Situația pe șantierele de reabilitare a căii ferate principale, care leagă Aradul de Timișoara și, mai departe, de Caransebeș, nu e deloc una fericită. Problema cea mai mare este termenul în care aceste lucrări trebuie finalizate, adică finalizarea PNRR. Speranța: prelungirea programului.
Cea mai mare întârziere pare să fie pe porțiunea de cale ferată magistrală care traversează Timișoara. Neînțelegerile permanente și contrele dintre autoritățile locale și firma care a făcut proiectarea a dus la întârzierea proiectului. Cel mai important, a început execuția efectivă a lucrărilor.
”M-am întâlnit cu compania care are două din patru tronsoane din lucrări. S-a intrat în partea de execuție, se înlocuiesc deja traverse, linii. A fost greu să se depășească proiectarea, mai ales pe partea care traversează orașul Timișoara. Suntem în zona în care s-a început să se lucreze, se scot șinele vechi, se lucrează”, a declarat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, prezent la Timișoara.
El e conștient de situația dificilă în care e proiectul de modernizare, mai ales în ceea ce privește încadrarea în termenul limită de realizare a lucrărilor. Dar, vine și cu o veste interesantă: se cere prelungirea termenelor din PNRR, nu doar de România.
”Au de respectat termenul dat de PNRR. Acum, există solicitări de prelungire a termenelor. S-ar putea să fie o extindere a datei limită, vom vedea … Sunt state care vor o prelungire a acesteia”, a mai spus Sorin Grindeanu.
Un copil teribilist a făcut-o lată chiar înainte de Sărbători! Dacă alţi adolescenţi de vârsta…
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură (CCIA) Timiș anunță lansarea a două cursuri gratuite care…
Primarul Dominic Fritz a fost luat la rost de unul dintre cei trei consilieri locali…
În cursul nopții, pe drumurile naționale și autostrăzile din zona de vest s-a acționat și…
Echipa de tineret a clubului bănăţean a încheiat anul 2024 cu un turneu la Făgăraș.…
Taxarea imobilelor nerezidenţiale va fi stabiltă la o cotă de 1,7%, au declarat pentru deBanat…