Categories: Cultura

Se cauta 22 de artisti. Filarmonica Banatul face angajari

Sfârșitul lunii septembrie aduce, la Filarmonica Banatul, un concurs de angajare. Acesta este destinat atât artiștilor instrumentiști, pentru orchestră, cât și tenorilor și bașilor, pentru cor. La începutul acestui an, salariile în instituțiile de cultură au fost majorate cu 50%.

Filarmonica Banatul, instituție de cultură aflată în subordinea primăriei, vrea să-și completeze schema de personal. La finele lunii septembrie va fi organizat un concurs pentru ocuparea a 22 de posturi vacante, atât în orchestră, cât și în corul instituției. Sunt disponibile următoarele poziții:

Orchestră

  • 1 funcție de artist instrumentist vioară, grad profesional GP IA
  • 2 funcții de artist instrumentist oboi, grad profesional GP I
  • 2 funcții de artist instrumentist corn, grad profesional GP I
  • 2 funcții de artist instrumentist vioară, grad profesional GP I
  • 2 funcții de artist instrumentist violoncel, grad profesional GP I
  • 1 funcție de artist instrumentist violă, grad profesional GP
  • 2 funcții de artist instrumentist vioară, grad profesional GP II
  • 1 funcție de artist instrumentist violoncel, grad profesional GP II
  • 1 funcție de artist instrumentist contrabas, grad profesional GP II
  • 1 funcție de artist instrumentist oboi, grad profesional GP II
  • 1 funcție de artist instrumentist corn, grad profesional GP II
  • 1 funcție de instrumentist corn, treaptă profesională II

Formație corală

  • 1 funcție de artist liric – bas, grad profesional GP IA
  • 1 funcție de artist liric – alto, grad profesional GP IA
  • 1 funcție de artist liric – tenor, grad profesional GP I
  • 1 funcție de artist liric – alto, grad profesional GP II
  • 1 funcție de artist liric – bas, grad profesional GP II

Dosarele de concurs pot fi depuse la sediul Filarmonicii Banatul din Bd. C. D. Loga nr. 2, până pe 15 septembrie, la ora 12. Proba practică este programată în 25 septembrie, ora 10, iar interviul, în 28 septembrie, la ora 14. Dosarele trebuie să cuprindă o cerere de înscriere la concurs, copii după actul de identitate și documentele care atestă nivelul studiilor, carnetul de muncă, în copie, cazierul judiciar, adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate, curriculum vitae. Detalii privind condiţiile de participare la concurs şi bibliografia sunt disponibile la sediul instituției, între orele 9 și 14, la numărul de telefon 0256-492. 521.sau pe site. La începutul anului, guvernul a decis să crească cu 50% salariile din instituțiile de cultură.

Share
Published by
Cristina Tomescu

Recent Posts

Riscurile geopolitice analizate într-un seminar științific la Universitatea “Aurel Vlaicu” din Arad

Institutul de Studii Geopolitice al Universității “Aurel Vlaicu” din Arad a găzduit vineri, 5 decembrie,…

2 ore ago

Au lovit și au fugit! Acum, trei tâlhari tineri își așteaptă pedeapsa

Și-au riscat viitorul pentru ceva produse dintr-un magazin. Pentru asta au dat și cu pumnul,…

5 ore ago

Un vârstnic a sfârșit vineri între liniile de tramvai

Vineri, 5 decembrie, aproape de ora 11, polițiștii au fost sesizați cu privire la faptul…

7 ore ago

Cadou pentru Sorin Grindeanu. Moţiune de cenzură a “suveraniştilor” împotriva “progresiştilor”

Moţiunea de cenzură „România nu este de vânzare – fără progresişti la guvernare”, prin care…

8 ore ago

Moment istoric: UPT a cumpărat Casa Muhle pe care o va transforma într-o clădire importantă pentru oraș

Universitatea Politehnica Timișoara a cumpărat Casa Mühle, o clădire de o importantă valoare emoțională și…

8 ore ago

Sâmbătă puteţi descoperi “Timișoara interbelică” într-un nou tur ghidat

Sâmbătă, de la ora 14.00, va avea loc un nou tur din seria “Descoperă-ți orașul!”,…

8 ore ago