Categories: Ultima ora

FALT contestă noile contracte ale E.ON

FALT a început un adevărat război cu E.ON Gaz şi refuză să semneze noile contracte întocmite de compania care are peste 1,3 milioane de clienţi, în judeţe din Banat, Transilvania, Moldova şi Maramureş.

Clauza contestată prevede că, în caz de debranşare, rebranşarea este realizată de o terţă firmă cu acreditare în domeniu, care îşi poate impune propriul tarif, nespecificat în contract. Or, aceasta poate să-şi tripleze preţurile de azi pe mâine. FALT contestă dreptul celor de la E.ON de a impune o plată obligatorie către o firmă al cărei nume nici măcar nu figurează în contract. „Înţelegem că se achită penalizări, dar dacă firma care face rebranşarea are azi un tarif de 104 lei, iar mâine îl măreşte de cinci ori, eşti obligat să plăteşti. Aşa au făcut ei contractele, te forţează să plăteşti. Trebuie rezolvată, de asemenea, şi problema celor care au semnat noile contracte sub această formă, este abuziv”, spune Petru Olariu, preşedintele FALT.

O altă bătaie de cap provocată clienţilor săi de către compania de gaz este modalitatea de plată a facturilor. Acestea se pot achita doar la bănci, deoarece E.ON  a desfiinţat casieriile proprii. „Altă prostie. Dacă nu vine factura, nu poţi plăti la bancă. Trebuie să mergi la sediul E.ON, unde ţi se emite o copie a facturii. Dacă tot te duci acolo, nu înţeleg de ce nu poţi să şi plăteşti. S-au gândit să facă reduceri de cheltuieli, pe timpul şi pe nervii noştri. Insistăm să deschidă o casierie la sediul principal. În plus, la autocitire, e un haos total. Suni să anunţi consumul, dar abia dacă-ţi răspunde cineva. Cei care trimiteau indexul contorului prin e-mail s-au trezit că nu mai pot face asta”, mai spune Olariu.

Clienţii care foloseau e-mailul pentru a anunţa consumul de gaz au primit, acum mai bine de o lună, un mesaj din parte companiei, prin care erau anunţaţi că trebuie să-şi creeze conturi personale pe portalul E.ON. Toate bune şu frumoase, noile conturi ar fi trebuit validate în 24 de ore, însă, în realitate, portalurile nu funcţionează cum trebuie nici acum.

FALT a apelat la Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice, pentru rezolvarea problemelor pe care le are cu E.ON, şi aşteaptă un răspuns de la aceasta.

Share
Published by
Artemia Simeria

Recent Posts

Guvernul închide oficial un punct de trecere al frontierei din Timiș care nici nu era încă deschis

Guvernul închide un punct de frontieră din Timiș, încă înainte ca acesta să fie deschis.…

3 ore ago

Primăria Timișoara a lansat oficial licitația pentru proiectarea și ridicarea parcării Spitalului de Copii

Cu doar câteva zile înainte de Crăciun, Primăria Timișoara a lansat în licitație proiectul pentru…

4 ore ago

Se depun eforturi pentru deschiderea punctului de trecere a frontierei de pe Bega

Administrația Bazinală de Apă Banat nu are prea multă putere atunci când se pune problema…

4 ore ago

De Crăciun, chiar am fost mai buni! Doar PSD-istul Daea a dat-o mai pe tradiţional

„De Crăciun, fii mai bun!”, este unul din îndemnurile pe care le tot auzim în…

4 ore ago

Doar echipa de baschet va mai reprezenta Timişoara în acest an

Singurul campionat românesc masculin activ între Crăciun şi Anul Nou rămâne cel de baschet. Liga…

5 ore ago

Sfaturi de la specialiştii Horticultura pentru îngrijirea plantelor de apartament pe perioada iernii

În perioadele cu temperaturi scăzute, majoritatea plantelor intră în starea de repaus, transmit reprezentanţii Horticultura.…

7 ore ago