Parcursul bun din primele etape al celor de la Poli a atras atenţia unui sponsor cu care s-a şi negociat o eventuală colaborare. Este vorba despre o firmă de băuturi spirtoase. Nu este însă şi singura companie interesată să-şi promoveze imaginea pe tricourile în care joacă fotbaliştii timișoreni.
Înaintea debutului de sezon, oficialii lui Poli au mai negociat şi cu alte două firme, ambele branduri recunoscute în România. „Regele berii din România” este sloganul berii care ar dori să-şi lege numele de cel al lui Poli, iar „Lumina de la Timişoara” este sloganul celeilalte firme care are şanse mari să bată palma cu oficialii timişoreni. Primarul Nicolae Robu a făcut referire doar la negocierile purtate cu reprezentanţii firmei producătoare de băuturi spirtoase şi a ţinut să sublinieze că pachetul majoritar al clubului va rămâne la autorităţile locale. Reprezentanţii firmei respective s-au arătat interesaţi de o eventuală colaborare chiar şi în aceste condiţii.
Penultimul joc din 2025 pentru alb-violeți a fost disputat acasă, împotriva echipei CSU Alba Iulia,…
De neînțeles comportarea Dumbrăviței din meciul de la Voluntari, unde a intrat să se apere.…
Universitatea de Vest din Timișoara a reușit atragerea unei noi finanțări nerambursabile dedicate modernizării infrastructurii…
Tradiția va fi respectată și comunitatea italiană din Timișoara va organiza și în acest an…
Zona centrală a orașului Sânnicolau Mare va fi modernizat cu fonduri europene. O piațetă modernă,…
Urmează o dublă alb-violetă pe parchetul sălii “Olimpia”. Ziua de duminică se va transforma într-o…