ManyFest 2012 se desfăşoară între 20 şi 30 august şi are trei secţiuni de concurs: scurt-metraj, fotografie şi grafică. În paralel se va desfășura și Festivalul de Teatru în limba Engleză pentru Adolescenţi. Cele două evenimente își deschid simultan porțile luni, de la ora 19, la Teatrul Naţional.
Timp de zece zile în cadrul ManyFest se vor defăşura ateliere de lucru distincte pentru cele trei secţiuni ale festivalului. Trainerii vor stabili temele aduse în discuţie în funcţie de observaţiile făcute la adresa tehnicii fotografice şi de desen utilizate, respectiv a tehnicii folosite în realizarea filmelor de scurt-metraj. Se urmăreşte obţinerea unei evoluţii în ceea ce priveşte nivelul de cunosţinte al participanţilor în domeniul artei vizuale alese, spun organizatorii.
În urma finalizării tuturor lucrărilor din timpul festivalului, va fi publicat un album cu fotografiile şi desenele participante, care va conţine şi un DVD cu scurt-metrajele realizate în cadrul acestei ediţii. Acest album va fi distribuit gratuit în diferite locuri din Timişoara.
Pe 30 august, cea mai reuşită fotografie de pe fiecare secţiune va fi premiată de juriu, acordându-se câte un premiu pe fiecare categorie de vârstă (14-18 ani, respectiv 19-24 ani). La fel se va întâmpla și pentru celelalte două secțiuni, grafică, respectiv scurt metraj. Pentru cele mai reuşite lucrări realizate în timpul festivalului vor fi acordate și alte premii, oferite atât pentru calitatea lucrărilor, cât şi pentru progresul făcut de participanţi.
În noul Guvern Ciolacu, PSD va avea opt ministere, PNL – şase, iar UDMR –…
Duminică, 22 decembrie, în jurul orei 12:10, ISU Timiş a fost anunţat despre producerea unui…
„Curaj” prostesc! La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Poliție Rurală Belinț au reținut…
Un copil teribilist a făcut-o lată chiar înainte de Sărbători! Dacă alţi adolescenţi de vârsta…
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură (CCIA) Timiș anunță lansarea a două cursuri gratuite care…
Primarul Dominic Fritz a fost luat la rost de unul dintre cei trei consilieri locali…