Poli începe să se mişte în ceea ce privește marketingul, domeniu în care echipa bănăţeană a fost corigentă trei ani. Cooptarea lui Radu Birlică în funcţia de manager marketing pare să fie de bun augur. Concret, Birlică a reuşit să aducă un nou sponsor la Poli.
„Poli Timișoara este onorată să anunțe încheierea unui contract de sponsorizare cu reputata companie «Casa de Vinuri Cotnari». Prestigioasa marcă va fi prezentă pe echipamentul echipei noastre deja de la meciul următor, cu CFR Cluj, din etapa a doua a Ligii I”, este declaraţia oficialului timişorean postată pe site-ul clubului. În momentul de faţă, Poli mai are un sponsor, Casa Rusu, care a finanţat achiziţionarea unei instalaţii cu leduri pentru spoturi publicitare în valoare de 300.000 de euro. În viitorul apropiat s-ar putea să mai apară astfel de surprize, existând şanse mari să mai vină la echipă cel puţin un sponsor important.
Nu doar la nivel naţional George Simion se bucură de susţinerea unor infractori, foşti sau…
În Iulius Town s-a inaugurat o școală dedicată pasionaților de muzică, celor care își doresc…
În contextul actual al alegerilor prezidențiale, votul pentru Elena Lasconi din primul tur este mai…
Pentru data de 22.11.2024, toate lucrările vor fi sistate din cauza condițiilor meteo nefavorabile. Se…
Times Higher Education (THE) a lansat prima ediție a Interdisciplinary Science Ranking (ISR), în colaborare…
Dacă românii se pregătesc de alegerile prezidenţiale şi parlamentare, lumea padelului are un singur gând:…