Poli începe să se mişte în ceea ce privește marketingul, domeniu în care echipa bănăţeană a fost corigentă trei ani. Cooptarea lui Radu Birlică în funcţia de manager marketing pare să fie de bun augur. Concret, Birlică a reuşit să aducă un nou sponsor la Poli.
„Poli Timișoara este onorată să anunțe încheierea unui contract de sponsorizare cu reputata companie «Casa de Vinuri Cotnari». Prestigioasa marcă va fi prezentă pe echipamentul echipei noastre deja de la meciul următor, cu CFR Cluj, din etapa a doua a Ligii I”, este declaraţia oficialului timişorean postată pe site-ul clubului. În momentul de faţă, Poli mai are un sponsor, Casa Rusu, care a finanţat achiziţionarea unei instalaţii cu leduri pentru spoturi publicitare în valoare de 300.000 de euro. În viitorul apropiat s-ar putea să mai apară astfel de surprize, existând şanse mari să mai vină la echipă cel puţin un sponsor important.
Fără pauză! Etapa a 14-a din Liga Națională masculină de baschet programează un meci în…
Dacă v-ați bucurat de ieftinirea carburanților din ultimele zile, nu sperați să rămână prea mult…
Duminică, 28 decembrie 2025, în jurul orei 06:15, polițiștii au fost sesizați cu privire la…
Dacă ar fi să ilustrez anul 2025, ba chiar şi ultimii 36 de ani, rezumându-mă…
Există momente în copilărie care rămân pentru totdeauna: prima minge prinsă corect, primul gol marcat,…
Cu finanțare din PNRR, Consiliul Județean Timiș ridică la Giroc un nou sediu, modern, pentru…