Italienii care au distrus drumul Faget – Dragsinesti il peticesc, CJ baga apoi un milion de lei in asfalt

Constructorul autostrăzii A1 repară și… nu prea, pe banii lui, DJ 681, bucata Făget – Drăgsinești, pe o lungime de 10,2 kilometri. Președintele CJ Timiș, Titu Bojin, spune că protocolul încheiat cu firma respectivă nu prevede decât peticirea drumului, pentru ca acesta să fie cât de cât circulabil, nu reabilitarea acestuia.

Consilierii județeni liberali au reclamat, săptămâna trecută, distrugerea DJ 681, bucata Făget – Drăgsinești, pe o lungime de 10,2 kilometri, de către mașinile de mare tonaj ale constructorul autostrăzii Lugoj – Deva Lot 2, asocierea Salini Impregilo – Secol SpA. Reabilitarea drumului este prevăzută în bugetul pe 2016 al Consiliului Județean Timiș, cu suma de un milion de lei. „Drumul a fost spart de constructorul autostrăzii. Acum șase luni, președintele CJ Timiș a spus că s-a semnat un protocol conform căruia constructorul își asuma refacerea la stadiul inițial a acestui drum. Am spus încă de atunci că acest protocol nu are valoare juridică și că nu cred că va fi respectat (…) Acum se aruncă cu bani publici la greu”, spunea consilierul județean Marian-Constantin Vasile.

Președintele CJ Timiș, Titu Bojin, crede că liberalul n-a… înțeles exact cum stau lucrurile. „Marian Vasile a priceput greșit că ne vor face asfalt nou. Noi ne-am înțeles cu ei să aducă drumul cel puțin la starea de dinainte de a începe să circule pe acolo mașinile lor. Drumul se repară pe banii constructorului autostrăzii, asta neînsemnând asfaltare. Se repară pe banii lor, pentru a putea fi funcțional, urmând ca noi să ne asumăm responsabilitatea realizării porțiunii respective în acest an. Lucrările vor continua și anul viitor”, ne-a declarat Bojin. Conform acestuia, reparațiile nu sunt făcute să țină! „Oricum nu se poate discuta, reparația, indiferent cât de bună ar face-o ei, nu se poate face pentru mai mult de un an. Se știe, orice reparație, fie că se face iarna, fie că se face toamna, în anul următor trebuie luată de la capăt. Noi am hotărât să facem asfalt nou. (…) Domnului Marian trebuie să-i detaliem ce înseamnă reparații, modernizări și investiții noi”, a conchis social-democratul. Constructorul autostrăzii Lugoj – Deva Lot 2 este Salini Impregilo – Secol SpA, aceeași asociere care a realizat tronsonul cu probleme din autostrada Sibiu – Orăștie. Este vorba despre Lotul 3 care, din cauza diverselor probleme, a fost închis și demolat parțial la nici un an de la deschiderea traficului.

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Liga 3. Politehnica, la cea mai convingătoare victorie, chiar pe terenul celei mai în formă echipe. Eşecuri pentru Ghiroda şi Şag

O victorie pentru oaspeţi şi două pentru gazde, în cele trei meciuri de sâmbătă ale…

O oră ago

Zece localități erau parțial nealimentate cu energie electrică în Timiș, la ora 12

Chiar dacă o bună parte dintre deranjamentele apărute la rețelele de alimentare cu energie electrică…

4 ore ago

Dumbrăviţa, din nou repetentă pe teren propriu

Se strâng rezultatele negative. Mai ales pe teren propriu. CSC Dumbrăviţa se află la al…

5 ore ago

Festivalul dramaturgiei româneşti se va desfăşura la Timişoara, în două „episoade”

Teatrul Național din Timișoara organizează în perioada 4-10, respectiv 19-20 decembrie 2024, o nouă ediție…

7 ore ago

Primăria Timișoara a renunțat la proiectul pe fonduri europene de la Cinema Freidorf. Reabilitarea, gata în decembrie

Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, anunță că înainte de finalul anului în curs se va finaliza…

7 ore ago

Timişoara, de trei ori premiată la un eveniment naţional din domeniul sănătăţii/FOTO

Pe data de 21 noiembrie a avut loc Gala Performeri din Sănătate, ediția 2024, desfășurată…

8 ore ago