va coordona eforturile de realizare şi implementare a conceptului de «Economie a Vizitatorilor», care presupune abordarea complexă a
promovării intereselor şi imaginii municipiului şi cetăţenilor săi”, conform proiectului. Asociația vizată de modificare are ca membri forndatori Primăria Timișoara, Ho-Re Timișoara, Atttrius Development și Breasla Ghizilor. Trebuie spus că ultima organizație plătea o cotizație simbolică, dar noua formă, fiecare membru nou acceptat va plăti o cotizație de cel puțin 50.000 lei anual. E posibil ca prin această mișcare, municipalitatea să încerce să aducă noi membri, cu noi bani, posibil target fiind universitățile timișorene.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Simonis și Fritz s-au pus de acord. PNL pare să fi fost de acord

Așa cum debanat.ro a relatat deja, primarul Timișoarei, Dominic Fritz, și liderul PSD Timiș, Alfred…

32 de minute ago

CSM Lugoj a terminat anul 2024 în forţă, cu o victorie categorică

Etapa a 16-a din liga de elită de volei feminin a debutat pe malul Timişului…

O oră ago

A furat dintr-o maşină parcată în Brestovăţ! Unde l-au prins poliţiştii

La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Rurale Belinț sub coordonarea procurorului din cadrul…

3 ore ago

ABA Banat investește 29 de milioane de lei în consolidarea și reprofilarea malurilor râului Timiș

Administrația Bazinală de Apă Banat derulează în prezent un important proiect pentru consolidarea malurilor râului…

5 ore ago

Geaba Bolojan! După un ostaş în fruntea ţării, PNL propune un şomer în fruntea ţării

La început mi se părea o glumă. O glumă nereuşită, ca să nu spun una…

5 ore ago

La Timișoara continuă modernizarea rețelei de termoficare a orașului

13 kilometri de rețele termice vor fi reabilitați, Primăria Timișoara semnând contractul de finanțare. Această…

5 ore ago