Categories: Ultima ora

FALT contestă noile contracte ale E.ON

FALT a început un adevărat război cu E.ON Gaz şi refuză să semneze noile contracte întocmite de compania care are peste 1,3 milioane de clienţi, în judeţe din Banat, Transilvania, Moldova şi Maramureş.

Clauza contestată prevede că, în caz de debranşare, rebranşarea este realizată de o terţă firmă cu acreditare în domeniu, care îşi poate impune propriul tarif, nespecificat în contract. Or, aceasta poate să-şi tripleze preţurile de azi pe mâine. FALT contestă dreptul celor de la E.ON de a impune o plată obligatorie către o firmă al cărei nume nici măcar nu figurează în contract. „Înţelegem că se achită penalizări, dar dacă firma care face rebranşarea are azi un tarif de 104 lei, iar mâine îl măreşte de cinci ori, eşti obligat să plăteşti. Aşa au făcut ei contractele, te forţează să plăteşti. Trebuie rezolvată, de asemenea, şi problema celor care au semnat noile contracte sub această formă, este abuziv”, spune Petru Olariu, preşedintele FALT.

O altă bătaie de cap provocată clienţilor săi de către compania de gaz este modalitatea de plată a facturilor. Acestea se pot achita doar la bănci, deoarece E.ON  a desfiinţat casieriile proprii. „Altă prostie. Dacă nu vine factura, nu poţi plăti la bancă. Trebuie să mergi la sediul E.ON, unde ţi se emite o copie a facturii. Dacă tot te duci acolo, nu înţeleg de ce nu poţi să şi plăteşti. S-au gândit să facă reduceri de cheltuieli, pe timpul şi pe nervii noştri. Insistăm să deschidă o casierie la sediul principal. În plus, la autocitire, e un haos total. Suni să anunţi consumul, dar abia dacă-ţi răspunde cineva. Cei care trimiteau indexul contorului prin e-mail s-au trezit că nu mai pot face asta”, mai spune Olariu.

Clienţii care foloseau e-mailul pentru a anunţa consumul de gaz au primit, acum mai bine de o lună, un mesaj din parte companiei, prin care erau anunţaţi că trebuie să-şi creeze conturi personale pe portalul E.ON. Toate bune şu frumoase, noile conturi ar fi trebuit validate în 24 de ore, însă, în realitate, portalurile nu funcţionează cum trebuie nici acum.

FALT a apelat la Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice, pentru rezolvarea problemelor pe care le are cu E.ON, şi aşteaptă un răspuns de la aceasta.

Share
Published by
Artemia Simeria

Recent Posts

Fabi Marincu, meci de senzație în victoria cu CSU Alba Iulia. Din păcate, un record excelent a fost stopat în meciul de astăzi

Penultimul joc din 2025 pentru alb-violeți a fost disputat acasă, împotriva echipei CSU Alba Iulia,…

9 ore ago

Nicio șansă pentru Dumbrăvița la Voluntari. Bănățenii au intrat pe teren doar cu gândul să nu primească multe

De neînțeles comportarea Dumbrăviței din meciul de la Voluntari, unde a intrat să se apere.…

12 ore ago

Un proiect câștigat de UVT va ajuta comunitatea din Dumbrăvița

Universitatea de Vest din Timișoara a reușit atragerea unei noi finanțări nerambursabile dedicate modernizării infrastructurii…

13 ore ago

Pe 13 decembrie va avea loc ediția din acest an a Concertului de Crăciun, de la Biserica Millennium

Tradiția va fi respectată și comunitatea italiană din Timișoara va organiza și în acest an…

14 ore ago

Centrul orașului Sânnicolau Mare va fi reabilitat, cu pest cinci milioane de euro

Zona centrală a orașului Sânnicolau Mare va fi modernizat cu fonduri europene. O piațetă modernă,…

14 ore ago

Cuplaj sportiv la Sala Constantin Jude. Meciuri de handbal și baschet

Urmează o dublă alb-violetă pe parchetul sălii “Olimpia”. Ziua de duminică se va transforma într-o…

14 ore ago