Italienii care au distrus drumul Faget – Dragsinesti il peticesc, CJ baga apoi un milion de lei in asfalt

Constructorul autostrăzii A1 repară și… nu prea, pe banii lui, DJ 681, bucata Făget – Drăgsinești, pe o lungime de 10,2 kilometri. Președintele CJ Timiș, Titu Bojin, spune că protocolul încheiat cu firma respectivă nu prevede decât peticirea drumului, pentru ca acesta să fie cât de cât circulabil, nu reabilitarea acestuia.

Consilierii județeni liberali au reclamat, săptămâna trecută, distrugerea DJ 681, bucata Făget – Drăgsinești, pe o lungime de 10,2 kilometri, de către mașinile de mare tonaj ale constructorul autostrăzii Lugoj – Deva Lot 2, asocierea Salini Impregilo – Secol SpA. Reabilitarea drumului este prevăzută în bugetul pe 2016 al Consiliului Județean Timiș, cu suma de un milion de lei. „Drumul a fost spart de constructorul autostrăzii. Acum șase luni, președintele CJ Timiș a spus că s-a semnat un protocol conform căruia constructorul își asuma refacerea la stadiul inițial a acestui drum. Am spus încă de atunci că acest protocol nu are valoare juridică și că nu cred că va fi respectat (…) Acum se aruncă cu bani publici la greu”, spunea consilierul județean Marian-Constantin Vasile.

Președintele CJ Timiș, Titu Bojin, crede că liberalul n-a… înțeles exact cum stau lucrurile. „Marian Vasile a priceput greșit că ne vor face asfalt nou. Noi ne-am înțeles cu ei să aducă drumul cel puțin la starea de dinainte de a începe să circule pe acolo mașinile lor. Drumul se repară pe banii constructorului autostrăzii, asta neînsemnând asfaltare. Se repară pe banii lor, pentru a putea fi funcțional, urmând ca noi să ne asumăm responsabilitatea realizării porțiunii respective în acest an. Lucrările vor continua și anul viitor”, ne-a declarat Bojin. Conform acestuia, reparațiile nu sunt făcute să țină! „Oricum nu se poate discuta, reparația, indiferent cât de bună ar face-o ei, nu se poate face pentru mai mult de un an. Se știe, orice reparație, fie că se face iarna, fie că se face toamna, în anul următor trebuie luată de la capăt. Noi am hotărât să facem asfalt nou. (…) Domnului Marian trebuie să-i detaliem ce înseamnă reparații, modernizări și investiții noi”, a conchis social-democratul. Constructorul autostrăzii Lugoj – Deva Lot 2 este Salini Impregilo – Secol SpA, aceeași asociere care a realizat tronsonul cu probleme din autostrada Sibiu – Orăștie. Este vorba despre Lotul 3 care, din cauza diverselor probleme, a fost închis și demolat parțial la nici un an de la deschiderea traficului.

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Simonis și Fritz au ajuns la un consens. PNL pare să fi fost de acord

Așa cum deBanat.ro a relatat deja, primarul Timișoarei, Dominic Fritz, și liderul PSD Timiș, Alfred…

12 ore ago

CSM Lugoj a terminat anul 2024 în forţă, cu o victorie categorică

Etapa a 16-a din liga de elită de volei feminin a debutat pe malul Timişului…

13 ore ago

A furat dintr-o maşină parcată în Brestovăţ! Unde l-au prins poliţiştii

La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Rurale Belinț sub coordonarea procurorului din cadrul…

14 ore ago

ABA Banat investește 29 de milioane de lei în consolidarea și reprofilarea malurilor râului Timiș

Administrația Bazinală de Apă Banat derulează în prezent un important proiect pentru consolidarea malurilor râului…

16 ore ago

Geaba Bolojan! După un ostaş în fruntea ţării, PNL propune un şomer în fruntea ţării

La început mi se părea o glumă. O glumă nereuşită, ca să nu spun una…

16 ore ago