Chioșcuri deschise non-stop și 30 de oameni angajați special la RATT, pentru biciclete. Asta li se propune consilierilor locali în viitorul plen. Urmează să fie elaborat și un regulament prin care vor putea fi utilizate cele câteva sute de biciclete cumpărate de primărie. Momentan, ele stau în depozit.
RATT a primit în administrare, în luna aprilie, sistemul municipal de transport intermodal (SMTI), format din 35 de staţii de biciclete, 11 staţii RATT şi 440 de biciclete. Regia de transport a analizat ce înseamnă exact această hotărâre, pentru că sistemul intermodal prespune deopotrivă managementul cardurilor, monitorizarea sistemului în timp real, întreținerea și reparația bicicletelor, administrarea sistemului informatic și asigurarea de materiale și piese de schimb, evident prin achiziții publice.
Pentru ca totul să poată funcționa ca la carte, RATT cere acum acordul consilierilor locali, în vederea unor modificări în organigramă, totul pentru creșterea veniturilor și reducerea costurilor. În primul rând, se propune „desfiinţarea posturilor de tehnicieni titluri de călătorie (…), a agenților de pază și a servanților pompieri din cadrul Serviciului Intern de Prevenire și Protecție şi înfiinţarea posturilor de agent intervenţie, pază şi ordine”. Practic, aceștia din urmă vor asigura paza, stingerea incendiilor, siguranţa în mijloacele de transport și vor controla și biletele călătorilor! De asemenea, se solicită angajarea a 17 vatmani și 15 șoferi de troleibuz.
Cei mai mulți noi angajați sunt însă necesari pentru administrarea sistemului de biciclete. Este vorba despre 30 de posturi: „personal muncitor cu atribuții în activități de reparații și întreținere a bicicletelor și stațiilor (…) în organizarea curățeniei și igienizării acestora (…) personal operativ cu atribuții în monitorizarea în timp real a modului de utilizare a bicicletelor (…) asigurarea asistenței tip Call Center, cu trimiterea echipei mobile de manevră pentru asistență tehnică (…) anunțarea urgențelor la serviciul 112, anunțarea disparițiilor/furturilor de biciclete (…) vânzători la punctele de vânzare ale Regiei pentru asigurarea permanenței activității de vânzare la cele nouă chioșcuri ale Regiei, precum și personal tehnic pentru asigurarea condițiilor tehnice de funcționare permanentă a sistemului”. Nu se știe încă modul în care vor putea fi luate practic bicicletele, dar regulamentul va fi adus la cunoștința utilizatorilor „fie prin afișare în stații, fie prin semnătură de luare la cunoștință”.
Conform proiectului „Modernizarea staţiilor de transport public intermodal la nivelul polului de creştere Timişoara”, timişorenii vor putea închiria o bicicletă dintr-o staţie situată într-o zonă a oraşului şi o vor putea lăsa într-o altă staţie, dintr-o altă zonă, sau vor putea parcurge o anumită distanţă cu mijloacele de transport în comun, iar la coborâre în unele staţii vor găsi biciclete pentru a-şi continua drumul. Proiectul, care prevede și reabilitarea unor piste de biciclete, a costat 7.5 milioane de lei. El ar trebui să fie funcțional din luna iunie.
Cetăţenii românii care în ziua votului pentru alegerile prezidențiale nu se află pe teritoriul României pot…
În vestul ţării este Cod Roşu de viscol puternic. Vineri dimineața, la ora 10.00, ca…
Divizionara secundă CSC Dumbrăvița intră în „ultima turnantă” a sezonului de toamnă din Liga 2.…
Vineri dimineața, polițiștii Secției 2 Urbane Timișoara au fost sesizați cu privire la faptul că,…
Nu doar la nivel naţional George Simion se bucură de susţinerea unor infractori, foşti sau…
În Iulius Town s-a inaugurat o școală dedicată pasionaților de muzică, celor care își doresc…