Administratie

Se caută firme care să liciteze pentru chioșcurile și tarabele Primăriei Timișoara

Nouă spații pentru tonete și chioșcuri sunt scoase la licitație de primărie. Licitația va fi publică şi deschisă, cu strigare, pentru 9 amplasamente, conform modelelor agreate. După o perioadă de 10 ani, în care domeniul public a fost ocupat de gherete ilegale, unele dintre ele fiind între timp închise și abandonate de către proprietari, locul acestora va fi luat de chioșcuri și tonete moderne, realizate după un model unitar.

Dintre cele nouă amplasamente scoase la licitație, trei sunt pentru chioșcuri, suprafața alocată fiind de 12 mp/chioșc, iar celelalte 6 pentru tonete, având alocată o suprafață mai mică, de 6 mp/tonetă. Tonetele sunt destinate comercializării de materiale de presă, cărți, reviste.

Chioșcurile au o utilizare mai largă, fiind permisă comercializarea produselor alimentare ambalate (ciocolată, biscuiți, apă, gumă de mestecat etc.) și nealimentare de mici dimensiuni, cărți, reviste, ziare, produse artizanale, suveniruri cu caracter de promovare turistică, articole create de artiști plastici.

Cele trei chioșcuri vor fi amplasate în Piața Mărășeşti, Piața Libertății şi pe Bd. Revoluției 1989.

Locațiile scoase la licitație pentru amplasarea noilor modele de tonete sunt Piața Bălcescu – str. Ciprian Porumbescu nr. 2, Aleea F.C. Ripensia/ str. 1 Decembrie 1918 (Sala Olimpia – CRAFT), Calea Dorobanților/Str. Simion Bărnuțiu, Spitalul Militar, str.Gh. Dima, Calea Bogdăneștilor/ Bulevardul Cetății (Balta Verde), Str. Cloșca (Piața Avram Iancu).

Tonetele și chioșcurile vor fi licitate pentru o perioadă de închiriere de 5 ani.

Licitația este deschisă, cu strigare, și va avea loc în data de 10 august a.c. la ora 10.00, la sediul Primăriei Timișoara, în Sala de Licitații. Pot participa persoane juridice, persoane fizice autorizate, asociații familiale și întreprinderi individuale.

Documentele licitației (Hotărârea de Consiliu Local, Anexa cu modelele agreate, caietul de sarcini, fișa de date, formularele necesare și contractul cadru) pot fi obținute, contra cost, până la data de 31 iulie a.c., de la sediul Primăriei – Compartimentul Spații cu Altă Destinație, cam. 228.

Programul este de luni până joi, între orele 09:00-10:00 și 13:00-16:00, respectiv vinerea, între orele 09:00-10:00. Data limită pentru solicitarea eventualelor clarificări este 1 august a.c.

Documentele de participare, împreună cu actele ce atestă achitarea garanției și a taxei de participare, se înregistrează în plic închis, la sediul Primăriei, camera 12 (ghișeele 10 sau 11), până la data de 9 august, ora 16.00.

Plicurile înregistrate după expirarea datei și orei limită de depunere se vor returna nedeschise.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Momente magice și la Facultatea de Macanică UPT cu ocazia Târgului de Crcăciun

Dincolo de activitatea didactică și de cercetare, spiritul Politehnicii se regăsește și în solidaritate, implicare…

37 de minute ago

Primăria Timișoara vrea să cumpere o nouă clădire în zona Iosefin

Municipalitatea timișoreană vrea să demareze discuțiile pentru preluarea unei noi clădiri în zona Iosefin, pe…

O oră ago

Primăria a făcut trotuar pe strada Barbu Iscovescu în locul terasei demolate a unui cunoscut restaurant/VIDEO

Oamenii municipalității timișorene s-au mișcat rapid și în locul terasei unui restaurant cunoscut din oraș,…

2 ore ago

S-au cam dus zăpezile de altă dată. Ce prime de Crăciun au mai încasat angajaţii companiilor de stat

Pe fondul măsurilor de austeritate impuse de Guvernul Bolojan, site-ul Economedia.ro a făcut o analiză…

3 ore ago

Vine frigul și vom avea parte și de precipitații

Temperaturile se vor situa sub cele specifice, până aproape de sfârşitul lunii ianuarie, anunţă vineri…

4 ore ago

„Money for Nothing”, baladă pentru Chiș Culiță

Ca oricare alt funcționar public, și directorul PLM Chiș Culiță este protejat de legea românească…

7 ore ago