Italienii care au distrus drumul Faget – Dragsinesti il peticesc, CJ baga apoi un milion de lei in asfalt

Constructorul autostrăzii A1 repară și… nu prea, pe banii lui, DJ 681, bucata Făget – Drăgsinești, pe o lungime de 10,2 kilometri. Președintele CJ Timiș, Titu Bojin, spune că protocolul încheiat cu firma respectivă nu prevede decât peticirea drumului, pentru ca acesta să fie cât de cât circulabil, nu reabilitarea acestuia.

Consilierii județeni liberali au reclamat, săptămâna trecută, distrugerea DJ 681, bucata Făget – Drăgsinești, pe o lungime de 10,2 kilometri, de către mașinile de mare tonaj ale constructorul autostrăzii Lugoj – Deva Lot 2, asocierea Salini Impregilo – Secol SpA. Reabilitarea drumului este prevăzută în bugetul pe 2016 al Consiliului Județean Timiș, cu suma de un milion de lei. „Drumul a fost spart de constructorul autostrăzii. Acum șase luni, președintele CJ Timiș a spus că s-a semnat un protocol conform căruia constructorul își asuma refacerea la stadiul inițial a acestui drum. Am spus încă de atunci că acest protocol nu are valoare juridică și că nu cred că va fi respectat (…) Acum se aruncă cu bani publici la greu”, spunea consilierul județean Marian-Constantin Vasile.

Președintele CJ Timiș, Titu Bojin, crede că liberalul n-a… înțeles exact cum stau lucrurile. „Marian Vasile a priceput greșit că ne vor face asfalt nou. Noi ne-am înțeles cu ei să aducă drumul cel puțin la starea de dinainte de a începe să circule pe acolo mașinile lor. Drumul se repară pe banii constructorului autostrăzii, asta neînsemnând asfaltare. Se repară pe banii lor, pentru a putea fi funcțional, urmând ca noi să ne asumăm responsabilitatea realizării porțiunii respective în acest an. Lucrările vor continua și anul viitor”, ne-a declarat Bojin. Conform acestuia, reparațiile nu sunt făcute să țină! „Oricum nu se poate discuta, reparația, indiferent cât de bună ar face-o ei, nu se poate face pentru mai mult de un an. Se știe, orice reparație, fie că se face iarna, fie că se face toamna, în anul următor trebuie luată de la capăt. Noi am hotărât să facem asfalt nou. (…) Domnului Marian trebuie să-i detaliem ce înseamnă reparații, modernizări și investiții noi”, a conchis social-democratul. Constructorul autostrăzii Lugoj – Deva Lot 2 este Salini Impregilo – Secol SpA, aceeași asociere care a realizat tronsonul cu probleme din autostrada Sibiu – Orăștie. Este vorba despre Lotul 3 care, din cauza diverselor probleme, a fost închis și demolat parțial la nici un an de la deschiderea traficului.

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Un sfert din lucrările la noul Centru Școlar pentru Educație Incluzivă Dumitru Ciumăgeanu au fost realizate/VIDEO

Cu finanțare din PNRR, Consiliul Județean Timiș ridică la Giroc un nou sediu, modern, pentru…

9 ore ago

Primăria Timișoara caută depanatori și specialiști pentru întreținerea rețelei de date și voce, pentru 1,8 milioane de lei

Municipalitatea timișoreană caută o firmă de specialitate care să se ocupe de rețeaua de date…

10 ore ago

A bătut un copil de 15 ani pentru lanțul de la gât! Acum își așteaptă pedeapsa

Tâlhărie în a doua zi de Crăciun! Polițiștii Biroului de Investigații Criminale au reținut un…

12 ore ago

Cum arată lucrul la tunelurile de pe Margina – Holdea. Secretar de stat la Ministerul Transporturilor, în vizită pe șantier/VIDEO

Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a vizitat șantierul tronsonului de autostradă dintre…

12 ore ago

Cum va fi vremea în ultimul weekend din 2025

După ce luna decembrie a fost mult mai caldă ca de obicei, cel puțin până…

14 ore ago

2025: anul în care improvizația s-a terminat

Lecții economice și politice dintr-un an ratat 2025 nu a fost anul crizelor spectaculoase. A…

16 ore ago