Proiectul de metrou din Timișoara are bani alocați pentru studiu de fezabilitate
Primarul Nicolae Robu îi explică liderului PDL Timiş cum stă treaba cu metroul din Timișoara. Nu-i spune exact când va putea circula pe liniile subterane, dar îi dă un sfat: să nu mai stea alături „penibilii” care râd de ideile venite din biroul nr. 1 de pe CD Loga.
Fostul preşedinte de la CJT, Constantin Ostaficiuc, ieșit din hibernare la finele săptămânii trecute, s-a luat și de planurile futuriste ale primarului Nicolae Robu. „Vreau să ştiu şi eu când voi circula cu metroul. Vreau să ştiu când de pe aeroportul din Timişoara va decola din nou Austrian Airlines, de exemplu, sau care companie se va retrage? Vreau să ştiu cum vom conecta Timişoara şi judeţul Timiş la reţelele de transport internaţionale”, a spus Ostaficiuc.
Replica primarului Robu a venit la prima ieșire publică a acestuia. „Îl ştiu pe domnul Ostaficiuc ca un om inteligent, cred că ştie şi singur când se va plimba cu metroul. Am spus că liniile de cale ferată vor fi duse în subteran la momentul la care vor putea fi găsiţi bani pentru aşa ceva. Nu cred că domnul Ostaficiuc va sta alături de colegii lui care se scaldă în penibil, este de altă clasă. Soluţia de a duce în subteran liniile ferate este de departe cea mai potrivită după părerea specialiştilor. Cei care vin să facă miştocăreală de aceste idei sunt ei penibili. Nu aceste idei sunt penibile, pentru că marii ahitecţi spun că aceasta e soluţia cea mai raţională. Când liniile ferate vor ajunge în subteran, vor circula pe acolo şi garnituri tip metrou”, a spus Robu.
Cu finanțare din PNRR, Consiliul Județean Timiș ridică la Giroc un nou sediu, modern, pentru…
Municipalitatea timișoreană caută o firmă de specialitate care să se ocupe de rețeaua de date…
Tâlhărie în a doua zi de Crăciun! Polițiștii Biroului de Investigații Criminale au reținut un…
Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a vizitat șantierul tronsonului de autostradă dintre…
După ce luna decembrie a fost mult mai caldă ca de obicei, cel puțin până…
Lecții economice și politice dintr-un an ratat 2025 nu a fost anul crizelor spectaculoase. A…