Administratie

Se caută firme care să liciteze pentru chioșcurile și tarabele Primăriei Timișoara

Nouă spații pentru tonete și chioșcuri sunt scoase la licitație de primărie. Licitația va fi publică şi deschisă, cu strigare, pentru 9 amplasamente, conform modelelor agreate. După o perioadă de 10 ani, în care domeniul public a fost ocupat de gherete ilegale, unele dintre ele fiind între timp închise și abandonate de către proprietari, locul acestora va fi luat de chioșcuri și tonete moderne, realizate după un model unitar.

Dintre cele nouă amplasamente scoase la licitație, trei sunt pentru chioșcuri, suprafața alocată fiind de 12 mp/chioșc, iar celelalte 6 pentru tonete, având alocată o suprafață mai mică, de 6 mp/tonetă. Tonetele sunt destinate comercializării de materiale de presă, cărți, reviste.

Chioșcurile au o utilizare mai largă, fiind permisă comercializarea produselor alimentare ambalate (ciocolată, biscuiți, apă, gumă de mestecat etc.) și nealimentare de mici dimensiuni, cărți, reviste, ziare, produse artizanale, suveniruri cu caracter de promovare turistică, articole create de artiști plastici.

Cele trei chioșcuri vor fi amplasate în Piața Mărășeşti, Piața Libertății şi pe Bd. Revoluției 1989.

Locațiile scoase la licitație pentru amplasarea noilor modele de tonete sunt Piața Bălcescu – str. Ciprian Porumbescu nr. 2, Aleea F.C. Ripensia/ str. 1 Decembrie 1918 (Sala Olimpia – CRAFT), Calea Dorobanților/Str. Simion Bărnuțiu, Spitalul Militar, str.Gh. Dima, Calea Bogdăneștilor/ Bulevardul Cetății (Balta Verde), Str. Cloșca (Piața Avram Iancu).

Tonetele și chioșcurile vor fi licitate pentru o perioadă de închiriere de 5 ani.

Licitația este deschisă, cu strigare, și va avea loc în data de 10 august a.c. la ora 10.00, la sediul Primăriei Timișoara, în Sala de Licitații. Pot participa persoane juridice, persoane fizice autorizate, asociații familiale și întreprinderi individuale.

Documentele licitației (Hotărârea de Consiliu Local, Anexa cu modelele agreate, caietul de sarcini, fișa de date, formularele necesare și contractul cadru) pot fi obținute, contra cost, până la data de 31 iulie a.c., de la sediul Primăriei – Compartimentul Spații cu Altă Destinație, cam. 228.

Programul este de luni până joi, între orele 09:00-10:00 și 13:00-16:00, respectiv vinerea, între orele 09:00-10:00. Data limită pentru solicitarea eventualelor clarificări este 1 august a.c.

Documentele de participare, împreună cu actele ce atestă achitarea garanției și a taxei de participare, se înregistrează în plic închis, la sediul Primăriei, camera 12 (ghișeele 10 sau 11), până la data de 9 august, ora 16.00.

Plicurile înregistrate după expirarea datei și orei limită de depunere se vor returna nedeschise.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

După ce a anunţat şase nume noi, SCM USV Timişoara face publică lista a patru jucători care nu vor mai face parte din lotul campioanei

SCM USV Timişoara nu a pierdut timp odată cu finalul sezonului competiţional. Campioana ţării la…

O oră ago

De Crăciun ne-am luat dubla raţie de ticăloşie şi nesimţire

„De Crăciun ne-am luat raţia de libertate” era un celebru mesaj/slogan al Revoluţiei din 1989. O…

4 ore ago

Primăria pregătește dosarele pentru finanțare și pentru autorizația de construire a reabilitării din Piața Mocioni

Primăria Timișoara pregătește dosarele pentru obținerea finanțării europene, respectiv a autorizației de construire pentru reabilitarea…

4 ore ago

Pagina de internet a PPC și aplicația my PPC vor fi oprite câteva zile

PPC Energie și PPC Energie Muntenia își actualizează platformele online de comunicare cu clienții. Astfel,…

5 ore ago

La Cinema Johnny a avut loc primul eveniment de la reabilitare/FOTO

Primăria Timișoara are din această săptămână patru cinematografe funcționale în subordine. Ultimul reabilitat și redevenit…

5 ore ago

Studiul de fezabilitate pentru noua radială de vest a fost aprobat de consilierii locali

Consilierii locali timișoreni au aprobat, luni seara, în ultima ședință de plen a anului, proiectul…

5 ore ago