Începând de luni, 24 noiembrie, Primăria Timișoara anunță că vor fi preluate cereri pentru comerț stradal cu bețe de Sfântul Nicolae, ghetuțe și figurine tematice. Actele necesare se pot depune online sau fizic, la celebra cameră 12.
Timișorenii vor putea găsi produsele de Sfântul Nicolae în perioada 2 – 6 decembrie 2025 în următoarele locații: Ceas Floral – B-dul Proclamaţia de la Timişoara platou, Str. Mărăşeşti (de la str. Brediceanu spre Str. Gheorghe Dima), Parcul Copiilor (B-dul Revoluţiei 1989) – platou, Piaţa A. Mocioni – platou, B-dul Regele Carol I ( de la str.I.Văcărescu până la str.Gen.I.Dragalina), Piaţa Nicolae Bălcescu – în faţa Lic. Teoretic Ghe. Moisil, Dâmboviţa – platou, Piaţa Doina – platou, Piaţa zona Soarelui- platou Şcoala Generală Nr. 30, Calea Buziaşului – platou PROFI, Zona Spitalului Judeţean (str.Arieş), Str. Daliei (între str. Al Vaida Voievod şi L. Catargiu), Str. S. Bărnuţiu – Calea Dorobanţilor (zona Modern), Piaţa Traian, Str. Sf. Ap.Petru şi Pavel -vis-a-vis de piaţă, Calea Aradului – platou bănci, vis-a-vis de piaţa Verde, Calea Torontalului – platou, Str. Circumvalaţiunii colţ Gheorghe Lazar – platou, Zona Dacia – parc.
Pentru desfășurarea activității de comerț stradal, fiecare solicitant va beneficia de un singur amplasament, cu o suprafață de 2 mp, respectând normele sanitare în vigoare. Cererea se poate depune în perioada 24.11.2025 – 27.11.2025, online la https://servicii.primariatm.ro/categorii/afaceri sau fizic, la sediul Primăriei Municipiului Timișoara, camera 12.
Documentele necesare sunt: cererea tip (disponibilă la camera 12) și copie după actul de identitate (pentru persoane fizice) sau, în cazul persoanelor juridice, copie după Certificatul Unic de Înregistrare și certificat constatator de la ONRC care atestă desfășurarea de activități în afara sediului social.
Taxele obligatorii sunt de 92 lei pentru autorizare, la care se adaugă taxa de ocupare a domeniului public, de 3 lei/mp/zi pentru zonele centrale (Ceas Floral, Str. Mărăşeşti, Parcul Copiilor), respectiv 2 lei/mp/zi pentru celelalte zone. Astfel, comercianții vor trebui să achite integral , la momentul înregistrării cererii, suma de 122 lei pentru comercializarea în zonele centrale, respectiv 112 lei, pentru celelalte zone. Acestea se vor achita la automatul de plată disponibil la camera 12.
Solicitanții avizați trebuie să dețină la locul de vânzare următoarele documente: avizul eliberat de Serviciul Autorizare Activități Comerciale și Publicitate, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public, precum și un document de identitate, care să corespundă cu persoana menționată în aviz.
Nerespectarea prevederilor legale în vigoare va atrage sancțiuni contravenționale aplicate de autoritățile competente și retragerea avizului emis. De asemenea, cedarea amplasamentului către alte persoane este strict interzisă și duce la retragerea imediată a autorizației.
Institutul de Studii Geopolitice al Universității “Aurel Vlaicu” din Arad a găzduit vineri, 5 decembrie,…
Și-au riscat viitorul pentru ceva produse dintr-un magazin. Pentru asta au dat și cu pumnul,…
Vineri, 5 decembrie, aproape de ora 11, polițiștii au fost sesizați cu privire la faptul…
Moţiunea de cenzură „România nu este de vânzare – fără progresişti la guvernare”, prin care…
Universitatea Politehnica Timișoara a cumpărat Casa Mühle, o clădire de o importantă valoare emoțională și…
Sâmbătă, de la ora 14.00, va avea loc un nou tur din seria “Descoperă-ți orașul!”,…