Categories: Ultima ora

FALT contestă noile contracte ale E.ON

FALT a început un adevărat război cu E.ON Gaz şi refuză să semneze noile contracte întocmite de compania care are peste 1,3 milioane de clienţi, în judeţe din Banat, Transilvania, Moldova şi Maramureş.

Clauza contestată prevede că, în caz de debranşare, rebranşarea este realizată de o terţă firmă cu acreditare în domeniu, care îşi poate impune propriul tarif, nespecificat în contract. Or, aceasta poate să-şi tripleze preţurile de azi pe mâine. FALT contestă dreptul celor de la E.ON de a impune o plată obligatorie către o firmă al cărei nume nici măcar nu figurează în contract. „Înţelegem că se achită penalizări, dar dacă firma care face rebranşarea are azi un tarif de 104 lei, iar mâine îl măreşte de cinci ori, eşti obligat să plăteşti. Aşa au făcut ei contractele, te forţează să plăteşti. Trebuie rezolvată, de asemenea, şi problema celor care au semnat noile contracte sub această formă, este abuziv”, spune Petru Olariu, preşedintele FALT.

O altă bătaie de cap provocată clienţilor săi de către compania de gaz este modalitatea de plată a facturilor. Acestea se pot achita doar la bănci, deoarece E.ON  a desfiinţat casieriile proprii. „Altă prostie. Dacă nu vine factura, nu poţi plăti la bancă. Trebuie să mergi la sediul E.ON, unde ţi se emite o copie a facturii. Dacă tot te duci acolo, nu înţeleg de ce nu poţi să şi plăteşti. S-au gândit să facă reduceri de cheltuieli, pe timpul şi pe nervii noştri. Insistăm să deschidă o casierie la sediul principal. În plus, la autocitire, e un haos total. Suni să anunţi consumul, dar abia dacă-ţi răspunde cineva. Cei care trimiteau indexul contorului prin e-mail s-au trezit că nu mai pot face asta”, mai spune Olariu.

Clienţii care foloseau e-mailul pentru a anunţa consumul de gaz au primit, acum mai bine de o lună, un mesaj din parte companiei, prin care erau anunţaţi că trebuie să-şi creeze conturi personale pe portalul E.ON. Toate bune şu frumoase, noile conturi ar fi trebuit validate în 24 de ore, însă, în realitate, portalurile nu funcţionează cum trebuie nici acum.

FALT a apelat la Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice, pentru rezolvarea problemelor pe care le are cu E.ON, şi aşteaptă un răspuns de la aceasta.

Share
Published by
Artemia Simeria

Recent Posts

S-au cam dus zăpezile de altă dată. Ce prime de Crăciun au mai încasat angajaţii companiilor de stat

Pe fondul măsurilor de austeritate impuse de Guvernul Bolojan, site-ul Economedia.ro a făcut o analiză…

6 minute ago

Vine frigul și vom avea parte și de precipitații

Temperaturile se vor situa sub cele specifice, până aproape de sfârşitul lunii ianuarie, anunţă vineri…

O oră ago

„Money for Nothing”, baladă pentru Chiș Culiță

Ca oricare alt funcționar public, și directorul PLM Chiș Culiță este protejat de legea românească…

4 ore ago

Drumul expres Lugoj – Drobeta Turnu Severin are asigurată finanțarea pentru realizarea studiului de fezabilitate

Defuncta A6, devenită între timp drum expres, care va lega Drobeta Turnu Severin și Lugoj,…

22 de ore ago

Antrenorul SCM USV este… top! Mugurel Preda, ales cel mai bun tehnician din țară

Mugur Preda a fost desemnat antrenorul anului, în ancheta organizată de Federația Română de Rugby.…

23 de ore ago

Povestea care trebuie spusă la fiecare Crăciun: atunci când gloanțele au tăcut, inamicii au devenit prieteni! Și au jucat fotbal…

În 1914, chiar în mijlocul groazei Primului Război Mondial, s-a întâmplat ceva aproape de necrezut:…

o zi ago