Cel târziu în 2018 va începe șantierul pe una dintre cele mai circulate artere din Timișoara. Bd. Rebreanu – Bulbuca va avea, la finalul lucrărilor, câte trei benzi pe sens. Aceeași șosea a fost reabilitată în anii 2007-2008, de o firmă a omului de afaceri Georgică Cornu, iar lucrarea a fost cu probleme de la bun început.
În mai 2016, consilierii locali au aprobat 850.000 de euro din bugetul local pentru reasfaltarea integrală a Bd. Rebreanu – Bulbuca, șosea distrusă de mașinile de mare tonaj care trec pe aici, în lipsa centurii ocolitoare. În august însă, hotărârea de consiliu a fost anulată, deoarece „începerea lucrărilor destinate înlocuirii covorului asfaltic (…) coincide cu începerea unor investiţii importante cum sunt «Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii – Pasaj Jiu», «Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii – Pasaj Popa Şapcă» şi Trafic Management, care afectează major traficul rutier (…) lucrările de înlocuire a covorului asfaltic coroborate cu închiderea traficului prin cele două pasaje vor duce la perturbări grave ale circulaţiei şi la blocaje”, se preciza în hotărârea votată în vară. Acum, primarul Nicolae Robu anunță planuri mari pentru aceeași șosea. „Vom face trei benzi pe sens, pentru că vom face și liniile de tramvai carosabile. Vom începe în 2017, dacă nu, cel târziu în 2018, depinde de ce spun experții”, spune edilul.
Bd. Rebreanu – Bulbuca a fost reabilitat în perioada 2007-2008, de firma Confort, deținută de omul de afaceri Georgică Cornu, lucrare care a costat peste 16 milioane de lei. Problemele au fost o mulțime, astfel că, din 2010, constructorul a fost solicitat să intervină de peste 40 de ori. Fiind însă în insolvență, el a anunțat că nu are nici personal și nici bani să facă remedieri. În iunie 2015, la expirarea perioadei de garanție, a fost convocată comisia de recepție finală, care a constatat existența mai multe probleme și a propus admiterea recepției, cu obiecții. Constructorul nu a participat însă la recepție și nu a luat, ulterior, măsuri de remediere a neconformităților. „Rețeaua de utilități e făcută acum șapte ani. Noi o să facem reabilitare completă, în sensul de răzuire și aplicare de covor asfaltic. Nu pot da detalii, însă varianta cu plombare pe porțiuni este păguboasă. De când sunt eu primar, ea se aplică, și s-a confirmat că e politica bună, numai la ieșirea din iarnă când apar gropi pe care trebuie să le plombezi. În rest, noi lucrăm numai cu covor, nu o simplă plombare”, a explicat Robu. „Bulevardul Rebreanu are o capacitate limitată de descărcare a mașinilor. Când îl vom reabilita, capacitatea acestuia va crește”, mai spune primarul Timișoarei.
Aquatim anunţă existenţa unei situații critice apărute în timpul punerii în funcțiune a noii conducte…
Universitatea de Vest din Timișoara (UVT) este pentru prima dată în topul domeniului de predare…
Ruben Lațcău a fost votat, marți seara, în funcția de viceprimar al Timișoarei. În prima…
Senatorul USR de Timiş, Raoul Trifan, afirmă că Mircea Geoană, promovat de PSD, ar fi…
G4Media.ro a publicat dovada că, la sfârșitul lunii mai 2022, o cursă Țiriac Air, închiriată…
Alfred Simonis, liderul CJT anunță că a discutat cu conducerea Federației Române de Fotbal, fiind…