Poli începe să se mişte în ceea ce privește marketingul, domeniu în care echipa bănăţeană a fost corigentă trei ani. Cooptarea lui Radu Birlică în funcţia de manager marketing pare să fie de bun augur. Concret, Birlică a reuşit să aducă un nou sponsor la Poli.
„Poli Timișoara este onorată să anunțe încheierea unui contract de sponsorizare cu reputata companie «Casa de Vinuri Cotnari». Prestigioasa marcă va fi prezentă pe echipamentul echipei noastre deja de la meciul următor, cu CFR Cluj, din etapa a doua a Ligii I”, este declaraţia oficialului timişorean postată pe site-ul clubului. În momentul de faţă, Poli mai are un sponsor, Casa Rusu, care a finanţat achiziţionarea unei instalaţii cu leduri pentru spoturi publicitare în valoare de 300.000 de euro. În viitorul apropiat s-ar putea să mai apară astfel de surprize, existând şanse mari să mai vină la echipă cel puţin un sponsor important.
Partidul Național Liberal Timiș se vede în situația de a nu avea candidat la funcția…
Familie îndoliată în a doua zi de Paşte. Accident rutier pe DN6, localitatea Sadova Veche,…
Județul Timiș rămâne în topul național al vânzărilor de imobile. Cele mai multe vânzări au…
Strada aflată în spatele Pieței Badea Cârțan beneficiază acum de asfalt nou. Administrația anunță că…
Meteorologii anunţă o vreme caldă, în intervalul 6 - 19 mai, cu o medie a…
Baschetbaliștii bănăţeni înfrunta CS Vâlcea 1924, mâine (marți, 7 mai), la ora 18.00, la sala…