Primăria anunță, în sfârșit, închiderea traficului pe str. Ștefan cel Mare. Restricțiile intră în vigoare din noaptea de 28 aprilie spre 29 aprilie și urmează să fie valabile pe tronsonul cuprins între str. Şt. O. Iosif şi str. 1 Decembrie. De luni, în zonă va fi suspendată și circulația tramvaielor.
Vor fi închise trei intersecții: str. Şt. O. Iosif cu str. Gloriei, str. Ştefan cel Mare cu str. Gloriei și str. Ştefan cel Mare cu str. Eroilor de la Tisa. Se menţine relaţia str. Şt. O. Iosif – str. Ştefan cel Mare, pe o bandă de circulaţie pe sens. Intersecţiile str. Asachi cu str. Ştefan cel Mare , str. Cronicar I. Neculce cu str. Ştefan cel Mare, str. Cermena cu str. Ştefan cel Mare se pot realiza numai cu relaţia de dreapta.
Reprezentanții primăriei le recomandă șoferilor rute alternative, pentru evitarea, pe cât posibil, a blocajelor din trafic. Astfel, pe relația nord-vest, se va putea merge pe următorul traseu: de la intersecţia str. Pestalozzi cu str. Ştefan cel Mare pe str. Iepurelui – str. Şt. O. Iosif – str. Ştefan cel Mare (pe o bandă de circulaţie până la intersecţia cu str. 1 Decembrie) – Calea Stan Vidrighin); pe relația sud-nord, este indicată ruta Calea Stan Vidrighin – str. Ştefan cel Mare (pe o bandă de circulaţie, între str. 1 Decembrie şi str. Şt. O. Iosif) – str. Şt. O. Iosif. Pentru asigurarea fluenţei traficului pe str. Eroilor de la Tisa, pe tronsonul cuprins între Al. F.C. Ripensia și str. Cluj, se va institui sens unic în direcţia Al. F.C. Ripensia – str. Cluj. De menţionat că, bd. Eroilor de la Tisa rămâne dublu sens pe tronsonul cuprins între str. Guttenberg – Al. F.C. Ripensia. Relația vest-est este asigurată pe traseul str. Victor Babeş – str. Cluj – str. Surorile Martir Caceu – str. Podeanu – Calea Stan Vidrighin, iar pe est-vest, pe rutele Calea Stan Vidrighin – str. Podeanu – Al. F.C. Ripensia – Bd. Eroilor de la Tisa – str. Victor Babeş sau Calea Stan Vidrighin – str. Podeanu – str. Cerna – str. Guttenberg – bd. Eroilor de la Tisa – str. Victor Babeş. Lucrarea care presupune reabilitarea liniei de tramvai, reconfigurarea străzii prin amenajarea a câte două benzi pe sens, a trotuarelor, a pistelor de ciclişti şi a spaţiilor verzi este estimată să dureze nouă luni. Banii provin în mare parte din fonduri europene.
O nouă partidă, o nouă „capodoperă”, în Sala IK Ghermănescu din Lugoj, acolo unde s-a…
Ultimul meci pe teren propriu din 2024 pentru SCM Timişoara a fost un joc de…
Un accident banal, care putea fi însă unul cu consecinţe nefaste a scos la suprafaţă…
Consiliul Județean Timiș a depus, împreună cu Spitalul Județean Timișoara, o solicitare de finanțare pentru…
Nu ruşii, ci PNL din bani publici a plătit campania electorală a lui Călin Georgescu!…
La scurt timp după ce conducerea primăriei timișorene s-a văzut în fața faptului împlinit, proiectul…