Pentru Timisoara, guvernul PSD e degeaba: Centura de Sud, amanata pentru 15 ianuarie 2018

Noul termen pentru anunțarea constructorului Centurii de Sud este 15 ianuarie 2018. Este cel de-al treilea, după ce anterioarele, din octombrie, respectiv 15 decembrie 2017, au fost depășite. Sunt 12 oferte care trebuie analizate.

Documentația pentru tronsonul sud al variantei ocolitoare a Timișoarei a fost „urcată” pe SEAP în luna aprilie, cu termen inițial de depunere a ofertelor pe 8 iunie 2017 și cinci amânări. În final, au fost depuse 12 oferte, a căror analiză ar fi trebuit să fie gata inițial la finalul lunii octombrie, iar apoi până pe 15 decembrie. Au depus oferte pentru Centura Sud Alsim Alarko Sanay Tesisleri Ve Ticaret AS, asocierea Comsa, SAU – Aldesa Construcciones SA, Danya Cebus Rom SRL, asocierea Elf Road SRL – RPA SRL – Aleandri SPA, asocierea ICM SPA – SC Tancrad SRL – Impresa di Construzioni ING E. Mantovani SpA, asocierea Max Boegl Romania SRL – Max Boegl Stiftung & co KG – Tehnocer SRL, Porr Construct SRL, asocierea PST Group JSC – SC PST Construction Works SRL – SC Alpenside SRL, asocierea Sinohydro Corporation Limited – SC Nord Vest Infrastructură și Servicii SRL, Societa Italiana per Condotte D’Acqua SPA, Tirrena Scavi SPA Italia, asocierea Trameco SA – Vahostav SK – SC Construcții Erbașu SA – SC Grafic Tends SRL.

Dacă nu se reușește desemnarea unui proiectant-executant pentru centura Timișoarei până la sfârșitul anului, înseamnă că atunci chiar pierdem timpul pe la București. Dacă nu avem asta, atunci chiar nu are rost…
Președintele PSD, Liviu Dragnea, în martie 2017, despre Centura Timișoarei

Termenul a venit și a trecut, CNAIR anunțând că un câștigător va fi anunțat pe 15 ianuarie 2018. În proiectul de buget al Ministerului Transporturilor, depus la Senat, pentru Centura de Sud va fi alocată, în 2018, suma de 11,9 milioane de lei, din valoarea totală estimată de 359,062 milioane de lei. Șoseaua va avea 25,4 kilometri, include 3 poduri și 9 pasaje și va avea o singură bandă pe sens, pentru că, susțin specialiștii CNAIR, nivelul traficului nu justifică, din punct de vedere economic, câte două benzi.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

diedre a spus: (decembrie 19th, 2017 at 11:45 )

Poate in ianuarie 2050….astia de la PSD in mod clar ne sunteaza, nici un obiectiv pentru Timisoara nu se poate realiza.
Nu Gara, nu stadion, nu centura!Bocanci in gura si hai cu taxele si impozitele,ca ne trebuie bani la bugetari si asistati!

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Gauss topografie timisoara

Administratie vezi arhiva Administratie

MNB – Muzeul Național al Banatului

Politica vezi arhiva Politica

CCIAT

Sport vezi arhiva Sport

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Situație incredibilă în România anului 2018! Mii de locuitori din Deta, Denta, Voiteg și Moravița, cu facturi plătite la zi, îngheață în case. Totul, din cauza neînțelegerilor dintre furnizorul și distribuitorii de gaze naturale. Sunt spitale, școli și grădinițe fără gaz, iar soluție nu există. Și iarna bate la ușă.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Fără soluție la criza de gaz din Timiș. Mii de oameni îngheață în case, în spitale, în școli și grădinițe
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top