Clienţii şi fanii pot crea reclamele companiei Wizz Air. Cea mai mare linie aeriană low fare – low cost din România şi din Europa Centrală şi de Est lansează o nouă provocare adresată celor mai creativi pasageri, prin intermediul Facebook.
Concursul presupune încărcarea pe pagina de Facebook Wizz Air a unei fotografii sau a unui filmuleţ, ce pot deveni cea mai bună reclamă pentru companie. În fiecare săptămână, cele mai bune propuneri vor fi alese prin vot public. „Producătorii reclamelor sau spoturilor câştigătoare vor fi recompensaţi cu un Wizz week-end gratuit la Budapesta sau la Varşovia şi vor fi invitaţi la şedinţa foto a celor mai noi reclame Wizz Air ce-i vor avea protagonişti pe Ambasadorii Wizz”, a declarat Andreea Lascu, din partea companiei. Competiţia se va desfăşura între 1 şi 29 iunie şi se adresează tuturor pieţelor Wizz Air. Toate regulile concursului se regăsesc la Facebook.com/wizzaircom.
O victorie pentru oaspeţi şi două pentru gazde, în cele trei meciuri de sâmbătă ale…
Chiar dacă o bună parte dintre deranjamentele apărute la rețelele de alimentare cu energie electrică…
Se strâng rezultatele negative. Mai ales pe teren propriu. CSC Dumbrăviţa se află la al…
Teatrul Național din Timișoara organizează în perioada 4-10, respectiv 19-20 decembrie 2024, o nouă ediție…
Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, anunță că înainte de finalul anului în curs se va finaliza…
Pe data de 21 noiembrie a avut loc Gala Performeri din Sănătate, ediția 2024, desfășurată…