Consiliul Judeţean Timiş

Viitoarea pistă de biciclete de 1800 de kilometri din Regiunea Vest atrage un interes ridicat din partea firmelor

Nu mai puțin de șase consorții de firme, dar și o universitate, vor să facă studiul de fezabilitate pentru una dintre cele mai mari investiții din bani europeni, prin PNRR. Vorbim despre megapista de biciclete care va traversa toate județele regiunii vest și va costa 142 de milioane de euro.

Consiliul Județean Timiș este lider de proiect și se va ocupa de implementarea acestuia, chiar dacă pista traversează Aradul, Timișul, Hunedoara și Carașul. Suma alocată pentru realizarea studiului de fezabilitate, proiect deja lansat în licitație, este de 22 de milioane de lei.

Licitația e una es atractivă, pe lista entităților care compun consorțiile care licitează sunt un muzeu și o universitate, pe lângă firme, unele provenind din Ungaria.

În total au fost lansate șase oferte, care vor fi analizate: Gebes Mproject SRL (lider) – SPC Elite Consulting SRL – Adonica Consulting SRL – Vireo Enviroconsulting – Architecture for Humans SRL – Degal Construct 88 – Olt Proiect-Slatina; Gauss (lider) – Banat Archaeosave – Mistar Proiect – Qwerty Consult – SSF-Ro – Beta Tehnic – Triskele; Incons Development (lider) – Electrocons Group Proiect INT’L – Dineng Dev SRL – Dorecad Sol – Archaus SRL – Muzeul Olteniei Craiova – Mondev Real Estate; Eurocerad International (lider) – Steerforth Consult – Specialist Consulting SRL – Protelco – Mondev Real Estate – Universitatea „Dunărea de Jos” Galați – We Project Engineering SRL – Perfect Consult Europe; Construct CDP SRL (lider) – Mondev Real Estate; Open Minds Consulting (lider) – Ria Design Consulting – Via Visio SRL – Procad – Mobillisimus Korlátolt Felelősségű Társaság – Értékterv Mérnöki Szolgáltató és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság – Solis Via – Cenconstruct – DM Fluid Proiect – Longhersin – B&B Geoteh Consulting.

Contractul va însemna realizarea studiului de fezabilitate, completat cu expertize tehnice, studii geotehnice, hidrologice și hidraulice, studiu de impact, studiu de trafic, dar și raport de diagnostic arheologic preliminar în vederea exproprierii și documentația topo-cadastrală privind coridorul de expropriere.

Lungimea estimată a pistei depășește 1800 de kilometri, iar suma alocată este imensă, de 142 de milioane de euro.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Ad Libitum va face spectacol sâmbătă în Sala Capitol din Timişoara

Într-un concert devenit tradiție, Ad Libitum Voices aduce de anul acesta primăvara și la Timișoara,…

O oră ago

Puținul cu care ne mulțumim

Prima oară când am auzit de AUR se întâmpla în campania electorală din 2020. Atunci,…

O oră ago

Programul de lucrări al SDM în ziua de 9 mai 2024

Societatea Drumuri Municipale (SDM) face cunoscut programul zilei de 09.05.2024, unde se vor executa reparaţii…

2 ore ago

Dominic Fritz vs. Clanurile din Timișoara. Ce s-a mai recuperat pe lângă strada Cezar?

Strada Cezar, blocată de ani de zile, de clanurile Cârpaci și Stancu, a fost revendicată.…

17 ore ago

Cristian Moș – “ Îmi iau angajamentul că dacă nu voi respecta termenele proiectelor pe care le voi demara voi demisiona”

Când și-a anunțat intenția de a candida pentru funcția de primar s-a vehiculat că face…

18 ore ago

Primăria Timișoara și partenerii din programul campusului de învățământ dual se pun pe promovat acest sistem educațional

Cu banii asigurați pentru ridicarea unui campus pentru învățământ dual, Primăria Timișoara, împreună cu ceilalți…

18 ore ago