Italienii care au distrus drumul Faget – Dragsinesti il peticesc, CJ baga apoi un milion de lei in asfalt

Constructorul autostrăzii A1 repară și… nu prea, pe banii lui, DJ 681, bucata Făget – Drăgsinești, pe o lungime de 10,2 kilometri. Președintele CJ Timiș, Titu Bojin, spune că protocolul încheiat cu firma respectivă nu prevede decât peticirea drumului, pentru ca acesta să fie cât de cât circulabil, nu reabilitarea acestuia.

drum faget dragsinesti14

Consilierii județeni liberali au reclamat, săptămâna trecută, distrugerea DJ 681, bucata Făget – Drăgsinești, pe o lungime de 10,2 kilometri, de către mașinile de mare tonaj ale constructorul autostrăzii Lugoj – Deva Lot 2, asocierea Salini Impregilo – Secol SpA. Reabilitarea drumului este prevăzută în bugetul pe 2016 al Consiliului Județean Timiș, cu suma de un milion de lei. „Drumul a fost spart de constructorul autostrăzii. Acum șase luni, președintele CJ Timiș a spus că s-a semnat un protocol conform căruia constructorul își asuma refacerea la stadiul inițial a acestui drum. Am spus încă de atunci că acest protocol nu are valoare juridică și că nu cred că va fi respectat (…) Acum se aruncă cu bani publici la greu”, spunea consilierul județean Marian-Constantin Vasile.

Președintele CJ Timiș, Titu Bojin, crede că liberalul n-a… înțeles exact cum stau lucrurile. „Marian Vasile a priceput greșit că ne vor face asfalt nou. Noi ne-am înțeles cu ei să aducă drumul cel puțin la starea de dinainte de a începe să circule pe acolo mașinile lor. Drumul se repară pe banii constructorului autostrăzii, asta neînsemnând asfaltare. Se repară pe banii lor, pentru a putea fi funcțional, urmând ca noi să ne asumăm responsabilitatea realizării porțiunii respective în acest an. Lucrările vor continua și anul viitor”, ne-a declarat Bojin. Conform acestuia, reparațiile nu sunt făcute să țină! „Oricum nu se poate discuta, reparația, indiferent cât de bună ar face-o ei, nu se poate face pentru mai mult de un an. Se știe, orice reparație, fie că se face iarna, fie că se face toamna, în anul următor trebuie luată de la capăt. Noi am hotărât să facem asfalt nou. (…) Domnului Marian trebuie să-i detaliem ce înseamnă reparații, modernizări și investiții noi”, a conchis social-democratul. Constructorul autostrăzii Lugoj – Deva Lot 2 este Salini Impregilo – Secol SpA, aceeași asociere care a realizat tronsonul cu probleme din autostrada Sibiu – Orăștie. Este vorba despre Lotul 3 care, din cauza diverselor probleme, a fost închis și demolat parțial la nici un an de la deschiderea traficului.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

johnny deep inside a spus: (februarie 2nd, 2016 at 16:16 )

Repara Popica

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Cele mai citite articole


L'architect du beaute

Administratie vezi arhiva Administratie

dermaskin-orizontal

Politica vezi arhiva Politica

Guvernul şi-a asumat din nou răspunderea pe reforma pensiilor magistraților

Guvernul și-a asumat marţi, în faţa plenului reunit al Senatului şi Camerei Deputaţilor, răspunderea pe reforma pensiilor magistraților. Premierul Ilie Bolojan a afirmat că proiectul este un act de echitate socială pentru românii care muncesc. Ilie Bolojan a declarat, la angajarea răspunderii Guvernului pe pensiile magistraţilor, că nicăieri nu există pensionări în aceste sisteme, la...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Guvernul şi-a asumat din nou răspunderea pe reforma pensiilor magistraților
ISHO

Sport vezi arhiva Sport

De mai bine de un veac, bănățenii au în vene sânge alb-violet! La mulți ani Poli, 104, cei mai frumoși ani sunt cei care vin

În urmă cu 104 de ani, la 4 decembrie 1921, lua ființă, statutar, Societatea Sportivă Politehnica Timişoara. Pe scurt, SS Poli, “Poli” devenind, de-a lungul anilor, mai mult decât un simbol pentru societatea şi fotbalul timişorean. La început, exista doar secţia de fotbal. Prima conducere a clubului a fost alcătuită din Victor Vlad (preşedinte) şi...
Citeşte tot articolul Citeste articolul De mai bine de un veac, bănățenii au în vene sânge alb-violet! La mulți ani Poli, 104, cei mai frumoși ani sunt cei care vin
Muzeul National al Banatului

