În premieră naţională, la Timişoara a fost lansat un nou produs media. Este vorba de DigiTable, o tehnologie care aduce promovarea digitală direct pe masa consumatorului.
DigiTable Media este un produs new media care conectează consumatorii şi advertiserii, prin reclame HD. Primul loc în care este promovat acest produs este Food-court-ul Almondo din Iulius Mall. Aici a fost amenajată o zonă high tech, cu noul sistem de spaţiu publicitar. Este vorba de 100 de mese cu ecrane speciale, unde bănăţenii vor putea urmări, în timp ce mănâncă, cele mai noi promoţii şi evenimente din oraş. Acest nou tip de publicitate se adresează tuturor categoriilor: adolescenţi, tineri şi adulţi. DigiTable Media introduce un nou produs pe piaţa publicitară, reclamele fiind inovatoare şi mult mai accesibile financiar, spun promotorii noii tehnologii în materie de publicitate. „Am ales Timişoara ca prim oraş unde vom implementa acest sistem, cunoscut fiind faptul că aici deschiderea pentru noi tehnologii este mai mare, consumatorul timişorean fiind unul elitist şi informat. Următorul pas sunt mall-urile din Cluj, Iaşi şi Suceava, dar şi celelalte oraşe mari ale României”, au declarat reprezentanţii DigiTable Media.
Intuiţie, noroc, informaţii, ponturi? Sau câte puţin din fiecare. Cert este faptul că actualul primar…
Cursa electorală pentru desemnarea noului primar al Timișoarei se va da între nouă candidați. Pentru…
Primarul PNL al comunei Jebel, Dan Vatriş, şi-a depus candidatura pentru un nou mandat în…
Politehnica Timișoara a cucerit trei medalii la Campionatul Național de floretă, tineret. Ingrid Miti Bikfalvi…
Expo Timișoara Internațional în parteneriat cu Camera de Comerț, Industrie si Agricultură Timiș vor organiza…
Acum, că problema stadionului nou al Timișoarei a fost ”rezolvată”, viceprimarul orașului abordează cel de-al…