Șantierul din zona Popa Șapcă a fost reluat la capacitate maximă, după ce, nu cu multe zile în urmă, a fost încheiată cercetarea arheologică. Peste o lună va fi montat podul și va întreruptă circulația pe calea ferată, așa că va fi nevoie de niște curse speciale de autobuz.
Lucrările de pe șantierul de la Popa Șapcă au intrat, în sfârșit, în normal. Primarul Nicolae Robu spune că s-a încheiat cercetarea arheologică, așa că acum se poate munci în ritm susținut. „Acum se lucrează pe toata strada și sunt toate premisele să se termine lucrările înainte de venirea iernii. Voi fi bucuros să nu ne prindă iarna (…) Dacă s-ar întâmpla să ne prindă iarna, ne-am mai chinui jumătate de an”, a declarat edilul. Între timp, în zonă se fac pregătirile pentru cel mai important moment: cel al montării propriu-zise a podului, structură care este deja la Timișoara de două săptămâni. Operațiunea va presupune închiderea traficului feroviar, astfel că primăria va trebui să asigure transportul pentru unii călători. Nu va fi însă o problemă, susține primarul. „Ni s-a reiterat de către CFR Călători că vom primi aprobare să lucrăm între 21 si 28 august. Ni s-a înnoit promisiunea că se va întrerupe traficul feroviar în zonă. Vom transborda călătorii în Gara de Est cu autobuze, să nu aibă de suferit nimeni. Trenurile de marfă vor circula pe zona de sud, prin Buziaș, și într-o săptămână se va realiza pasajul propriu-zis. Se va lucra 24 din 24, pentru ca traficul să poată fi reluat peste pasajul nou”, a mai spus Robu.
Podul pasajului Popa Șapcă este o structură metalică de 25 metri lungime și 4.4 metri lățime. Conform primarului Robu, în zonă mai sunt de făcut lucrări la rețelele de utilități, mai trebuite construite zidurile delimitatoare ale carosabilului, sunt de amenajat trotuare și piste de bicicletă, dar și de plantat copaci și de amenajat spațiul verde. În ansamblu, proiectul vizează lărgirea la patru benzi a străzii Popa Șapcă și a Bd. Antenei, dar și crearea de trotuare și piste de biciclete noi. Va fi amenajată, de asemenea, intersecția str. Aristide Demetriade cu Popa Șapcă și Bd. Antenei. Lucrarea costă 28,5 milioane de lei, cu tot cu TVA, și este executată de asocierea SC Sylc Con Trans SRL – SC Tableros Y Puentes SA – SC Petrucco SA.
O nouă partidă, o nouă „capodoperă”, în Sala IK Ghermănescu din Lugoj, acolo unde s-a…
Ultimul meci pe teren propriu din 2024 pentru SCM Timişoara a fost un joc de…
Un accident banal, care putea fi însă unul cu consecinţe nefaste a scos la suprafaţă…
Consiliul Județean Timiș a depus, împreună cu Spitalul Județean Timișoara, o solicitare de finanțare pentru…
Nu ruşii, ci PNL din bani publici a plătit campania electorală a lui Călin Georgescu!…
La scurt timp după ce conducerea primăriei timișorene s-a văzut în fața faptului împlinit, proiectul…