După 18 luni de muncă, Banatul are oficial brandul său! Este vorba despre proiectul „Made in Banat”, care și-a propus să promoveze produse de calitate, din zona transfrontalieră România – Serbia. Ideea s-a bucurat de succes, iar numărul firmelor care s-au înscris pentru a primi marca a depășit așteptările.
Camera de Comerț Industrie și Agricultură Timiș, Agenția de Dezvoltare Economico-Socială Timiș, Camera Economică Regională Pancevo, Camera Economică Regională Zrenjanin și Camera Economică Regională Kikinda au decis să-și unească forțele pentru a da viață unui proiect inedit. Cei cinci parteneri au hotărât că zona transfrontalieră are nevoie de un brand unic, care să susțină atât produsele bănățene, cât și nevoia dezvoltării unei economii competitive în regiune. Așa a luat viață proiectul „Made in Banat”! Au urmat 18 luni de muncă în care s-au organizat numeroase activități, expoziții sau workshop-uri. Mai mult, s-a creat și un mall virtual. Proiectul a ajuns acum la final, iar la conferința de încheiere a proiectului au fost prezenți atât oficiali din Timiș, cât și din Serbia. „Acest proiect a însemnat un proiect de suflet, un proiect foarte drag nouă, pentru că suntem convinși că produsele care poartă marca «Made in Banat» înseamnă mult pentru consumatori”, a declarat Florica Chiriță, directorul general al CCIAT.
Chiar dacă se dorește ca marca „Made in Banat” să fie deținută de cât mai multe firme, există condiții stricte pentru obținerea acestui brand. Totuși, numărul celor care s-au înscris a fost mai mare decât se anticipa. La început se spera ca măcar 11 firme să-și arate interesul față de conceptul „Made in Banat”, dar acest număr a fost depășit. În momentul de față există 13 firme care dețin marca, comercializând produse precum alimente, geamuri termopan, halate de baie, produse pentru curățenie de uz casnic, tencuială, alcool etilic și altele. „Rezultatele putem spune că au depășit așteptările noastre. Datorită partenerilor care au avut o cerere foarte mare din partea firmelor sârbești, numărul locurilor pentru firmele din Serbia care au marca «Made in Banat» a fost suplimentat”, spune Cosmina Mirea, managerul de proiect din partea CCIAT. În continuare, firmele care doresc să aplice pentru a obține brandul pot face acest lucru. Totuși, acestea trebuie să țină cont de criteriile pe care trebuie să le întrunească firma și produsul pe care doresc să-l promoveze.
Aquatim anunţă existenţa unei situații critice apărute în timpul punerii în funcțiune a noii conducte…
Universitatea de Vest din Timișoara (UVT) este pentru prima dată în topul domeniului de predare…
Ruben Lațcău a fost votat, marți seara, în funcția de viceprimar al Timișoarei. În prima…
Senatorul USR de Timiş, Raoul Trifan, afirmă că Mircea Geoană, promovat de PSD, ar fi…
G4Media.ro a publicat dovada că, la sfârșitul lunii mai 2022, o cursă Țiriac Air, închiriată…
Alfred Simonis, liderul CJT anunță că a discutat cu conducerea Federației Române de Fotbal, fiind…