Îmbătrâniți în rele, celor de la PSD le place să se laude că au cea mai bună organizare de partid. Și mulți am fost de acord cu asta, văzând ce debandadă era prin partidele istorice. Ca la șah, PSD știe din vreme ce mișcări politice se petrec până la celelalte alegeri. PSD are o capacitate diabolică de a truca scrutinuri prin mișcarea populației la vot sau restricționarea accesului diasporei la acest drept fundamental. Securitatea și PSD în forma sa veche au știut să lucreze meticulos la diversiuni gen Tg. Mureș sau tot felul de mineriade. Ce nu știe PSD și nu-l interesează să știe e o coordonare și o strategie administrativă pe termen lung. În interiorul partidului, nu la guvern, dar nici acolo nu cred că aveau vreuna. PSD Timiș habar n-are cum va arăta județul ăsta peste 10 ani, ca în momentul în care un primar bezmetic de la ei din partid face o prostie, să vină conducerea filialei să-i dea peste cap.
Exemplu: Dumbrăvița. Un primar PSD obstrucționează planurile de dezvoltare ulterioară a Timișoarei împreună cu propria comună, plantând niște stâlpi de troleibuz în așa fel încât să dea cu flit Timișoarei când se va pune în discuție lărgirea drumului pentru accesul la autostradă. PSD avea atunci și președinte CJ, iar drumul spre Lipova, care trece prin Dumbrăvița, este drum județean, sub patronajul consiliului județean. Nimeni din PSD, nici vreun specialist de-al lui Titu Bojin, vreun cap limpede din filială ori măcar Sorin Grindeanu, care putea bănui o clipă că ar putea ajunge președinte de CJ, nu i-au zis primarului de Dumbrăvița că bate câmpii cu stâlpii lui. Acum Sorin Grindeanu spune că e o prostie să spui că acei stâlpi nu pot fi mutați.
Da, pot fi mutați, dar cu altă cheltuială. Pe de altă parte, o totală lipsă de logică la Sorin Grindeanu ne arată următoarele. Că președintele CJ nu vrea ca Dumbrăvița să ajungă la fel ca drumurile de pe DN1, de le traversezi cu pasarele, dar în același timp crede că cea mai bună variantă e cea prin mijlocul comunei Dumbrăvița. Plus că același Sorin Grindeanu va vrea și scurtarea timpului petrecut de timișorean până la intrarea pe autostradă, la Giarmata, iar cu un drum cu restricții de viteză la 50 km/oră, chiar dacă e de patru benzi, nu se va reuși acest lucru. Un drum de patru benzi prin Dumbrăvița poate fi folositor pentru locuitorii acestei comune tot mai sufocate de elanul imobiliar, dar la asta trebuia să se gândească și edilii locali care au pus a proasta stâlpii. Iar dacă ei n-au vrut drum lat la ei acasă, de ce s-ar strofoca acum președintele Grindeanu?
Și ca povestea să fie cât mai complicată, autoritățile județene au și alternative nu foarte fericite. Drum pe la marginea pădurii sau prin cartierul de case dinspre Selgros. În analiza lui Sorin Grindeanu nu am auzit însă cea mai simplă și cea mai logică soluție: nodul Sînandrei – racordul A1 de la Giarmata. Câmp deschis, distanță mai mică, fără localități și restricții de viteză, patru benzi de la ieșirea din Timișoara, poftă de lucru și fonduri europene să ai. Dar e clar că eu nu sunt inginer de drumuri și nu pricep cât de complicate sunt lucrurile în PSD.
Lansat în urmă cu trei luni, proiectul de recenzare a câinilor cu stăpân din Timișoara,…
Rămas fără niciun fel de umbră, ”deșertul” din Piața Libertății își va schimba imaginea. Acolo…
Și-a pierdut viața, nevinovat din cauza unui microbuz care a intrat pe sens opus. Tragedie…
Un număr de 340 de obiective din Timiș pot beneficia de bani europeni nerambursabili în…
SDM Timișoara, societatea deținută de municipalitatea timișoreană, își extinde dotarea și pregătește 1,7 milioane de…
RETIM Ecologic Service S.A., în colaborare cu ADID Timiș, derulează o nouă campanie trimestrială pentru…