Categories: Economic

Pentru Timisoara, guvernul PSD e degeaba: Centura de Sud, amanata pentru 15 ianuarie 2018

Noul termen pentru anunțarea constructorului Centurii de Sud este 15 ianuarie 2018. Este cel de-al treilea, după ce anterioarele, din octombrie, respectiv 15 decembrie 2017, au fost depășite. Sunt 12 oferte care trebuie analizate.

Documentația pentru tronsonul sud al variantei ocolitoare a Timișoarei a fost „urcată” pe SEAP în luna aprilie, cu termen inițial de depunere a ofertelor pe 8 iunie 2017 și cinci amânări. În final, au fost depuse 12 oferte, a căror analiză ar fi trebuit să fie gata inițial la finalul lunii octombrie, iar apoi până pe 15 decembrie. Au depus oferte pentru Centura Sud Alsim Alarko Sanay Tesisleri Ve Ticaret AS, asocierea Comsa, SAU – Aldesa Construcciones SA, Danya Cebus Rom SRL, asocierea Elf Road SRL – RPA SRL – Aleandri SPA, asocierea ICM SPA – SC Tancrad SRL – Impresa di Construzioni ING E. Mantovani SpA, asocierea Max Boegl Romania SRL – Max Boegl Stiftung & co KG – Tehnocer SRL, Porr Construct SRL, asocierea PST Group JSC – SC PST Construction Works SRL – SC Alpenside SRL, asocierea Sinohydro Corporation Limited – SC Nord Vest Infrastructură și Servicii SRL, Societa Italiana per Condotte D’Acqua SPA, Tirrena Scavi SPA Italia, asocierea Trameco SA – Vahostav SK – SC Construcții Erbașu SA – SC Grafic Tends SRL.

Dacă nu se reușește desemnarea unui proiectant-executant pentru centura Timișoarei până la sfârșitul anului, înseamnă că atunci chiar pierdem timpul pe la București. Dacă nu avem asta, atunci chiar nu are rost…
Președintele PSD, Liviu Dragnea, în martie 2017, despre Centura Timișoarei

Termenul a venit și a trecut, CNAIR anunțând că un câștigător va fi anunțat pe 15 ianuarie 2018. În proiectul de buget al Ministerului Transporturilor, depus la Senat, pentru Centura de Sud va fi alocată, în 2018, suma de 11,9 milioane de lei, din valoarea totală estimată de 359,062 milioane de lei. Șoseaua va avea 25,4 kilometri, include 3 poduri și 9 pasaje și va avea o singură bandă pe sens, pentru că, susțin specialiștii CNAIR, nivelul traficului nu justifică, din punct de vedere economic, câte două benzi.

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

„Miki Boxeru” primar

Când i s-a cerut rețeta succesului despre cum trebuie făcut curat în Timișoara pe malurile…

2 ore ago

Primăria Timișoara pregătește proiectul Radialei Vest. Speră la obținerea de fondurile europene

Timișoara va beneficia de un nou coridor de mobilitate, este vorba de Radiala Vest, drumul…

20 de ore ago

Moarte cu ceva semne de întrebare, în noaptea dinspre vineri spre sâmbătă, în Timișoara

La data de 4 ianuarie, în jurul orei 01:15, polițiștii Secției 3 Timișoara au fost…

22 de ore ago

Pieton care mergea printr-un loc nepersmis, surprins și accidentat mortal

Primul accident mortal în Timiș din noul an s-a produs sâmbătă dimineața. La data de…

22 de ore ago

Alfred Simonis, primul lider PSD care recunoaşte că partidul i-a dat voturi lui George Simion/VIDEO

Preşedintele PSD Timiş, Alfred Simonis, a recunoscut, într-un dialog cu Marcel Ciolacu pe TikTok, că…

23 de ore ago

Barajul de la Surduc intră în reabilitare. Va fi achiziționat un utilaj amfibiu pentru reparații și întreținere

Administrația Bazinală de Apă (ABA) Banat va reabilita barajul lacului Surduc. Vor fi operate modificări…

23 de ore ago