Timişoara este pe cale să înregistreze o nouă premieră: va deveni, dacă nu este deja, oraşul cel mai semaforizat din ţară. Consilierii locali PD-L au numărat, la fel, ca primarul Nicolae Robu, semnele rutiere și cer Comisiei de circulație a PMT să pună piciorul în prag.
„Am avut o interpelare cu privire la semaforizarea excesivă din oraş. Primarul Nicolae Robu a ordonat un control, pentru a vedea cine şi pe cine să sancţioneze. Toată lumea recunoaşte că se abuzează cu semnalizarea şi semaforizarea. Comisia de circulaţie are 25 de membri, printre care și doi angajați ai firmei care face semnalizarea rutieră, un director şi un tehnician. Există un singur consilier local în comisie”, spune Simion Moșiu.
Rosign, firma care se ocupă de semnele rutiere din Timişoara, are cu municipalitatea un contract cu o durată de 14 ani, cel mai îndelungat existent între o firmă privată şi o administraţie locală din ţară. Altfel spus, are monopol şi îşi face de cap, iar Comisia de circulație a PMT îi dă tot girul necesar să o facă. Moșiu susține că bugetul Timişoarei pierde anual 4,2 milioane de lei pentru instalarea semnelor rutiere.
„Soluţia ar fi ca această firmă să nu mai primească de lucru, mai ales că primarul Nicolae Robu a recunoscut că s-a făcut risipă de semnalizare, de semafoare. Băieţii deştepţi din primărie au vrut să facă o diversiune şi, în februarie 2011, au solicitat ajutor de la o firmă din Nottingham, pentru a ne consilia. Specialiştii englezi au ajuns la concluzia că traficul infernal e cauzat de semaforizarea proastă. Răspunsul părţii române a fost clar: englezii se pricep la traficul din Anglia”, a încheiat democrat-liberalul.
[nggallery id=1498]
Cu finanțare din PNRR, Consiliul Județean Timiș ridică la Giroc un nou sediu, modern, pentru…
Municipalitatea timișoreană caută o firmă de specialitate care să se ocupe de rețeaua de date…
Tâlhărie în a doua zi de Crăciun! Polițiștii Biroului de Investigații Criminale au reținut un…
Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a vizitat șantierul tronsonului de autostradă dintre…
După ce luna decembrie a fost mult mai caldă ca de obicei, cel puțin până…
Lecții economice și politice dintr-un an ratat 2025 nu a fost anul crizelor spectaculoase. A…