Constructorul care lucrează la noul drum de legătură dintre autostrada A1 și DN 69 a ajuns la un progres fizic de 72%. Sunt în execuție mai multe tipuri de activități.
Se execută lucrări de drum – terasamente, stabilizări, așternere straturi de fundație și mixturi asfaltice; lucrări de scurgere a apelor – execuție de rigole, șanțuri pereate și racorduri din beton; lucrări de poduri și pasaje – montare lise, plăci de racordare, trotuare, drenaje și straturi de protecție; lucrări hidrotehnice și de consolidare – stabilizări cu lianți hidraulici și sisteme de drenaj.
De asemenea, se lucrează la nodurile rutiere și bretele unde se efectuează umpluturi, fundații, straturi de formă și asfaltice. Pe marginea șoselei se amenajează separatoare de hidrocarburi din beton armat. Constructorul efectuează și intervenții pentru a asigura iluminat public: săpături, pozare cabluri și elemente de siguranță între stâlpii instalației.
În total, peste 30 de tipuri distincte de lucrări au fost executate în ultima săptămână.
Lungimea cumulată a lucrărilor desfășurate pe diverse segmente este de aproape 24 km. Lungimea totală a drumului este de 9,9 km, cu două benzi pe sens, dar lucrările cumulate depășesc de peste 2 ori această lungime, datorită lucrărilor pe ambele părți, bretele, rigole, pasaje și zone auxiliare.
Moţiunea de cenzură „România nu este de vânzare – fără progresişti la guvernare”, prin care…
Universitatea Politehnica Timișoara a cumpărat Casa Mühle, o clădire de o importantă valoare emoțională și…
Sâmbătă, de la ora 14.00, va avea loc un nou tur din seria “Descoperă-ți orașul!”,…
Bazele de deszăpezire aparținând Direcției de Drumuri și Poduri Timișoara și cele ale Consiliului Județean…
Președintele Consiliului Județean Timiș, Alfred Simonis, aduce din nou în prim plan ”unirea” Spitalului Județean…
CSC Dumbrăvița dispută la finalul acestei săptămâni, ultimul joc oficial din deplasare din acest an…