Categories: Ultima ora

FALT contestă noile contracte ale E.ON

FALT a început un adevărat război cu E.ON Gaz şi refuză să semneze noile contracte întocmite de compania care are peste 1,3 milioane de clienţi, în judeţe din Banat, Transilvania, Moldova şi Maramureş.

Clauza contestată prevede că, în caz de debranşare, rebranşarea este realizată de o terţă firmă cu acreditare în domeniu, care îşi poate impune propriul tarif, nespecificat în contract. Or, aceasta poate să-şi tripleze preţurile de azi pe mâine. FALT contestă dreptul celor de la E.ON de a impune o plată obligatorie către o firmă al cărei nume nici măcar nu figurează în contract. „Înţelegem că se achită penalizări, dar dacă firma care face rebranşarea are azi un tarif de 104 lei, iar mâine îl măreşte de cinci ori, eşti obligat să plăteşti. Aşa au făcut ei contractele, te forţează să plăteşti. Trebuie rezolvată, de asemenea, şi problema celor care au semnat noile contracte sub această formă, este abuziv”, spune Petru Olariu, preşedintele FALT.

O altă bătaie de cap provocată clienţilor săi de către compania de gaz este modalitatea de plată a facturilor. Acestea se pot achita doar la bănci, deoarece E.ON  a desfiinţat casieriile proprii. „Altă prostie. Dacă nu vine factura, nu poţi plăti la bancă. Trebuie să mergi la sediul E.ON, unde ţi se emite o copie a facturii. Dacă tot te duci acolo, nu înţeleg de ce nu poţi să şi plăteşti. S-au gândit să facă reduceri de cheltuieli, pe timpul şi pe nervii noştri. Insistăm să deschidă o casierie la sediul principal. În plus, la autocitire, e un haos total. Suni să anunţi consumul, dar abia dacă-ţi răspunde cineva. Cei care trimiteau indexul contorului prin e-mail s-au trezit că nu mai pot face asta”, mai spune Olariu.

Clienţii care foloseau e-mailul pentru a anunţa consumul de gaz au primit, acum mai bine de o lună, un mesaj din parte companiei, prin care erau anunţaţi că trebuie să-şi creeze conturi personale pe portalul E.ON. Toate bune şu frumoase, noile conturi ar fi trebuit validate în 24 de ore, însă, în realitate, portalurile nu funcţionează cum trebuie nici acum.

FALT a apelat la Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice, pentru rezolvarea problemelor pe care le are cu E.ON, şi aşteaptă un răspuns de la aceasta.

Share
Published by
Artemia Simeria

Recent Posts

Gata cu vacanța mare, de luni înapoi în bănci. Vezi structura noului an școlar

Anul școlar 2024-2025 va începe luni, 9 septembrie 2024, conform Ministerului Educației. Structura acestui an…

11 ore ago

STPT atenţionează din nou cu privire la oferte false legate de cardurile de călătorie

Societatea de Transport Public Timișoara (STPT) avertizează din nou călătorii cu privire la informațiile false…

13 ore ago

Maxagro a prezentat la Birda, în cadrul unui eveniment deosebit, cele mai noi utilaje agricole KWS/Foto

Ferma Maxagro din Birda a găzduit, în urmă cu câteva zile, un eveniment special, organizat…

14 ore ago

Casa de Cultură pregătește Ruga Timișoarei. Spectacole și concerte, dar și Jocul Rugii

Timișoara va sărbători peste o săptămână, duminică 15 septembrie, una dintre cele mai importante sărbători…

14 ore ago

Grădinițele din Timișoara își încep luni activitatea cu un plus de 200 de locuri disponibile.

Echipele Primăriei Timișoara au reparat săli de clasă vechi, dar și spații care stăteau închise…

15 ore ago