Administratie

Se caută firme care să liciteze pentru chioșcurile și tarabele Primăriei Timișoara

Nouă spații pentru tonete și chioșcuri sunt scoase la licitație de primărie. Licitația va fi publică şi deschisă, cu strigare, pentru 9 amplasamente, conform modelelor agreate. După o perioadă de 10 ani, în care domeniul public a fost ocupat de gherete ilegale, unele dintre ele fiind între timp închise și abandonate de către proprietari, locul acestora va fi luat de chioșcuri și tonete moderne, realizate după un model unitar.

Dintre cele nouă amplasamente scoase la licitație, trei sunt pentru chioșcuri, suprafața alocată fiind de 12 mp/chioșc, iar celelalte 6 pentru tonete, având alocată o suprafață mai mică, de 6 mp/tonetă. Tonetele sunt destinate comercializării de materiale de presă, cărți, reviste.

Chioșcurile au o utilizare mai largă, fiind permisă comercializarea produselor alimentare ambalate (ciocolată, biscuiți, apă, gumă de mestecat etc.) și nealimentare de mici dimensiuni, cărți, reviste, ziare, produse artizanale, suveniruri cu caracter de promovare turistică, articole create de artiști plastici.

Cele trei chioșcuri vor fi amplasate în Piața Mărășeşti, Piața Libertății şi pe Bd. Revoluției 1989.

Locațiile scoase la licitație pentru amplasarea noilor modele de tonete sunt Piața Bălcescu – str. Ciprian Porumbescu nr. 2, Aleea F.C. Ripensia/ str. 1 Decembrie 1918 (Sala Olimpia – CRAFT), Calea Dorobanților/Str. Simion Bărnuțiu, Spitalul Militar, str.Gh. Dima, Calea Bogdăneștilor/ Bulevardul Cetății (Balta Verde), Str. Cloșca (Piața Avram Iancu).

Tonetele și chioșcurile vor fi licitate pentru o perioadă de închiriere de 5 ani.

Licitația este deschisă, cu strigare, și va avea loc în data de 10 august a.c. la ora 10.00, la sediul Primăriei Timișoara, în Sala de Licitații. Pot participa persoane juridice, persoane fizice autorizate, asociații familiale și întreprinderi individuale.

Documentele licitației (Hotărârea de Consiliu Local, Anexa cu modelele agreate, caietul de sarcini, fișa de date, formularele necesare și contractul cadru) pot fi obținute, contra cost, până la data de 31 iulie a.c., de la sediul Primăriei – Compartimentul Spații cu Altă Destinație, cam. 228.

Programul este de luni până joi, între orele 09:00-10:00 și 13:00-16:00, respectiv vinerea, între orele 09:00-10:00. Data limită pentru solicitarea eventualelor clarificări este 1 august a.c.

Documentele de participare, împreună cu actele ce atestă achitarea garanției și a taxei de participare, se înregistrează în plic închis, la sediul Primăriei, camera 12 (ghișeele 10 sau 11), până la data de 9 august, ora 16.00.

Plicurile înregistrate după expirarea datei și orei limită de depunere se vor returna nedeschise.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Programul de lucrări al SDM în ziua de 3 iulie 2024

Societatea Drumuri Municipale (SDM) face cunoscut programul zilei de 03.07.2024, unde se vor executa reparaţii…

2 ore ago

Visul frumos s-a terminat! România se întoarce acasă, dar măcar am câştigat o echipă

Naţionala României a părăsit Campionatul European de fotbal - EURO 2024, găzduit de Germania, după…

11 ore ago

Mai mult decât un festival studenţesc! ISWint, organizat de UPT sub patronal UNESCO

Un festival la cel mai înalt nivel. O recunoaștere a valorii Festivalului Studențesc ISWinT (International…

13 ore ago

Dumbrăviţa se întăreşte şi în atac! Două nume noi

După ce şi-a betonat apărarea, cu un portar şi mai mulţi fundaşi, la divizionara secundă…

14 ore ago

Unul dintre corpurile de la Școala Generală 16 va fi reabilitat termic

Corpul C1 al Școlii General 16 va beneficia de reabilitare termică, acum fiind semnat contractul…

15 ore ago

Primăria repară şi face frumoase mai multe străzi și bulevarde din Timișoara

Mai multe străzi și bulevarde din Timișoara vor beneficia, în perioada următoare, de mai multe…

16 ore ago