Oamenii de afaceri care se ocupă de comerțul cu amănuntul au motive de îngrijorare, pentru că afacerile din retail se află în declin. În 2010, comparativ cu 2009, volumul cifrei de afaceri a scăzut cu aproape 5,5%, cu excepția celui aoto, ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezon.
Cele mai mari reduceri de vânzări s-au înregistrat la alimente, tutun și produse nealimentare. Mai exact, afacerile din comerțul cu amănuntul (excepție face comerțul cu autovehicule și motociclete) a scăzut din cauza reducerii vânzărilor de produse nealimentare, cu 7,9% și a vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun cu 7,5%. Comerțul cu amănuntul la carburanții pentru autovehicule, din magazinele specializate, a crescut în schimb, cu 3,7%.
Lansată în cea de a doua jumătate a acestui an, licitația pentru stabilirea executantului studiului…
Fără pauză! Etapa a 14-a din Liga Națională masculină de baschet programează un meci în…
Dacă v-ați bucurat de ieftinirea carburanților din ultimele zile, nu sperați să rămână prea mult…
Duminică, 28 decembrie 2025, în jurul orei 06:15, polițiștii au fost sesizați cu privire la…
Dacă ar fi să ilustrez anul 2025, ba chiar şi ultimii 36 de ani, rezumându-mă…
Există momente în copilărie care rămân pentru totdeauna: prima minge prinsă corect, primul gol marcat,…