În premieră naţională, la Timişoara a fost lansat un nou produs media. Este vorba de DigiTable, o tehnologie care aduce promovarea digitală direct pe masa consumatorului.
DigiTable Media este un produs new media care conectează consumatorii şi advertiserii, prin reclame HD. Primul loc în care este promovat acest produs este Food-court-ul Almondo din Iulius Mall. Aici a fost amenajată o zonă high tech, cu noul sistem de spaţiu publicitar. Este vorba de 100 de mese cu ecrane speciale, unde bănăţenii vor putea urmări, în timp ce mănâncă, cele mai noi promoţii şi evenimente din oraş. Acest nou tip de publicitate se adresează tuturor categoriilor: adolescenţi, tineri şi adulţi. DigiTable Media introduce un nou produs pe piaţa publicitară, reclamele fiind inovatoare şi mult mai accesibile financiar, spun promotorii noii tehnologii în materie de publicitate. „Am ales Timişoara ca prim oraş unde vom implementa acest sistem, cunoscut fiind faptul că aici deschiderea pentru noi tehnologii este mai mare, consumatorul timişorean fiind unul elitist şi informat. Următorul pas sunt mall-urile din Cluj, Iaşi şi Suceava, dar şi celelalte oraşe mari ale României”, au declarat reprezentanţii DigiTable Media.
Candidatul PNL Ciprian Ciucu va fi noul primar al Capitalei, câştigând oficial scrutinul la o…
Candidatul PNL Ciprian Ciucu va fi viitorul primar al Bucureştiului, potrivit unui exit-poll realizat de…
Prim-divizionara de handbal SCM Poli Timișoara închide cu bine turul, învingând, conform așteptărilor ultima clasată…
Pe o vreme rece și o ploaie măruntă, fetele de la Poli au întâlnit pe…
Primarul Dominic Fritz a semnat în această săptămână contractul de finanțare prin care Timișoara va…
Spitalul de Psihiatrie şi pentru Măsuri de Siguranţă Jebel va avea un nou amubulatoriu, o clădire…