Cabluri, prelungitoare, mufe, siguranțe și becuri de 80.000 de lei, un cuib de ouă de 30.000 de lei sau sonorizare de 15.000 de lei. Atât va plăti Primăria Timișoara pentru organizarea, de către Casa de Cultură, a Târgului de Paște din acest an. Și mai interesant, municipalitatea va achita și… servicii de publicitate de 15.000 lei, către o persoană fizică!
Târgul de Paște din acest an, ajuns la ediția cu numărul nouă, va avea loc în perioada 16 aprilie – 4 mai. Conform agendei culturale votate în ultimul plen, primăria va aloca pentru această manifestare suma de 200.000 de lei. Iată cum este descrisă, în nota de fundamentare înaintată de Casa de Cultură, manifestarea: „Marcarea sărbătorilor pascale, crearea unei atmosfere adecvate acestei sărbători prin prezența produselor tradiționale: iepuraș, ouă colorate, pasca și cozonacul, și nu în ultimul rând, desigur, cadourile de sezon pe care cetățenii Timișoarei și nu numai le pot achiziționa cu ocazia Târgului, cadouri pe care să le oferim celor dragi. Târgul de Paște, ajuns în acest an la cea de-a IX-a ediție, va transforma platoul pietonal din Piața Victoriei, dar și strada pietonală Mărășești într-un cadru feeric adecvat Sărbătorilor Pascale. Pe platoul din fața Operei va fi amplasat, și în acest an, un cuib uriaș, cu ouă colorate și iepurași de decor. S-a renunțat la iepurașii adevărați, mascotele sărbătorii vor de asemenea prezenți spre încântarea celor mici (…) Diferite manifestări artistice vor fi organizate pentru a încânta timișorenii, dar și pentru turiștii Timișoarei”.
Lăsând la o parte compunerea cam de nivelul școlii primare, urmează și o detaliere a cheltuielilor. Astfel, vor primit câte 20.000 lei societățile SC Electronik BDK și SC Electric Umi Construct, pentru cabluri electrice, becuri, baterii, prelungitoare, mufe speak on, becuri, neon, cabluri pentru branșamente, siguranțe, tablouri electrice pentru căsuțe. O altă firmă, SC Larisuk Build SRL, va primi nu mai puțin de 60.000 de lei pentru: „realizarea construcții ornamentale pascale «Cuib de ouă»” – 30.000 lei, montaj-demontaj a ornamentelor pascale – 20.000 lei, confecționare ornamente decorative – 10.000 lei”. Altfel spus, coșul cu ouă din lemn costă în jur de 7.000 de euro! Rămâne totuși întrebarea ce s-a întâmplat cu cel de anul trecut…
Alte cheltuieli trecute în nota de fundamentare: montare-demontare panouri – 40.000 lei, către SC HP Dinamic SRL, branșare – debranșare curent electric – 40.000 lei, către SC Electric Umi Construct, sonorizare, lumini și efecte de lumini – 15.000 lei, către SC Catsound SRL, și servicii artistice ansamblul Timișul – 10.000 lei. Căsuțele amplasate la Târgul de Paște se închiriază prin intermediul primăriei, a cărei Direcție de Comunicare se ocupă, în fiecare an, de promovarea evenimentului. În aceste condiții, poate cea mai interesantă achiziție rămâne cea de… „consultanță în marketing și publicitate”, pentru care bugetul local va plăti 15.000 lei către o anume Monica Daniela Marin. E interesant ce are de făcut specialistul plătit cu peste 3.000 de euro, dacă, așa cum am amintit, Direcția de Comunicare a PMT trimite oricum către toate publicațiile locale comunicate de presă, în care anunță detaliile legate de organizarea Târgului de Paște și de evenimentele care au loc pe durata acestuia…
Carla’s Dreams va fi formația care le va cânta timișorenilor din Piața Operei la ora…
Joi, Marcel Ciolacu s-a trezit asudat şi cu faţa la cearşaf. Probabil a visat peste…
Imagini care pot provoca un şoc emoţional! Un TIR în flăcări, chiar dacă la ora…
Primarul Dominic Fritz a declarat că intenţionează să discute cu toţi liderii politici ai partidelor…
La momentul nepotrivit în locul nepotrivit. Un bărbat în vârstă de 65 de ani, a…
Polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Timișoara, împreună cu procurorii D.I.I.C.O.T. – Serviciul Teritorial…