Aquatim avertizează că anumite facilități ale aplicației de plată on-line de pe site-ul societății sunt indisponibile pentru moment. Încărcarea noilor facturi în conturile on-line ale clienților se face cu întârziere, iar vizualizarea plăților realizate nu este posibilă.
Disfuncționalitățile menționate sunt probleme de moment, apărute în cursul implementării, la Aquatim, a unei noi soluții software de gestionare integrată a datelor, și sunt în curs de soluţionare. Plățile prin aplicația on-line funcționează însă, decurg în condiții de securitate, iar Aquatim încasează în maxim 24 de ore sumele astfel transferate. Factura de apă poate fi plătită şi în rețelele bancare, la unitățile poștale, la comercianții din reţelele PayPoint, Mobile Distribution și prin serviciul Westaco Express, disponibil în stațiile OMV.
În aceatsă săptămână, polițiștii municipiului Lugoj au fost sesizați cu privire la faptul că, în…
Etapa a 13-a din Liga a 3-a a început vineri şi aproape pe toate stadioanele…
Pentru a rezolva problemele apărute ca urmare a vremii, pe teren sunt mai multe echipe…
Cei care doresc comercializarea de produse specifice de Sfântul Nicolae la Timișoara sunt așteptați să…
Peste doar o săptămână, la Timișoara se va deschide cea mai nouă ediție a Târgului…
Conform datelor companiei Rețele Electrice Banat, la primele ore ale dimineții de vineri, ca urmare…