Categories: Ultima ora

FALT contestă noile contracte ale E.ON

FALT a început un adevărat război cu E.ON Gaz şi refuză să semneze noile contracte întocmite de compania care are peste 1,3 milioane de clienţi, în judeţe din Banat, Transilvania, Moldova şi Maramureş.

Clauza contestată prevede că, în caz de debranşare, rebranşarea este realizată de o terţă firmă cu acreditare în domeniu, care îşi poate impune propriul tarif, nespecificat în contract. Or, aceasta poate să-şi tripleze preţurile de azi pe mâine. FALT contestă dreptul celor de la E.ON de a impune o plată obligatorie către o firmă al cărei nume nici măcar nu figurează în contract. „Înţelegem că se achită penalizări, dar dacă firma care face rebranşarea are azi un tarif de 104 lei, iar mâine îl măreşte de cinci ori, eşti obligat să plăteşti. Aşa au făcut ei contractele, te forţează să plăteşti. Trebuie rezolvată, de asemenea, şi problema celor care au semnat noile contracte sub această formă, este abuziv”, spune Petru Olariu, preşedintele FALT.

O altă bătaie de cap provocată clienţilor săi de către compania de gaz este modalitatea de plată a facturilor. Acestea se pot achita doar la bănci, deoarece E.ON  a desfiinţat casieriile proprii. „Altă prostie. Dacă nu vine factura, nu poţi plăti la bancă. Trebuie să mergi la sediul E.ON, unde ţi se emite o copie a facturii. Dacă tot te duci acolo, nu înţeleg de ce nu poţi să şi plăteşti. S-au gândit să facă reduceri de cheltuieli, pe timpul şi pe nervii noştri. Insistăm să deschidă o casierie la sediul principal. În plus, la autocitire, e un haos total. Suni să anunţi consumul, dar abia dacă-ţi răspunde cineva. Cei care trimiteau indexul contorului prin e-mail s-au trezit că nu mai pot face asta”, mai spune Olariu.

Clienţii care foloseau e-mailul pentru a anunţa consumul de gaz au primit, acum mai bine de o lună, un mesaj din parte companiei, prin care erau anunţaţi că trebuie să-şi creeze conturi personale pe portalul E.ON. Toate bune şu frumoase, noile conturi ar fi trebuit validate în 24 de ore, însă, în realitate, portalurile nu funcţionează cum trebuie nici acum.

FALT a apelat la Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice, pentru rezolvarea problemelor pe care le are cu E.ON, şi aşteaptă un răspuns de la aceasta.

Share
Published by
Artemia Simeria

Recent Posts

Succes și în plan digital. Aquatim oferă și aplicația mobilă MyAquatim, care are deja peste 15.000 de utilizatori

Societatea Aquatim a intrat cu succes în era digitală și în domeniul relațiilor cu clienții.…

3 ore ago

La Pișchia a fost prima ediție Festivalul de Cultură Bănățeană „Ionel Iacob-Bencei”

Căminul Cultural din Pișchia a găzduit prima ediție a Festivalului de Cultură Bănățeană „Ionel Iacob-Bencei”,…

4 ore ago

Socio Claus a fost și în acest an la Universitatea de Vest Timișoara

Pentru al optulea an consecutiv,  Departamentul de Sociologie din cadrul Facultății de Sociologie și Asistență Socială…

4 ore ago

Detergenți, hârtie igienică sau produse biocide, de aproape cinci milioane de lei. Agenția de Achiziții Publice Timișoara iese la cumpărături

SRL-ul înființat de Primăria Timișoara caută furnizori pentru produse de igienă și curățenie. Firma a…

5 ore ago

Accident grav la Ictar Budinț! Trei victime, două persoane încarcerate

Duminică dimineața la ora 10, un telefon la 112 anunța un eveniment rutier nefericit în…

7 ore ago

Visul umed al românilor: Sorin Grindeanu, premier

Toate așteptările sunt grele, dar mai grea e așteptarea noastră ca Sorin Grindeanu să redevină…

9 ore ago