Social vezi arhiva Social

Black Friday la Iulius Town Timișoara

Economic vezi arhiva Economic

Compania Aumovio reduce peste două sute de locuri de muncă la unitatea pe care o deține la Timișoara

Una dintre cele mai puternice companii multinaționale cu activitate în domeniul automotive din Timișoara, prezentă aici cu o unitate de producție și cercetare, va concedia peste două sute de persoane ca parte a unui proces realizat la nivel global de companie. Vizate sunt toate sectoarele de activitate ale companiei. Societatea Aumovio, desprinsă de curând din...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Compania Aumovio reduce peste două sute de locuri de muncă la unitatea pe care o deține la Timișoara

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Compania timișoreană de termoficare Colterm a reușit scăderea consumului de cărbune folosit la producția agentului termic, aceasta după ce a avut la dispoziție cel mai bun cărbune folosit în ultimii ani. Acesta aduce un randament crescut la CET Sud, în plus, acum acolo se produce și energie electrică. Cele două cazane aflate în funcție la...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Compania Colterm a devenit mai eficientă. Cărbunele de calitate a crescut randamentul cazanelor de căldură
Conflictul dintre fostul operator al gropii de gunoi de la Ghizela și Consiliul Județean Timiș, care deține locația, are astăzi un nou episod. De această dată, motiv de dispută este stația de tratare a levigatului care provine din cele două celule de depozitare deja închise. Pe de o parte, CJT spune că a cerut RETIM...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Războiul RETIM – CJ Timiș continuă. Acum disputa e pe stațiile de tratare a levigatului de la Ghizela
Polițiștii locali au aplicat, de la începutul acestui an, sancțiuni de peste un milion de lei aplicate de conducătorilor auto care parchează pe locurile amenajate pentru persoane cu dizabilități. Astfel de cazuri sunt constatate zilnic de cei din Poliţia Locală. Polițiștii locali continuă verificările și luarea măsurilor legale în ceea ce privește modul în care...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Amenzi de peste un milion de euro pentru şoferii care au parcat pe locuri rezervate persoanelor cu dizabilități
Una dintre cele mai puternice companii multinaționale cu activitate în domeniul automotive din Timișoara, prezentă aici cu o unitate de producție și cercetare, va concedia peste două sute de persoane ca parte a unui proces realizat la nivel global de companie. Vizate sunt toate sectoarele de activitate ale companiei. Societatea Aumovio, desprinsă de curând din...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Compania Aumovio reduce peste două sute de locuri de muncă la unitatea pe care o deține la Timișoara
Costul vieții rămâne principala preocupare pentru membrii generației Z, dar și pentru cei din categoria mileniali. De asemenea, tinerii au ca și îngrijorări problemele legate de instabilitatea politică și corupție. Marilen Pirtea, rectorul Universității de Vest Timișoara, analizează situația. Deloitte, companie globală de soluții și servicii, a dat publicitățiim la finalul lui noiembrie, rezultatele celui...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Marilen Pirtea analizează problemele generației Z și a milenialilor: ”Costul vieții de zi cu zi rămâne cea mai mare îngrijorare”
În urmă cu 104 de ani, la 4 decembrie 1921, lua ființă, statutar, Societatea Sportivă Politehnica Timişoara. Pe scurt, SS Poli, “Poli” devenind, de-a lungul anilor, mai mult decât un simbol pentru societatea şi fotbalul timişorean. La început, exista doar secţia de fotbal. Prima conducere a clubului a fost alcătuită din Victor Vlad (preşedinte) şi...
Citeşte tot articolul Citeste articolul De mai bine de un veac, bănățenii au în vene sânge alb-violet! La mulți ani Poli, 104, cei mai frumoși ani sunt cei care vin
Societatea de Transport Public Timișoara (STPT) introduce în circulație, în perioada 4 decembrie 2025 – 8 ianuarie 2026, Tramvaiul lui Moș Crăciun. Este vorba de un tramvai nou, de tip Bozankaya, amenajat special pentru sezonul sărbătorilor de iarnă. Vehiculul va opera pe mai multe linii din oraș, conform programării săptămânale. Tramvaiul include elemente tematice specifice...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Tramvaiul lui Moș Crăciun va circula în Timișoara începând de joi, 4 decembrie
Inspectoratul Școlar Județean Timiș a fost informat, în cadrul unei discuții desfășurate la sediul instituției, despre existența unor indicii serioase privind o posibilă relație inadecvată între o elevă minoră și un cadru didactic dintr-o unitate de învățământ din Timișoara. Potrivit informațiilor primite, situația ar fi fost semnalată conducerii școlii de către personalul de specialitate, respectiv...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Relație interzisă sau viol la un liceu din Timiș? Cadrul didactic și-a dat demisia, cazul a ajuns la procurori
Top
deBanat.ro - spune realitatea!
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.