În premieră naţională, la Timişoara a fost lansat un nou produs media. Este vorba de DigiTable, o tehnologie care aduce promovarea digitală direct pe masa consumatorului.
DigiTable Media este un produs new media care conectează consumatorii şi advertiserii, prin reclame HD. Primul loc în care este promovat acest produs este Food-court-ul Almondo din Iulius Mall. Aici a fost amenajată o zonă high tech, cu noul sistem de spaţiu publicitar. Este vorba de 100 de mese cu ecrane speciale, unde bănăţenii vor putea urmări, în timp ce mănâncă, cele mai noi promoţii şi evenimente din oraş. Acest nou tip de publicitate se adresează tuturor categoriilor: adolescenţi, tineri şi adulţi. DigiTable Media introduce un nou produs pe piaţa publicitară, reclamele fiind inovatoare şi mult mai accesibile financiar, spun promotorii noii tehnologii în materie de publicitate. „Am ales Timişoara ca prim oraş unde vom implementa acest sistem, cunoscut fiind faptul că aici deschiderea pentru noi tehnologii este mai mare, consumatorul timişorean fiind unul elitist şi informat. Următorul pas sunt mall-urile din Cluj, Iaşi şi Suceava, dar şi celelalte oraşe mari ale României”, au declarat reprezentanţii DigiTable Media.
Astăzi, în plenul Consiliului Local va intra din nou în dezbatere proiectul privind stabilirea impozitelor…
Cum va schimba Inteligența Artificială business-urile și societățile în care trăim, avantajele României, la nivel…
Municipiul Timișoara își propune să negocieze achiziționarea acțiunilor private ale Aeroportului „Traian Vuia”, respectiv pachetul…
Societatea Piețe S.A. Timișoara anunţă că vine în sprijinul producătorilor și timișorenilor în perioada sărbătorilor…
Marcel Ciolacu a anunțat joi că PSD se retrage “cu demnitate” din coaliție, dar va…
Fondurile europene, mai ales cele accesate de Aquatim, au ajutat enorm la implementarea de proiecte…