Clienţii şi fanii pot crea reclamele companiei Wizz Air. Cea mai mare linie aeriană low fare – low cost din România şi din Europa Centrală şi de Est lansează o nouă provocare adresată celor mai creativi pasageri, prin intermediul Facebook.
Concursul presupune încărcarea pe pagina de Facebook Wizz Air a unei fotografii sau a unui filmuleţ, ce pot deveni cea mai bună reclamă pentru companie. În fiecare săptămână, cele mai bune propuneri vor fi alese prin vot public. „Producătorii reclamelor sau spoturilor câştigătoare vor fi recompensaţi cu un Wizz week-end gratuit la Budapesta sau la Varşovia şi vor fi invitaţi la şedinţa foto a celor mai noi reclame Wizz Air ce-i vor avea protagonişti pe Ambasadorii Wizz”, a declarat Andreea Lascu, din partea companiei. Competiţia se va desfăşura între 1 şi 29 iunie şi se adresează tuturor pieţelor Wizz Air. Toate regulile concursului se regăsesc la Facebook.com/wizzaircom.
Deşi a jucat într-un turneu demonstrativ înainte de Crăciun, Simona Halep va rămâne pentru încă…
Guvernul închide un punct de frontieră din Timiș, încă înainte ca acesta să fie deschis.…
Cu doar câteva zile înainte de Crăciun, Primăria Timișoara a lansat în licitație proiectul pentru…
Administrația Bazinală de Apă Banat nu are prea multă putere atunci când se pune problema…
„De Crăciun, fii mai bun!”, este unul din îndemnurile pe care le tot auzim în…
Singurul campionat românesc masculin activ între Crăciun şi Anul Nou rămâne cel de baschet. Liga…